What's new

[x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Status
Not open for further replies.

Elf

Sing blue silver
Joined
Apr 12, 2008
Messages
409
Reaction score
50
Age
33
Wrzuci?em jaki? czas temu na otland.net, to i tu przy okazji wrzuc?
Code:
local config = {
	storage = 5019,
	experience = 400,
	axe = 2429,
	club = 2394,
	sword = 2409
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	if(getPlayerCustomFlagValue(cid, PlayerCustomFlag_GamemasterPrivileges) == TRUE) then
		return TRUE
	end
	if(getPlayerStorageValue(cid, config.storage) ~= -1) then
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "It is empty.")
		return TRUE
	end
	local club = getPlayerSkill(cid, 1)
	local sword = getPlayerSkill(cid, 2)
	local axe = getPlayerSkill(cid, 3)
	local reward = 0
	if(axe > sword and axe > club) then
		reward = doCreateItemEx(config.axe, 1)
	elseif(club > sword and club > axe) then
		reward = doCreateItemEx(config.club, 1)
	elseif(sword > club and sword > axe) then
		reward = doCreateItemEx(config.sword, 1)
	end
	if(reward == 0) then
		doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you have to choose a weapon type first.")
	elseif(doPlayerAddItemEx(cid, reward, FALSE) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You have found a reward weighing " .. getItemWeight(reward) .. " oz. It is too heavy or you have not enough space.")
	else
		local tmp = getItemDescriptions(reward)
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You have found " .. tmp.article .. " " .. tmp.name .. ".")
		setPlayerStorageValue(cid, config.storage, 1)
		doPlayerAddExp(cid, config.experience)
		doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), config.experience, TEXTCOLOR_WHITE_EXP)
	end
	return TRUE
end
storage <- chyba nie musz? wyja?nia?
experience <- ilo?? otrzymanego do?wiadczenia za wykonanie
axe, club, sword <- numery broni

//Sinner
Dodane tagi.
 
Last edited by a moderator:

Metem

Active User
Joined
Jun 6, 2008
Messages
74
Reaction score
6
Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

spoko skrypt, zreszt? jak wszystkie Twoje xd na pewno si? przyda.

PS: Elf ty ci?gle nad TFS pracujesz? bo s?ysza?em ze ju? podobno nie ale widz? ze wszystkie update ty robisz ;] fatalnie by by?o jakby? zrezygnowa? ;/
 
Last edited:

Gelio

Senior User
Joined
Apr 10, 2008
Messages
617
Reaction score
101
Age
28
Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Te funkcje z Ex na ko?cu to nie ma ich chyba w ka?dym silniku. I w?a?ciwie co on ma dok?adnie robi?? Tylko dawa? item w zale?no?ci od skilla? Mog?e? dorobi?, ?e daje jak?? uniwersaln? bro? (nie wiem co dok?adnie) je?eli wszystkie skille s? r?wne sobie (po prostu else). I nie, ?ebym si? czepia?, ale mog?e? dopisa?, ?e to prawdopodobnie tylko na TFS. Bo np. getItemDescriptions nie ma nigdzie opr?cz TFS.


Pozdro,
Gelio
 

Xart Irok

Senior User
Joined
Sep 7, 2008
Messages
2,925
Reaction score
419
Age
32
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

tak kolego up daje item zalezny od skilli jak chcesz zobaczyc dzialanie tego skryptu to wejdzi na wypasa to zobaczysz jak dziabi ten kod
zastsowanie jest takie
skill
sword dostaje spike sworda
club nie wiem bo nie wlailem tam na clubach
axe wyciagasz Barbarian Axe
to na tyle zastosowania tego skryptu
 

Tovern

Active User
Joined
Feb 16, 2009
Messages
50
Reaction score
2
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

fajne na pewno pomoze :)
 

wiewiorQ

Advanced User
Joined
Jun 6, 2008
Messages
347
Reaction score
11
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Bardzo mi si? to przyda.
D?ugo tego szuka?em.
 

Dolmet

Senior User
Joined
Apr 20, 2008
Messages
757
Reaction score
55
Age
30
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Bardzo fajny skrypcik napewno go uzyje w moim otsie!.;]
 

Elf

Sing blue silver
Joined
Apr 12, 2008
Messages
409
Reaction score
50
Age
33
Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Te funkcje z Ex na ko?cu to nie ma ich chyba w ka?dym silniku. I w?a?ciwie co on ma dok?adnie robi?? Tylko dawa? item w zale?no?ci od skilla? Mog?e? dorobi?, ?e daje jak?? uniwersaln? bro? (nie wiem co dok?adnie) je?eli wszystkie skille s? r?wne sobie (po prostu else). I nie, ?ebym si? czepia?, ale mog?e? dopisa?, ?e to prawdopodobnie tylko na TFS. Bo np. getItemDescriptions nie ma nigdzie opr?cz TFS.
Pozdro,
Gelio
'Ex tworzy item w wirtualnym cylindrze (kt?ry, tak nawiasem jest oczyszczony po wywo?aniu skryptu), aby dopiero potem przypisa? go do istniej?cego. Przydatne, je?li chcemy doda? graczowi np. ca?y backpack danych item?w, a nie chcemy by przeplaci? nie dostaj?c wszystkich item?w.
 

lukilak5

User
Joined
Aug 23, 2008
Messages
21
Reaction score
0
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Cudna praca 100/10
 
Status
Not open for further replies.
Top