Simivar
Senior User
- Joined
- Jul 7, 2008
- Messages
- 1,200
- Reaction score
- 131
Pits of Inferno Quest
(Autor: Simivar)
Wymagany poziom: 80
Wymagane przedmioty: # Holy Tible
# Key 3700
# Shovel
# Pick
# Blood
# Oil
Potwory: Phantasm, Destroyer, Lost Soul, Blightwalker, Plaguesmith, Nightmare, Juggernaut, Diabolic Imp, Fury, Hellfire Fighter, Dragon Lord, Spectre, Hand of Cursed Fate, Dark Torturer, Hellhound, Defiler, Betrayed Wraith.
Nagrody: Jedna z trzech broni (Arbalest/Avenger/Arcane Staff)
# Soft Boots
# Stuffed Dragon
# Backpack of Holding
# Starlight
# 10 000 gold coins
# 10 Ultimate Healing Runes
# 10 Sudden Death Runes
# 30 Explosion Runes
# 30 Heavy Magic Missle Runes
Opis: Pits of Inferno Quest rozpoczynamy w Venore, na pocz?tek p?jdziemy zdoby? klucz 3700, oto droga od depozytu (g??wnego):
Gdy mamy ju? klucz, idziemy zdoby? Holy Tible, we?miemy j? st?d:
W miejscu X u?ywamy czaru levitate, b?d? wychodzimy po trzech parcelach. Je?eli bra?e? ju? Holy Tible, b?dziesz musia? odkupi? j? od Oldraka w PoH temple (ka?dy chyba wie gdzie to jest :s).
Przygotowania zako?czone, gdy mamy Holy Tible, Key 3700, Pick i Shovel, zbieramy ekip? i „lecimy”. Na pocz?tek idziemy do Necromant House, wchodzimy oboj?tnie kt?r? dziur?...
...nast?pnie idziemy na zach?d do „pokoju” i na wyznaczonym SQM u?ywamy pick i schodzimy na d??...
...gdy zejdziemy na d?l, idziemy tak jak pokazuj? strza?ki, a na ko?cu na grobie u?ywamy blood...
...aby przej?? dalej, potrzebujemy Holy Tible, je?eli mamy przy sobie, stajemy na zaznaczonym SQM. Zostaniemy teleportowani za magic wall, nast?pnie przechodzimy przez drzwi i schodzimy na d??.
Na dole, b?dzie zamkni?ty mostek i d?wignia, wylewamy na ni? Oil i przestawiamy j?, przechodzimy dalej, teraz, znowu u?ywamy kilofu na skale odcinaj?cej dop?yw wody, idziemy dalej, schodzimy do dziury smok?w i smoczych lord?w... Uwaga! Schodz?c tam, nale?y pami?ta?, aby nie biec na „?ebka”, nale?y zabija? smocze lordy po kolei, gdy? jest ich tam bardzo wiele i mo?e to si? sko?czy? ?le, czego bym osobi?cie nie ?yczy?!
Gdy dojdziemy do wschodniej ?ciany u?ywamy liny i wychodzimy do g?ry...
W?a?ciwa droga jest na samym ?rodku, jednak p?omienie blokuj? przej?cie, aby si? ich pozby?, w czterech pokojach trzeba przeci?gn?? d?wigni?. Do jednego pokoju mo?e wej?? jedynie dana profesja. Gdzie jaka zaznaczy?em na zdj?ciu, trzeba przeci?gn?? cztery dzwignie i mo?emy i?? dalej.
UWAGA!
Przej?cie po r??owym p?omieniu zabiera 300 punkt?w ?ycia!
Je?eli jeste? knightem, nie id? drog? druida, sorcerera lub paladyna, gdy? na ko?cu wszystkich pokoi jest „trap” kt?ry nieodpowiedniej profesji zabiera 100% ?ycia! (tyczy si? to wszystkich profesji!)
Ka?da profesja ma do pokonania 3 potwory w swoim pomieszczeniu:
Knight - 2 Diabolic Imp i 1 Spectre
Druid - 1 Spectre, 1 Diabolic Imp i Nightmare
Paladin - 1 Spectre i 2 Nightmare
Sorcerer - 1 Spectre i 2 Nightmare
Gdy przeci?gniemy wszystkie d?wignie, p?omienie znikn? i przechodzimy dalej...
Teraz, twoim (czy waszym) zadaniem jest pozbycie si? dw?ch g?az?w, blokuj?cych przej?cie do rope spot?w... Trzeba przeci?gn?? pi?tna?cie d?wigni, z czego ostatnia, usuwaj?ca g?azy dzia?a tylko przez okre?lony czas... Oto mapa, gdzie znajduj? si? d?wignie (nale?y i?? od 1 do 15, po kolei!).
Po przeci?gni?ciu wszystkich 16 d?wigni, wychodzimy do g?ry po drabince, znajdziemy si? w takim oto pokoju:
Nie musisz tutaj przeci?ga? ?adnych d?wigni, jest to tylko „podpucha”... Teraz, nale?y podzieli? dru?yn? na dwie cz??ci, jedna grupa pozostaje w pomieszczeniu, reszta idzie dalej tunelem. Zabijaj?c po drodze Dark Torturery, Plaguesmithy, Nightmare'y, Hellfire Fightery oraz kilka Diabolic Impy... W wschodniej komnacie znajduje si? prze??cznik, kt?ry nale?y aktywowa?. Pierwsza grupa wychodzi do g?ry po drabince, kt?ra si? pojawi, reszta musi stan?? na tym SQM:
osoby z pierwszej grupy u?ywaj? rope na tej kratce z zej?ciem jak u drabinki, ropaj?c osoby z drugiej grupy.
Nast?pnie wszyscy u?ywamy liny na SQM nad zej?ciem d?? (/\), wyniesie nas do g?ry, nast?pnie ropamy si? jeszcze raz i przechodzimy labirynt z ukrytymi teleportami, oto jak on wygl?da:
Gdy przejdziemy labirynt i zejdziemy na d??, znajdziemy si? w pomieszczeniu z Hellfire Fighterami i Magcithrowami, aby odblokowa? doj?cie do drabinki, musimy przeci?gn?? d?wigni?, radz? si? po?pieszy?!
Idziemy do g?ry po drabince, dochodzimy do mostku, gdy w pewnym momencie spadniemy na d??, wystarczy jedynie u?y? pod siebie rope, b?dziemy z powrotem u g?ry. Teraz dochodzimy do dw?ch dziur...
P??nocna [ /\ ] - wejd? tutaj je?eli si? boisz i chcesz wraca? do domu...
Po?udniowa [ \/ ] - wejd? tutaj, je?eli chcesz kontynuowa? quest...
Je?eli postanowili?my i?? dalej, najpierw otwieramy szkielet i wyci?gamy backpack, nast?pnie przechodzimy przez bramk? levelow? i schodzimy na d?? po drabince.
Nast?pnie idziemy na p??noc, w pewnym momencie drog? odgrodzi nam g?az, aby si? go pozby?, osoba przechodz?ca przed nami, musi przeci?gn?? d?wigni?, robimy to dop?ki wszyscy nie przejd?, no i jeste?my w komnacie z teleportami do seal?w :]
Aby zaliczy? dany seal, musisz wej?? na tron dwukrotnie!
Na p??nocy pomieszczenia jest tunel prowadz?cy do pokoju z nagrodami, jednak jest on zablokowany przez „mury” energii.
Komnata Apocalypse
Tutaj, b?dziesz musia? pokona? stwory, takie jak: destroyer, fury, demon, juggernaut.
Komnata Tafariela
Tutaj, b?dziesz musia? pokona? stwory, takie jak: banshee, lost soul, dark tourter, demon.
Komnata Infernatila
Tutaj, b?dziesz musia? pokona? stwory, takie jak: hellhound, hellfire fighter, demon.
Komnata Verminora
Tutaj, b?dziesz musia? pokona? stwory, takie jak: defiler, blightwalker, plaguesmith, son of verminor.
Komnata Ashfalora
Tutaj, b?dziesz musia? pokona? stwory, takie jak: lich, undead dragon, demon.
Komnata Bazira
Tutaj, b?dziesz musia? pokona? stwory, takie jak: nightmare, phantasm, goblins (demon outfit ;d).
Komnata Pumina
Tutaj, b?dziesz musia? pokona? stwory, takie jak: spectre, betrayed wraith, demon, hand of cursed fate.
Aby dosta? si? do komnaty Pumina, nale?y porozmawia? najpierw z NPCkami znajduj?cymi si? tam. Oto dialog jaki mamy przeprowadzi?:
A Dead Bureaucrat 1: Hi -> Pumin -> Twoj nick -> Twoja profesja -> Pumin
A Dead Bureaucrat 4: Hi -> Pumin -> Twoj nick -> Twoja profesja -> 356
A Dead Bureaucrat 3: Hi -> Pumin -> Twoj nick -> Twoja profesja -> 145
A Dead Bureaucrat 1: Hi -> 411 -> no
A Dead Bureaucrat 2: Hi -> 287
A Dead Bureaucrat 1: Hi -> 411 -> yes
A Dead Bureaucrat 3: Hi -> 145
A Dead Bureaucrat 4: Hi -> 356
A Dead Bureaucrat 1: Hi -> 356
gdy ju? to zrobili?my, wchodzimy do teleportu znajduj?cego si? na p??nocy.
Last edited by a moderator: