What's new

acc profesje ;p xD

Status
Not open for further replies.

Ramper90

Advanced User
Joined
Sep 30, 2008
Messages
163
Reaction score
4
HI! To znowu ja xD( jako nab bede duzo siedzia? na tym forum) mam taki problem acc .. sciagno?em tego w wersji Dark tej drugiej ;p i napoczatku wszystko dobrze sz?o profesje pozmienia?em zamiast np sorca mam trunksa kiedy skonczy?y sie profki do zmieniania musia?em zrobic now? najpierw wszed?em w includes i w acc.php i tam doda?em linijk? z

<input type="radio" name="vocation" value="1" checked> Trunks
<input type="radio" name="vocation" value="2"> Gohan
<input type="radio" name="vocation" value="3"> Vegeta
<input type="radio" name="vocation" value="4"> Goku
<input type="radio" name="vocation" value="5"> Freezer < to ta dodana

nastepnie wszed?em w config i doda?em tam wszystkie linijki potrzebne do stworzenia postaci ;p (czyli np ile dostanie hp na poczatek i jaki look ma miec jak sie ja stworzy itp) ok wchodze w acc (na strone biore za?uz konto i zaznaczam freezer wpisuje pasy nick postaci i klikam ok i wtedy pisze " nie wybra?e? profesji"


Co mam zrobic?? mo?e ma jeszcze gdzie? wejsc ?? :p i co? doda? prosz? o pomoc :)
 

artesik

Active User
Joined
Mar 8, 2009
Messages
97
Reaction score
1
Odp: acc profesje ;p xD

Dodaj w source nastepna klase (moze pomoze xd)
Code:
Siemaaa ... Widzze ze nie bylo tutaj zadnego takiego poradnika ...
Odrazu zaznaczam ze poradnik nie moj !
W tym temacie przedstawi? krok po kroku jak doda? now? klas? postaci (profesj?).
Jako nazw? dla swojej profesji wybra?em Barbarzy?c?, wy mo?ecie nazwa? j? jak sobie chcecie.
Zaczniemy od modyfikowania player.cpp:
Ju? na pocz?tku pliku znajdujemy:
const int Player::gainManaVector[5][2] = {{6,1},{3,1},{3,1},{4,1},{6,1}};
const int Player::gainHealthVector[5][2] = {{6,1},{6,1},{6,1},{4,1},{3,1}};
zmieniamy to na:
Kod:
const int Player::gainManaVector[6][2] = {{6,1},{3,1},{3,1},{4,1},{6,1},{12,1}};
const int Player::gainHealthVector[6][2] = {{6,1},{6,1},{6,1},{4,1},{3,1},{1,1}};
Jak zauwa?yli?cie lub
nie, zamiast [5] mamy teraz [6], m?wi to serwerowi, ?e teraz jest 6 profesji,a nie 5. na ko?cu ka?dego wiersza zosta?y te? dodane pewne liczby. {12,1} m?wi serwerowi, ?e co 12 sekund mana tej profesji ma rosn?? o 1 punkt. {1,1} m?wi za?, ?e co 1 sekunde ?ycie tej profesji ma rosn?? o 1 punkt.
Czemu takie liczby, a nie inne? Ot?? z g?ry sobie ustalilem, ?e m?j barbarzy?ca b?dzie posiada? najszybsz? regeneracj? ?ycia i najwolniejsz? regeneracj? many ze wszystkich innych klas. Wy wklepcie sobie liczby jakie wolicie. :P
Troche ni?ej w player.cpp widzimy:
const int Player::CapGain[5] = {10, 10, 10, 20, 25};
const int Player::ManaGain[5] = {5, 30, 30, 15, 5};
const int Player::HPGain[5] = {5, 5, 5, 10, 15};
zmieniamy to na:
const int Player::CapGain[6] = {10, 10, 10, 20, 25, 35};
const int Player::ManaGain[6] = {5, 30, 30, 15, 5, 5};
const int Player::HPGain[6] = {5, 5, 5, 10, 15, 20};
Liczby nowo dodane, czyli 35, 5 i 20 m?wi? o ile b?dzie wzarsta? ud?wig, mana i ?ycie podczas levelowania. Wszystko jasne? Idziemy dalej.
W player.cpp odnajdujemy funkcj? Player::getReqSkillTries i zmieniamy:
float SkillMultipliers[7][5] = {
{1.5f, 1.5f, 1.5f, 1.2f, 1.1f}, // Fist
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.2f, 1.1f}, // Club
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.2f, 1.1f}, // Sword
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.2f, 1.1f}, // Axe
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.1f, 1.4f}, // Distance
{1.5f, 1.5f, 1.5f, 1.1f, 1.1f}, // Shielding
{1.1f, 1.1f, 1.1f, 1.1f, 1.1f} // Fishing
};
na:
float SkillMultipliers[7][6] = {
{1.5f, 1.5f, 1.5f, 1.2f, 1.1f, 1.1f}, // Fist
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.2f, 1.1f, 1.0f}, // Club
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.2f, 1.1f, 1.8f}, // Sword
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.2f, 1.1f, 1.0f}, // Axe
{2.0f, 2.0f, 1.8f, 1.1f, 1.4f, 1.8f}, // Distance
{1.5f, 1.5f, 1.5f, 1.1f, 1.1f, 1.5f}, // Shielding
{1.1f, 1.1f, 1.1f, 1.1f, 1.1f, 1.1f} // Fishing
};
Warto?ci przedstawione powy?ej informuj? nas jak d?ugo trzeba trenowa?, aby awansowa? w danym skillu. Im wi?ksza liczba, tym d?u?ej trzeba trenowa?.
M?j barbarzy?ca najlepiej zna sie na obs?udze topor?w i broni obuchowych, a najs?abiej na shieldingu i mieczach.
Przechodzimy teraz do funkcji Player::getReqMana i odnajdujemy w niej wiersz:
float ManaMultiplier[5] = { 1.0f, 1.1f, 1.1f, 1.4f, 3};
i zmieniamy go na:
float ManaMultiplier[6] = { 1.0f, 1.1f, 1.1f, 1.4f, 3, 6};
Tutaj liczby m?wi? nam jak d?ugo trzeba rzuca? czary, aby awansowa? w mlvl. Im wi?ksza liczba, tym wi?cej czar?w trzeba rzuci?.
M?j barbarzy?ca b?dzie musia? si? sporo natrudzi? by wskoczy? na 1 mlvl. ;-)
Preskakujemy teraz do funkcji Player::gainManaTick() i zmieniamy w niej:
if(vocation >= 0 && vocation < 5)
na:
if(vocation >= 0 && vocation < 6)
To samo robimy w funkcji Player::gainHealthTick()
Teraz przenosimy sie do player.h gdzie zmieniamy:
static const int CapGain[5]; //for level advances
static const int ManaGain[5];
static const int HPGain[5];
static const int gainManaVector[5][2];
static const int gainHealthVector[5][2];
na:
static const int CapGain[6]; //for level advances
static const int ManaGain[6];
static const int HPGain[6];
static const int gainManaVector[6][2];
static const int gainHealthVector[6][2];
Odszukujemy r?wnie?:
enum playervoc_t {
VOCATION_NONE = 0,
VOCATION_SORCERER = 1,
VOCATION_DRUID = 2,
VOCATION_PALADIN = 3,
VOCATION_KNIGHT = 4,
};
i zmieniamy na:
enum playervoc_t {
VOCATION_NONE = 0,
VOCATION_SORCERER = 1,
VOCATION_DRUID = 2,
VOCATION_PALADIN = 3,
VOCATION_KNIGHT = 4,
VOCATION_BARBARIAN = 5
};
To tyle je?li chodzi o zmiany w player.cpp i player.h
Teraz musz? podzieli? poradnik na dwie cz??ci, dla os?b posiadaj?cych najnowszy CVS pod 7.72 i dla ludzi korzystaj?cych ze starych OTS'?w typu YurOts 0.9.4.
Zaczne od nowszego CVS gdy? mam ju? to zrobione. :mrgreen:
W configmanager.cpp znajdujemy:
for(int i=0; i<4; ++i)
m_confVocationString[i] = getGlobalStringField(L, "vocations", i+1, "unknown");
i zmieniamy na:
for(int i=0; i<5; ++i)
m_confVocationString[i] = getGlobalStringField(L, "vocations", i+1, "unknown");
W configmanager.h odszukujemy:
std::string m_confVocationString[4];
i zmieniamy na:
std::string m_confVocationString[5];
A teraz cz??? dla os?b korzystaj?cych z YurOtsa lub innych serwer?w pod 7.6.
W luascript.cpp odnajdujemy:
VOCATIONS[VOCATION_DRUID] = getGlobalStringField("vocations",VOCATION_DRUID);
i pod tym dodajemy:
VOCATIONS[VOCATION_BARBARIAN] = getGlobalStringField("vocations",VOCATION_BARBARIAN);
W luascript.h znajdujemy:
std::string VOCATIONS[5];
i zmieniamy na:
std::string VOCATIONS[6];
UWAGA! Je?li korzystasz z systemu premium i promocji zrobionego przez Yureza musisz:
W luascript.cpp odszuka?:
PROMOTED_VOCATIONS[VOCATION_DRUID] = getGlobalStringField("promoted_vocations",VOCATION_DRUID);
i doda? pod tym:
PROMOTED_VOCATIONS[VOCATION_BARBARIAN] = getGlobalStringField("promoted_vocations",VOCATION_BARBARIAN);
W luascript.h znale??:
std::string PROMOTED_VOCATIONS[5];
i zmieni? na:
std::string PROMOTED_VOCATIONS[6];
W player.cpp zmieni?:
const int Player::promotedGainManaVector[5][2] = {{5,1},{1,1},{1,1},{3,1},{3,1}};
const int Player::promotedGainHealthVector[5][2] = {{5,1},{5,1},{5,1},{3,1},{1,1}};
na:
const int Player::promotedGainManaVector[6][2] = {{5,1},{1,1},{1,1},{3,1},{3,1},{10,1}};
const int Player::promotedGainHealthVector[6][2] = {{5,1},{5,1},{5,1},{3,1},{1,1},{1,1}};
Liczby {10,1} i {1,1} zostaly ustalone przeze mnie. Wy ustawcie sobie tak, jak wam odpowiada.
Ostatni? rzecz? kt?r? musicie zrobi? to w config.lua doda? nazw? nowej profesji:
vocations = {"a sorcerer", "a druid", "a paladin", "a knight", "a paladin", "a barbarian"}
oraz je?li u?ywacie systemu premium i promocji Yureza:
promoted_vocations = {"a master sorcerer", "an elder druid", "a royal paladin", "an elite knight", "a berserker"}
To chyba wszystko. W obu przypadkach, 7.72 i 7.6 trzeba u?y? opcji Rebuild All w Dev-Cpp, aby zminimalizowa? ilo?? crash?w serwera.
Je?li co? wam nie wychodzi, to podawajcie tu swoje b??dy kompilacji, a ja postaram sie zaradzi? waszym problemom. :-)
Teraz przeskakujemy do speels.xml
<spells maxVoc="4">
na:
<spells maxVoc="5">
oraz dodawac w czarze, ktory moze byc uzywany przez nowa prof:
<vocation id="5" />
link do tematu ,wypowiedz uzytkownika Astrel1 : http://tibia.net.pl/kosz/12189-7-6-nowa-profesja.html , mozesz dac reputa (jak pomoglo) i opcja szukaj w google nie boli xd
 

Piotrek05

Advanced User
Joined
Feb 18, 2009
Messages
471
Reaction score
38
Odp: acc profesje ;p xD

Lepiej wejd? w temat podany wy?ej stamt?d we? bo ten kod co poda? wy?ej Artesik jest zmieszany z normalnym pismem.
 

artesik

Active User
Joined
Mar 8, 2009
Messages
97
Reaction score
1
Odp: acc profesje ;p xD

nie pisalem go nie chcialo mi sie dodawac code tylko skopiowalem bo chcialem pomoc a nawet reputa nie dostalem xd:(i w oryginale tez byl tak napisany(pomieszany z normalnym tekstem).
 

Ramper90

Advanced User
Joined
Sep 30, 2008
Messages
163
Reaction score
4
Odp: acc profesje ;p xD

eh ... czytajcie chodzi o ACC MEAKER !!! JA MAM JUZ PROFESJE FREEZER TYLKO CHCE JA DODAC DO ACC MAKERA.... CZYTAJCIE UWAZNIE A NIE SPAMICIE I "+" CHCECIE ?? PO 2 TO FORUM JEST PO TO ABY POMAGA? INNYM A NIE NA GOOGLE WYSY?A? JAKI SENS TEGO TEMAT?W w DZIALE "POMOC Z OT" JAK WSZYSCY NA GOOGLE ODSY?AJA ??
 
Status
Not open for further replies.
Top