What's new

M?j pierwszy skrypt(Problem)!

Dr.Oetker

User
Joined
Aug 25, 2008
Messages
12
Reaction score
0
Witajcie :p
Postanowi?em zrobi? swojego skrypta na hydra egg kt?ra tworzy hydre :D Tylko cos mi niedzia?a :/
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 4850 then
doSummonCreature("Hydra",{x=100, y=100, z=7})
doSendMagicEffect({x=100, y=100, z=7})
else
return 0
end
a w actions.xml
<action itemid="4850" script="hydraegg.lua" />
Prosze o podpowiedz :D
(jestem pocz?tkuj?cy wi?c prosze o niekrytykowanie tylko pomoc):confused:
 

Kowol

Senior User
Joined
Apr 9, 2008
Messages
1,250
Reaction score
158
Odp: M?j pierwszy skrypt(Problem)!

W tej linijce
Code:
doSendMagicEffect({x=100, y=100, z=7})
musisz doda? jaki efekt nast?pi. Znajdziesz to w lib/constant.lua.

Poprawnie powinno wygl?da? to tak:
Code:
doSendMagicEffect({x=100, y=100, z=7}, 28)
 

Magic

3+3=3!
Joined
Aug 4, 2008
Messages
1,338
Reaction score
180
Odp: M?j pierwszy skrypt(Problem)!

Skrypt jest niepoprawny - tworzy hydre nie przy jajku, a na pewnej pozycji.
Spr?buj ten :
Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local poss = getPlayerPos(cid)
local posss = poss.z+1
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 4850 then
doSummonCreature("Hydra", {pos.x = poss.x, pos.y = posss, pos.z = poss.z})
doSendMagicEffect({pos.x =  poss.x, pos.y = poss.y, pos.z = poss.z}, 28)
else
return 0
end
@DOWN
Ciekawe jak ty by? pisa? skrypty po ~~rocznej przerwie ;s!
 
Last edited:

Dr.Oetker

User
Joined
Aug 25, 2008
Messages
12
Reaction score
0
Odp: M?j pierwszy skrypt(Problem)!

#edit
Ehh... ;/
ten te? niedzia?a.
moze co? pokr?ci?em w actions.xml (dodaje ze to ots 8.42 Alissow)

ej a w actions.xml ma byc 'itemid' czy 'uniqueid'??:confused:
 
Last edited:
Top