What's new

[x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Status
Not open for further replies.

Infinity

Senior User
Joined
May 28, 2008
Messages
594
Reaction score
102
Witaj!

Wraz z Rahim'em postanowili?my otworzy? nasz w?asny temat z zam?wieniami ;).
Jednak obowi?zuj? tu pewne zasady, kt?re nale?y przestrzega?!

Regulamin =D

1. W tym temacie tworzy? skrypty mog? JEDYNIE Masteuszx oraz Rahim.

2. Mo?esz poda? tylko jedn? pro?b? w swoim po?cie! Maksymalnie TRZECH u?ytkownik?w mo?e prosi? o skrypty! Gdy autor tematu napisze je, kolejne TRZY osoby mog? prosi? o skrypty! Nieprzestrzeganie tego punktu jest surowo karane!

3. W swoim po?cie mo?esz umie?ci? JEDYNIE PRO?B? o skrypt. Ka?dy post, kt?ry nie b?dzie na temat, zostanie zwarnowany.

4. Je?li w twoim skrypcie jest b??d, lub nie dzia?a poprawnie - napisz na PW do autora skryptu. Je?li post znajdzie si? w temacie, zamiast na Prywatnej Wiadomo?ci, zostanie on zwarnowany.


Wz?r pro?by
Typ skryptu: [actions/talkactions...]
Wersja klienta: 8.5
Silnik: TheForgottenServer 0.3.5_SVN
Opis skryptu: Chcia?bym, aby skrypt...
Pami?taj, aby dok?adnie opisa? skrypt! Je?li nie zostanie on zrozumiany, skrypt nie zostanie wykonany.
 

soszmen

User
Joined
Mar 2, 2009
Messages
10
Reaction score
0
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Ja zaczne
Typ skryptu: [tu nie wiem ]
Wersja klienta: 8.1
Silnik: Xantera World War
Opis skryptu: Chcia?bym, takiego skrypta kt?ry automatycznie przydziela do dru?yny ( sa dwie) lub blokuje doj?cie do jednej b?d? drugiej gdy jest nie por?wno graczy.
Y kurde bazy sql nie chce mi sie tego all robic ;\
Dobra szkoda dzieki za odp
 
Last edited:

Infinity

Senior User
Joined
May 28, 2008
Messages
594
Reaction score
102
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Aby zrobi? co? takiego na wersji 8.10-8.11, trzeba ingerowa? w kod ?r?d?owy serwera (c++).

Ani kodu serwera nie mam, ani nie prowadzimy tematu do kod?w programowania. Jedynie LUA ;). Radzi?bym ci przej?? wy?ej (nowszy klient) lub ?ci?gn?? system mine:

Oczywi?cie to jest tylko sugestia. ;)

//Mo?na by si? tak?e pobawi? w creatureevents :D Da?o by rad? nawet, ale troch? zabawy i zmian.

W 8.1 nie ma creatureevents. ;]
 
Last edited:

danielos54

Senior User
Joined
Jan 7, 2009
Messages
555
Reaction score
44
Age
29
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Witam Poszukuje scrypta na itemy kt?re wymieni? ni?ej
oto one :
Typ skryptu: [weapons]
Wersja klienta: 8.42
Silnik: TheForgottenServer 0.3.4
Opis skryptu:
1.Nazwa: Freezing Staff
Wysy?a gwiazdke obra?e? zadaj?cych od 450hp, a? do 700hp, przy jednoczesnym zu?yciu 40 many. Jej zasi?g to 6 SQM, a zadawane przez ni? obra?enia s? od ?ywiolu - smier?.
2.Nazwa: Crystal Arrow
Ma nieograniczony zasi?g, a jej celno?? to 90%.Atakuje z energi 2x400,3x200,4x125 i jest od 100 lvla.
I ?eby si?a jej ataku by?a zale?na od lvla a nie od skilla .
3.Nazwa: Assassin Star
Bron dla Paladyna od 1 lvla. Posiada 100 atk, i zabiera hp od ognia 3x 200, Zasieg broni to 5 SQM, a celnosc 80%.
I ?eby si?a jej ataku by?a zale?na od lvla a nie od skilla .
 

Micki

Advanced User
Joined
May 2, 2009
Messages
373
Reaction score
23
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

To ja chce skrypt od rahima :D

Typ skryptu: [actions]
Wersja klienta: 8.5
Silnik: TheForgottenServer 0.3.5_SVN
Opis skryptu:
Potrzebuje skryptu kt?ry b?dzie wy?wietla? efekt nr 16 co 4,5 sec je?eli gracz ma stronage value. i ma si? wy?wietla? 23razy, ma r?wnie? co nowy efekt zadawa? graczowi obra?enie 1 hp.
 

Infinity

Senior User
Joined
May 28, 2008
Messages
594
Reaction score
102
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

@danielos54
Witam Poszukuje scrypta na itemy kt?re wymieni? ni?ej
oto one :
Typ skryptu: [weapons]
Wersja klienta: 8.42
Silnik: TheForgottenServer 0.3.4
Opis skryptu:
1.Nazwa: Freezing Staff
Wysy?a gwiazdke obra?e? zadaj?cych od 450hp, a? do 700hp, przy jednoczesnym zu?yciu 40 many. Jej zasi?g to 6 SQM, a zadawane przez ni? obra?enia s? od ?ywiolu - smier?.
2.Nazwa: Crystal Arrow
Ma nieograniczony zasi?g, a jej celno?? to 90%.Atakuje z energi 2x400,3x200,4x125 i jest od 100 lvla.
I ?eby si?a jej ataku by?a zale?na od lvla a nie od skilla .
3.Nazwa: Assassin Star
Bron dla Paladyna od 1 lvla. Posiada 100 atk, i zabiera hp od ognia 3x 200, Zasieg broni to 5 SQM, a celnosc 80%.
I ?eby si?a jej ataku by?a zale?na od lvla a nie od skilla .


Do weapons.xml dodaj:
<wand id="ID ITEMU" level="1" mana="0" min="450" max="700" type="death" function="default"/> <!--Freezing staff -->

A nast?pnie do tego przedmiotu w items.xml o danym id doda? to
<attribute key="range" value="5"/>
Ustawi? wed?ug w?asnego uznania.

Jako i? z?ama?e? regulamin i napisa?e? 3 posty, 2 pozosta?ych nie zrobi?. Zreszt? nie wiem o co chodzi z "3x200".

@Micki
Rahima na razie nie ma. ;] Ja to napisze =d.

Typ skryptu: [actions]
Wersja klienta: 8.5
Silnik: TheForgottenServer 0.3.5_SVN
Opis skryptu:
Potrzebuje skryptu kt?ry b?dzie wy?wietla? efekt nr 16 co 4,5 sec je?eli gracz ma stronage value. i ma si? wy?wietla? 23razy, ma r?wnie? co nowy efekt zadawa? graczowi obra?enie 1 hp.

W creaturescripts/creaturescripts.xml dodaj linijk?
<event type="think" name="EfektStorage" event="script" value="efekt_stor.lua"/>

a nast?pnie w creaturescripts/scripts/efekt_stor.lua wklej:
local idStorage = 3434 -- id storage, z ktorego pobiera wartosc
local ile = 1 -- wartosc storage, przy ktorej wyswietla efekt

local executeTable = {}

function onThink(cid, interval)
local storage = getPlayerStorageValue(cid,idStorage)
local times = getPlayerStorageValue(cid,84353)
local pos = getCreaturePosition(cid)

if storage == ile then
if executeTable[cid] == nil then
executeTable[cid] = os.time(t) + math.random(4,5)
end

if executeTable[cid] > os.time(t) then
return TRUE
end

doSendMagicEffect(pos, 16)
doCreatureAddHealth(cid,-1)
executeTable[cid] = os.time(t) + math.random(4,5)
setPlayerStorageValue(cid,84353,times+1)

if times >= 23 then
setPlayerStorageValue(cid,84353,0)
setPlayerStorageValue(cid,idStorage,0)
executeTable[cid] = 0
end

end
return TRUE
end

Do login.lua dodaj
registerCreatureEvent(cid, "EfektStorage")
przed return TRUE

Nie testowa?em =d.

#down
xDD :**
 
Last edited:
R

Rahim

Guest
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Code:
function onUse(cid,item,fromPosition,itemEx,toPosition)
if(getPlayerStorageValue(cid,12351) ~= 1) then
return TRUE
end
for i = 1, 23 do
addEvent(xd,math.random(4,5)*i,cid)
end
return TRUE
end

function xd(cid)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),16)
doCreatureAddHealth(cid,-1)
end
Dla ciebie nawet mi si? notatnika nie chcia?o otwiera?. Napisa?em w okienku.
I w konfiguracj? te? si? sam baw, bo mi si? nawet configa nie chcia?o robi?.
C??, jaki u?ytkownik, taka odpowied? ;>

To mia?o by? co? w rodzaju testu? ...
 
Last edited:

Kowol

Senior User
Joined
Apr 9, 2008
Messages
1,250
Reaction score
158
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Typ skryptu: Actions
Wersja klienta: 8.5
Silnik: TheForgottenServer 0.3.5_SVN
Opis skryptu:
Mhmm, to ja te? przetestuje. Ma to by? skrypt kt?ry polega na:
Klikamy use na papierek (id nie wa?ne) po czym wy?wietla nam si? rameczka (aka use book) i wy?wietlaj? nam si? wszystkie domki.
Przyk?ad:
Code:
Rahim Park 1 - Sold
Mateuszx Park 1 - Empty

Regards,
Kowol
 

Infinity

Senior User
Joined
May 28, 2008
Messages
594
Reaction score
102
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

@kowol

;x

W actions/scripts/domki.lua wklej:
function onUse(cid,item,fromPosition,itemEx,toPosition)

local text = ''

local result_plr = db.getResult("SELECT * FROM `houses`;")
if(result_plr:getID() ~= -1) then
while(true) do
text = text..tostring(result_plr:getDataString("name"))..' - '
local owner = tonumber(result_plr:getDataInt("owner"))

if owner == 0 then
text = text..'Empty\n'
else
text = text..'Sold\n'
end
if not(result_plr:next()) then
break
end
end
result_plr:free()
end


doShowTextDialog(cid,item.itemid,text)

return TRUE
end

w actions/actions.xml wklej :
<action itemid="ID PAPIERKA" event="script" value="domki.lua"/>

EDIT:
Screen ;]
1gloxf.jpg

Regards.
 
Last edited:

Micki

Advanced User
Joined
May 2, 2009
Messages
373
Reaction score
23
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

@Rahim

Sorry za offtopic.


,,To mia?o by? co? w rodzaju testu? ... "

Tak to by? test :D

Teraz wszyscy b?d? was sprawdza? xD. :D

No i co? zchszani?e? ;(

10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.
10:04 You lose 1 hitpoint.

@Masteuszx

20090719101302.jpg



PoZdro
 
Last edited:

BodyRemo

User
Joined
Apr 11, 2009
Messages
33
Reaction score
0
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Typ skryptu: [actions/talkactions...] ---nie wiem dokladnie jeje :D
Wersja klienta: 8.5
Opis skryptu: jezeli zalozymi arm (sam napisze) to zmienia nam outfit (jak napisze) a jezeli sciagniemy ten arm to outfit wraca do takiego jakiego mielismy :)
Dzienkuje z g?ry :)

Porsze o jeszcze jeden bardzo dla mnie wazny skrypty
Typ skryptu: actions
Wersja klienta: 8.5
opis :roller coaster (pociag) jesli na niego klikniemy wsiadamy do niego i jedziemy --no chyba kazdy wie o co chodzi (prosze o wytlumaczenia jeszcze gdzie co wkleic itp)
dzienkuje
--BodyRemo--
 

Aragornkk

Senior User
Joined
Oct 11, 2008
Messages
705
Reaction score
44
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Code:
Typ skryptu: [weapons...]
Wersja klienta: 8.2
Silnik: DeadTouch 0.3 Beta 2
Opis skryptu:

Witam potrzebuje Miecz w weapon

Czyli skryptu z mieczykiem id miecza 2000, miecz 2 r?czny

opis
ma on powodowa? co jaki? czas uderzenia z energii i 'zatruwanie energi?'
[max 30 z zatrucia z energi]

Co jaki? czas ma te? uderza? z ognia i podpala? [max obra?enia od podpalenia 50]

Bardzo ,bardzo rzadko ma zatruwa? [max obra?enia 20 najlepiej po 2]


Wiem ?e jest to du?o ?mudne ale ja ju? nie mam do tego si?y....


Chyba jestem 2
 

Xayan

Senior User
Joined
Jul 4, 2009
Messages
2,608
Reaction score
390
Age
28
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Ja prosz? o co? takiego jak kowol, tyle ?e:
Typ skryptu: actions
Wersja klienta: 8.1
Silnik: Aries 0.4.0 XML
Opis skryptu: Chodzi o liste tych domk?w - kupione czy sprzedane
 
R

Rahim

Guest
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

@BodyRemo

movemets/scripts:
Code:
local config = {
    outfitEquip = 100,  --id outfitu, ktory zmienia po zalozeiu
    outfitStorage = 9245312 --outfitStorage, pod jakim zapisuje outfit
}

function onEquip(cid,item)
    local outfit = getCreatureOutfit(cid)
    setPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage, outfit.lookType)
    setPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+1, outfit.lookHead)
    setPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+2, outfit.lookBody)
    setPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+3, outfit.lookLegs)
    setPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+4, outfit.lookFeet)
    setPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+5, outfit.lookAddons)
    doCreatureChangeOutfit(cid,config.outfitEquip)
    return TRUE
end

function onDeEquip(cid,item)
    local outfit = {lookType = getPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage), lookHead = getPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+1), lookBody = 
getPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+2), lookLegs = getPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+3), lookFeet = getPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+4), lookAddons = 
getPlayerconfig.outfitStorageValue(cid, config.outfitStorage+5)}
    doCreatureChangeOutfit(cid,outfit)
    return TRUE
end
Do movements.xml dodaj:
Code:
<movevent event="Equip" itemid="[B]2640[/B]" slot="feet" script="[U]nazwijsobiesam[/U]" />
<movevent event="DeEquip" itemid="[B]2640[/B]" slot="feet" script="[U]nazwijsobiesam[/U]" />
Pogrubion? czcionk? item id itemu. Podkre?lonym to ?cie?ka do skryptu.

@Aragornkk
Code:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 1.0, 0)

local poison = createCombatObject()
setCombatParam(poison, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_EARTHDAMAGE)

local conditionPoison = createConditionObject(CONDITION_POISON)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(condition, 4, 2000, -20)
addDamageCondition(condition, 6, 2000, -10)
setCombatCondition(poison, condition)

local fire = createCombatObject()
setCombatParam(poison, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)

local conditionFire = createConditionObject(CONDITION_FIRE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(condition, 4, 2000, -50)
addDamageCondition(condition, 6, 2000, -35)
setCombatCondition(fire, condition)

local energy = createCombatObject()
setCombatParam(poison, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)

local conditionEnergy = createConditionObject(CONDITION_ENERGY)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(condition, 4, 2000, -30)
addDamageCondition(condition, 6, 2000, -20)
setCombatCondition(energy, condition)

function onUseWeapon(cid, var)
    local szansa = math.random(100)
    local chanceToHit = {40,30,10}  --szansa terafienia dla: energia, ogie?, poison
    local combats = {energy,fire,poison}
    doCombat(cid,combat,var)
    for i, v in pairs(combats) do
        if(szansa > chanceToHit) then
            doCombat(cid,v)
            break
        end
    end
    return TRUE
end

@Xayan

Nie da si? tego zrobi? na 8.1 - brakuje odpowiednich funkcji w silniku.
 
Last edited:

BodyRemo

User
Joined
Apr 11, 2009
Messages
33
Reaction score
0
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

rahim mam prosbe nie bendizesz sie gniewac? ;/

Typ skryptu: [actions/talkactions...] ---nie wiem dokladnie jeje :D
Wersja klienta: 8.5
Opis skryptu: jezeli zalozymi arm (sam napisze) to zmienia nam outfit (jak napisze) a jezeli sciagniemy ten arm to outfit wraca do takiego jakiego mielismy :)
ma byc od 100 lvl
ma byc jakby owner w domku (ze pisze na itemku do jest np smoking Acka)
i tylko "Aciek" moze go zalozyc.
ten jakby owner w itemki daje sie przez komende
komende prosze tez zrobic
A ta komenda ma dzialac na zasadzie "exura sio"
ze jak uzyje to na tej zbroi jest napisane "to jest Acka"
I nikt inny nie zalozy tego
A szczerze mowiac to chce zrobic sluby na moim ots 8.5 i dlatego potrzebuje takiego czegos :)

Jesli to zrobicie jestescie najlepsi :)
Pozdrawiam BodyRemo

Sprubuj cos takiego zrobic :( wiem ze to bardzo trudne ale powinno ci sie udac
Powtarzam tibia 8.5!
 
Last edited:

Aragornkk

Senior User
Joined
Oct 11, 2008
Messages
705
Reaction score
44
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

:O
Szczerze m?wi?c si? zdziwi?em ?e komu? si? zechce takie co? pisa?.
Potrzebuje jeszcze 1 skryptu napisa?em wpierw do gesiora ale nic z tego.

Rodzaj: movements
Wersja tibii: 8.2
Silnik: Deadtouch
O czym :Arena pvp
jej opis: jest 2 graczy
jeden ustawia si? na pozycji "pop"
drugi na "kok"
wtedy pierwszy gracz(b?d? drugi) schodzi jedn? kratk? w d?? na kratk? acid 5000
Wtedy ich teleportuje na pozycje 1000/1000/7
Jak jaki? gracz padnie wtedy go teleportuje na pozycje "lol". Oczywi?cie nic nie traci i ma pe?ne hp.
drugiego gracza te? wywala przed aren?.
Je?li jest b??d typu jest tylko jeden gracz wtedy tego gracza przenosi y+1


Jeszcze przedstawi? moje nieudolne dzie?o ?eby nie by?o ?e tylko czekam na gotowe

Code:
function onStepIn(cid, item, pos)
local player1pos = {x=1194, y=2426, z=6, stackpos=253}
local player1 = getThingfromPos(player1pos)
local player2pos = {x=1195, y=2426, z=6, stackpos=253}
local player2 = getThingfromPos(player2pos)
local arena1 = {x=1194, y=2428, z=6}
local arena2 = {x=1195, y=2428, z=6}
local walka = 0
local lvldowalki = 1
local msg = {"Potrzebujesz 2 graczy do pojedynku.", "Poczekaj az walka sie zakonczy."}
    if item.actionid == 5005 and item.itemid == 103 then
    if isPlayer(player1.uid) and isPlayer(player2.uid) then
player1level = getPlayerLevel(player1.uid)
player2level = getPlayerLevel(player2.uid)
for arenax = 1189,1200 do
for arenay = 2428,2437 do
arenapos = {x=arenax, y=arenay, z=6, stackpos=253}
arenacreature = getThingfromPos(arenapos)
if isPlayer(arenacreature.uid) == TRUE then
walka = 2
end
end
end
else
walka = 1
end
end
if walka ~= 0 then
doPlayerSendCancel(cid,msg[walka])
pos.y = pos.y-1
doTeleportThing(cid, pos)    
else
doPlayerSendTextMessage(player1.uid,18,"FIGHT!")
doPlayerSendTextMessage(player2.uid,18,"FIGHT!")
doTeleportThing(player1.uid,arena1)
doTeleportThing(player2.uid,arena2)
end
end








Oftopic
Jak mog? dodawa? komu? reputacji bo chyba ?lepy jestem bo nie widz? tego przycisku :/


@2/3 Down
Warny polec? :p
 
Last edited:

Virtelio

Senior User
Joined
Jul 15, 2009
Messages
534
Reaction score
126
Age
28
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Witam
Hmmm nie jestem pewien czy to nie b?dzie w C++,bo mi nie wychodzi?o,ale si? mog? niezna? ;)
Typ skryptu: [actions]
Wersja klienta: 8.42
Silnik: TheForgottenServer
Opis skryptu: Chcia?bym, aby po otrzymaniu nowego poziomu,pojawia?o si? okienko tekstowe z nowymi dost?pnymi,spellami. Wystarczy sam szkielet,zakl?cia sobie uzupe?ni?.
Pozdriawia.Wasz... Virtelio
 

Gizord

Active User
Joined
Apr 28, 2008
Messages
58
Reaction score
5
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Typ skryptu: [anty debug??]
Wersja klienta: 8.41/8.42
Silnik:The Forgotten Server 0.3.4
Opis skryptu: (skrypt do silnika) Chce zeby skrypt dzialal tak ze jesli ktos bedzie chcial zrobic debuga elfem to Dostanie muta i bedzie pisalo "I am noob!!!". Ten oto skryt znajduje sie na OTS (tynora, bynera) Mam nadzieje ze ktos rozumie o co chodzi :)

@edit

mam nadzieje ze tym razem nie usuniesz mi posta i niedostane warna...

Z gory THX :)
 

BodyRemo

User
Joined
Apr 11, 2009
Messages
33
Reaction score
0
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

Witam i prosze o zrozumienie (Rahim,Masteusz)
I przepraszam ze prosze o 2 skrypt ale nie bende wiecej zawadzal glowy zrobcie tylko te 2 skrypty :(

tibia 8.5
o skrypcie : tabliczka w ktorej mozna pisac (a jak sie na nia kliknie prawym przzyciskiem to sie otwiera okienko tak jak w (booku) i jak sie cos napisze
(np jestem fajny) i jak sie kliknie obydwoma przyciskami na ta tabliczke to pisze np :19/07/2009 20:55:28 <godzina o jakiej napisal cos w tabliczce BodyRemo <<nick tego co napisal cos w tabliczne jestem fajny <<to co napisal
czyli zeby np bylo tak :19/07/2009 20:55:28 BodyRemo "jestem fajny"
prosze zrobcie to dla mnie ;/
Wiem ze sie to da zrobic! :)
Pozdrawiam BodyRemo
 

Infinity

Senior User
Joined
May 28, 2008
Messages
594
Reaction score
102
Odp: [x.x] Zam?wienia na skrypty by Masteuszx & Rahim

@Aragornkk
Za du?o roboty, a i tak nic fajnego z tego nie wyniknie.

@Virtelio
Otw?rz creaturescripts/scripts/login.lua i dodaj:
registerCreatureEvent(cid, "spellsShowOnAdvance")
Nast?pnie otw?rz creaturescripts/creaturescripts.xml i dodaj
<event type="advance" name="spellsShowOnAdvance" event="script" value="advanceSpells.lua"/>
Oraz stw?rz plik creaturescripts/scripts/advanceSpells.lua i wklej:
function onAdvance(cid, skill, oldLevel, newLevel)

if skill == SKILL__LEVEL and newLevel > oldLevel then
local playerLevel = getPlayerLevel(cid)
local c=0
local count = getPlayerInstantSpellCount(cid)
local text = ""
local t = {}
for i = 0, count - 1 do
local spell = getPlayerInstantSpellInfo(cid, i)
if spell.level == playerLevel then
if spell.manapercent > 0 then
spell.mana = spell.manapercent .. "%"
end
table.insert(t, spell)
c=c+1
end
end

if c>0 then
for i, spell in ipairs(t) do
local line = ""

if i ~= 1 then
line = "\n"
end
line = line .. "Spells for Level " .. spell.level .. "\n"

text = text .. line .. " " .. spell.words .. " - " .. spell.name .. " : " .. spell.mana .. "\n"
end
doShowTextDialog(cid, item.itemid, text)
end

end

return TRUE
end
Nie trzeba konfigurowa?.

@Gizord
Nie znam sie na Elfie i pakiecie wysy?anym w tym momencie. Zreszt? cuchnie mi tu c++.

@BodyRemo
Otw?rz creaturescripts/scripts/login.lua i dodaj:
registerCreatureEvent(cid, "tablicaShow")
Nast?pnie otw?rz creaturescripts/creaturescripts.xml i dodaj
<event type="look" name="tablicaShow" event="script" value="tablicaShow.lua"/>
Oraz stw?rz plik creaturescripts/scripts/tablicaShow.lua i wklej:
function onLook(cid, thing, position, lookDistance)

if getItemRWInfo(thing.uid) then
local info = getItemDescriptions(thing.uid)

if info.writer ~= 0 then
if info.text > "" then
local text = '<'..info.date..'> <'..info.writer..'> "'..info.text..'"'
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,text)
end
end
end

return TRUE
end

?adnego skryptu nie testowa?em.
 
Status
Not open for further replies.
Top