Grzybson
User
- Joined
- Jun 13, 2008
- Messages
- 30
- Reaction score
- 2
Hejka. W ramach treningu zrobi?em par? skrypt?w. Testowane pod najnowszego TFS-a. Je?li s? jakie? b??dy kt?rych nie zauwa?y?em to prosz? pisa?. No to zaczynamy:
1. Po?ywna d?wignia. Naciskamy na ni? i jeste?my najedzeni
2. Anty luring. Potworek wchodzi w szary dymek i znika.
ID DYMKU: 1505
3. Ogie? kt?ry zamiast zabiera? okre?lon? ilo?? ?ycia, zabiera procent.
ID OGNI: 1492, 1493, 1494
Nie wiem jak doda? te obra?enia po wej?ciu w ogie? wi?c dostajesz tylko za wej?cie.
4. Kratka kt?ra leczy graczy a zadaje obra?enia potworom.
Mam nadziej?, ?e si? komu? przyda .
Pozdrawiam
Grzybson.
PS. Zak?adam, ?e ka?dy wie jak w?o?y? skrypt do servera wi?c nie pisa?em szczeg???w.
@Down
Mo?na wiedzie? jaka?
1. Po?ywna d?wignia. Naciskamy na ni? i jeste?my najedzeni
Code:
local full = 3600 -- maksymalne najedzenie//max feed
local count = 1000 -- ile si? najesz//how much you will feed
local text = "Ciam ciam" -- tekst wypowiedziany po u?yciu//Text after use
--
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local actual = getPlayerFood(cid) -- aktualne najedzenie//actual feed
if actual + count > full then
doPlayerSendCancel(cid, "You are full.")
else
doPlayerFeed(cid, count)
doPlayerSay(cid, text, TALKTYPE_ORANGE_1)
end
return TRUE
end
Code:
function onStepIn(cid, item, pos)
if isPlayer(cid) == FALSE then
doRemoveCreature(cid)
doSendMagicEffect(pos, 15)
end
end
3. Ogie? kt?ry zamiast zabiera? okre?lon? ilo?? ?ycia, zabiera procent.
Code:
local percent = 1 -- procent
function onStepIn(cid, item, pos)
local maxhp = getCreatureMaxHealth(cid)
doCreatureAddHealth(cid,-(maxhp*(percent*0.01)))
doSendMagicEffect(pos, 15)
return 1
end
Nie wiem jak doda? te obra?enia po wej?ciu w ogie? wi?c dostajesz tylko za wej?cie.
4. Kratka kt?ra leczy graczy a zadaje obra?enia potworom.
Code:
local hp = 50 -- ILO?? HP DO DODANIA
local mana = 10 -- ILO?? MANY DO DODANIA
local text = "Jestem jak nowy!"
local tetx2 = "Aua!"
--
function onStepIn(cid, item, pos)
if isPlayer(cid) == TRUE then
doPlayerAddHealth(cid, hp)
doPlayerAddMana(cid, mana)
doPlayerSay(cid, text, TALKTYPE_ORANGE_1)
elseif isPlayer(cid) == FALSE then
doPlayerAddHealth(cid, -hp)
doPlayerSay(cid, text2, TALKTYPE_ORANGE_1)
end
return 1
end
Pozdrawiam
Grzybson.
PS. Zak?adam, ?e ka?dy wie jak w?o?y? skrypt do servera wi?c nie pisa?em szczeg???w.
@Down
Mo?na wiedzie? jaka?