What's new

Co my?licie na temat nowego Update ??

Status
Not open for further replies.

oskar2535

User
Joined
Aug 27, 2009
Messages
21
Reaction score
0
witam.
przedstawiam temat tego update.
moim zdaniem najbardziej odczuj? go ?wiaty non pvp i pvpe gdzie mo?na b?dzie chodzic po ludziach jak po parcelach ;/
fajnie ?e dojdzie nowe miasto dla facc.
a oto spis zmian:
Regulacja typ?w ?wiat?w

Jednym z najwi?kszych ulepsze? jest regulacja typ?w ?wiat?w. To, co by?o wcze?niej znane jako "non-PvP", "regular PvP" i "PvP-enforced" zostanie zmienione. Najwyra?niejsze zmiany odczuj? gracze ?wiat?w non-PvP. Ka?dy gracz tibijski b?dzie m?g? wybra? rodzaj ?wiat gry, kt?re najbardziej mu odpowiada pod wzgl?dem bezpiecze?stwa i walki z innym graczem. Oznacza to okre?lenie typ?w ?wiat?w na podstawie ich mo?liwo?ci PvP:

• Optional PvP: Gracze nie mog? by? atakowani b?d? zabici bezpo?rednio przez inne postacie. PvP jest w zasadzie mo?liwe w ramach systemu wojny, ale tylko wtedy, gdy obie strony uzgodni? to ze sob?. Polecamy ten rodzaj ?wiata gry dla wszystkich graczy, kt?rzy nie s? pewni co do wyboru ?wiata, ale s? pewni ch?ci bezpiecznej zabawy i chc? anga?owa? si? w walki, kt?re zosta?y uzgodnione.
• Open PvP: Postacie mog? by? atakowane lub zabijane przez inne postacie. System czaszek jest aktywny, aby zapobiec nadmiernemu zabijaniu jednych graczy przez drugich. Gracze, kt?rzy lubi? walki PvP mog? by? zainteresowani tymi serwerami.
• Hardcore PvP: Ka?da posta? mo?e bez ?adnych ogranicze? atakowa? lub wp?ywa? na innych w spos?b negatywny. Nie ma systemu czaszek. Ten typ ?wiata mo?e by? dobrym miejscem dla graczy, kt?rzy szukaj? bezgranicznej i porywaj?cej walki PvP.

Dzi?ki przebudowie system wojen mo?e zosta? dodany jako po?yteczna funkcja. B?dzie on dost?pny dla wszystkich rodzaj?w ?wiat gry. Wi?cej informacji na temat wyr?wnania znajduje si? w artykule „Regulacja typ?w ?wiat?w” i TYM w?tku.

System wojen

W prawie ka?dej wojnie s? ofiary. Ci, kt?rzy nie chc? bra? udzia?u w wojnie albo s? wci?gami w to nie?wiadomie lub te? zostali uznani za smakowity k?sek dla pod?egaczy wojennych. W celu unikni?cia niepotrzebnych ofiar oraz udost?pnienia gildiom mo?liwo?ci rozwi?zywania konflikt?w na drodze zbrojnej, nawet w przypadku w??czonego systemu PvP, zosta? stworzony system wojen. Jak on dzia?a?

• Lider aktywnych gildii mo?e wypowiedzie? wojn? innej gildii za po?rednictwem jego strony gildii. Gildie mog? by? w wojnie lub zdeklarowa? wojn? maksymalnie 5 gildiom na razie. Ka?dy mo?e zobaczy? histori? wojen gildii na podstronie danej strony gildii.
• Do wypowiedzenia wojny gildii wybiera swojego przeciwnika i okre?la warunki: czas trwania (od 7 do 180 dni), limit zab?jstw (max 1000 ), kara za przegran? (do 2.000.000 z?otych monet) itd.
• Przeciwnik mo?e odm?wi? udzia?y w wojnie, zmieni? warunki lub po prostu przyj??. W przypadku przyj?cia deklaracji, wcze?niej ustalona kara oraz niewielka op?ata za wojn? (1000 gp) zostanie przelana z konta lider?w do tymczasowego depozytu. Wojna rozpocznie si? po najbli?szym zapisie stanu gry. Je?eli liderzy nie b?d? mieli odpowiednich sum na koncie, proces zostanie powt?rzony nast?pnego dnia. Wojna zaczyna si? po zapisaniu stanu gry.
• W czasie wojny zabijanie przeciwnik?w wojny b?dzie zawsze oznaczone jako uzasadnione zab?jstwo. Jednak?e wszelkie agresywne dzia?ania mi?dzy przeciwnikami spowoduj? blokad? stref ochronnych dla obu stron, nawet je?li druga strona nie podj??a jeszcze ?adnych dzia?a?.
• Postacie, kt?re s? obecnie w stanie wojny b?d? oznaczone specjalnymi ikonami. Pozwala to na ?atw? identyfikacj? sojusznik?w i przeciwnik?w oraz postaci, kt?re s? zaanga?owane w inne wojny, do kt?rych dany gracz nie nale?y.
• Poprzez kana? gildii gracz b?dzie informowany o wszelkich zab?jstwach zar?wno cz?onk?w jego w?asnej gildii, jak i gildii przeciwnej. Ponadto zostanie poinformowany czy jego gildia wygra?a, czy przegra?a wojn?.
• Pod koniec wojny lider zwyci?skiej gildii otrzyma pieni?dze, kt?re zosta?y wcze?niej przekazane do specjalnego depozytu. W przypadku przekroczenia limitu czasu gildia, kt?ra zdoby?a wi?cej frag?w zostanie uznana za zwyci?zc?, jednak dostanie tylko proporcjonaln? ilo?? pieni?dzy wyliczan? na podstawie r??nicy frag?w. W przypadku remisu, p?atno?ci zostan? zwr?cone obu gildiom.

Wprowadzenie systemu wojny oznacza wprowadzenie kilka dodatkowych szczeg???w:

Opcjonalne PvP:

• Brak mo?liwo?ci blokowania
W trybie opcjonalnego pvp blokowanie innych postaci zostanie zasadniczo wyeliminowane. B?dziesz mia? mo?liwo?? dost?pu i przej?cia tego samego pola,
na kt?rym znajduje si? inna posta? b?d? summon. W ten spos?b utworzy si? swego rodzaju 'stos'. B?dziesz musia? ruszy? si? swoj? postaci? dwa razy w ci?gu 5 s. w celu uzyskania dost?pu do pola, kt?re aktualnie jest zaj?te. Na specjalnych polach, jak np. kratka przed depozytem, obok questa lub bramek poziomowych, ta funkcja nie b?dzie dzia?a?. W przypadku wojen oznacza to, ?e gracze nie bior?cy udzia?u w wojnie nie b?d? w stanie zablokowa? graczy, kt?rych gildie uczestnicz? w wojnie. Jednak?e gracze przeciwnych gildii b?d?cych w stanie wojny nadal b?d? mogli blokowa? si? wzajemnie.

• Ograniczenia:
Pierwsza posta? na danym polu b?dzie zawsze na szczycie 'stosu'. Ka?da nast?pna, kt?ra dojdzie, b?dzie stawiana ni?ej. W ramach systemu wojny ataki, kt?re zosta?y skierowane na 'stos' (namierzone poprzez klikni?cie w oknie gry), dosi?gn? jedynie gracza znajduj?cego si? na szczycie. Obra?enia obszarowe natomiast, dzia?a? b?d? na wszystkich graczy b?d?cych na 'stosie'. Ponadto wszystkie postacie znajduj?ce si? na drugiej lub ni?szej pozycji w 'stosie', nie b?d? w stanie atakowa? innych graczy, u?ywa? obszarowych run b?d? czar?w, zbiera? ?upu z potwor?w i leczy? innych. Zostanie to wskazane przez odpowiedni komunikat ("It is too crowded here! You have to move first.").

• Leczenie:
W ci?gu pierwszych 60 sekund po otrzymaniu obra?e? od przeciwnika w walce pvp, uczestnicy wojny i ich summony nie b?d? mog?y by? leczone przez inne postacie, kt?re nie s? zaanga?owane w wojn?. To samo dotyczy tzw. party buffs. Ponadto na wszystkich ?wiatach napoje magiczne nie b?d? mog?y by? u?ywane do leczenia innych postaci i potwor?w.

• Parali?:
Gracze nie b?d? mogli u?ywa? parali?u dop?ki nie b?d? w stanie wojny.

• Magiczne ?ciany i dzikie pn?cza:
Je?li runy te zostan? u?yte przez uczestnik?w wojny, ich efekty b?d? widoczne i dzia?a? b?d? tylko na przeciwnikach, nie za? na cz?onkach gildii i graczach niezaanga?owanych w wojn?. Dzikie pn?cza po prostu omin? sojusznik?w i niezaanga?owanych graczy, ale, w przeciwie?stwie do magic wall'i, pozostan? widoczne w oknie gry. Magic walle, kt?re zosta?y wystrzelone przez uczestnika wojny b?d? mia?y 'pierwsze?stwo' je?eli na t? sam? kratk? po skosie b?dzie chcia? wej?? gracz. Magic walle wystrzelone przez posta? niezaanga?owan? znikn? w zetkni?ciu z innym graczem.

• Trening umiej?tno?ci:
W celu uniemo?liwienia graczom wykorzystywania systemu wojny do treningu umiej?tno?ci, gracz nie b?dzie awansowa? w pos?ugiwaniu si? broni? i w obronie w ramach systemu wojen.


Na serwerach typu Open PvP oraz Hardocre PvP:

• Ograniczenia w stosie:
Tak jak na Optional PvP, pierwszy gracz b?dzie na wierzchu stosu, a ka?da posta?, kt?ra do??czy do stosu b?dzie zawsze ‘pod spodem’. Ataki, kt?re zostan? skierowane w stos postaci (poprzez klikni?cie w oknie gry) b?d? zadawane jedynie osobie, znajduj?cej si? na szczycie stosu. Natomiast ataki obszarowe, b?d? zadawa?y obra?enia wszystkim graczom w stosie. Co wi?cej, osoby nie b?d?ce na szycie stosu nie b?d? mog?y stosowa? jakichkolwiek rodzaj?w agresji, ani w stosunku do graczy i ani w stosunku do potwor?w. B?dzie to oznaczone w pojawiaj?cej si? wtedy informacji: „It is too crowded here! You have to move first." (Jest tu zbyt t?oczno! Musisz si? najpierw ruszy?.)

• Leczenie:
Mikstury nie mog? ju? by? u?ywane do leczenia innego gracza czy potwora. Dotyczy to wszystkich ?wiat?w gry.

• Parali?owanie:
Je?eli grasz na serwerze typu Open PvP, parali?owanie innych b?dzie skutkowa?o w postaci czaszki, zgodnie z zasadami systemu czaszek.

• R??no?ci:
Na serwerach typu Hardcore PvP b?d? teraz dost?pne b?ogos?awie?stwa i amulet of loss, a zdobywanie do?wiadczenia poprzez zabijanie innych graczy zostanie zniesione.

W przysz?o?ci planowany jest rozw?j systemu wojen poprzez dodanie wi?kszej ilo?ci opcji, takich jak pojedynki, listy najlepszych czy konta gildii.

Druga zapowied? ?atki ju? nied?ugo. Jest jeszcze jedna du?a opcja do wprowadzenia – transfer postaci. Czy jeste? gotowy na t? wyj?tkow? podr?? poza granicami ?wiata? Punktem startowym b?dzie Travora.
piszcie co wy na ten temat s?dzicie !... :p
 

Rycka

Active User
Joined
Jul 18, 2008
Messages
56
Reaction score
6
Odp: Co my?licie na temat nowego Update ??

Skad Masz ?rod?o o tych Informacjach?...
Jezeli tak by mialo byc by bylo kompletnie bezsensu ... ;/ pvp stracilo by swoj urok.. :O
 

kaacpi II

Active User
Joined
Aug 22, 2009
Messages
125
Reaction score
5
Age
31
Odp: Co my?licie na temat nowego Update ??

@up
@topic Szczerze To nie podobaja mi sie te zmiany, wogule tibia juz zchodzi na psy(najlepsza byla 8.10)Cipsoft nie ma juz czego wymyslic:/pffff
 
Status
Not open for further replies.
Top