What's new

[MOD] System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Status
Not open for further replies.

Shadok

Advanced User
Joined
Feb 26, 2010
Messages
381
Reaction score
65
Stworzyli : Maniucza and Karpio
Jako jeden z niewielu ots?w prezentujemy Pa?stwu nowatorski i oryginalny system zamk?w. Jest on przeznaczony dla wszystkich cech?w i jest zdobycie zamku w czasie bitwy, kt?ra odbywa si? w ka?d? ?rod? i niedziel?. Walka odbywa si? o godzinie 19:00 na specjalny obszar, s? przygotowane do walki 4 stanowiska dla 4 gildii. Zwalczania gildie mo?e zg?osi? tylko lider i vice-lider polecenia / lock, wymaga obecno?ci 5 graczy w grze z gildii stoi w bezpiecznym miejscu do PZ. Celem jest pokonanie gildii atakuj?cych przeciwnik?w w przeciwnym gildii, a zadaniem najwi?ksze szkody do kr?la w zamku, a ostateczne zabi?. Je?li gildia mo?e zdoby? zamek w nast?pnej bitwie pojawi? si? w roli obro?cy i b?dzie mia? na celu ochron? w?asnego kr?la zamek przed zabiciem. Terminie do zabicia kr?la w zamku znajduje si? 30 minut liczony od otwarcia bar?w stanowisk. Wszystkie informacje potrzebne w czasie bitwy o zamek w kanale "Bitwa" Castle, istniej? r?wnie? o zmar?ych i przyst?pienie do walki gildii. Je?li ka?da osoba zosta?a zabita podczas walki nie traci exp EQ, ale nie jest teleportowany poza walk?. O gildii Zamek daje bonusy takie jak:

* Mo?liwo?? zap?aty przed dniem liderem 150cc lub vice liderem gildii.
* Dost?p do 36 teleporty do g??wnych atrakcji exp na mapie.
* Dost?p do sklepu na w?asny operacji w zamku i wszystkie NPC.

Informacja na temat nagrody:

* Ka?dy dzie? dla ka?dego cz?onka cechu poziomach wy?szych ni? 75 s? automatycznie wyp?acone pieni?dze do banku.
Okresowej * zale?y od poziomu gry, mo?na obliczy? wed?ug wzoru:
level_gracza level_gracza/0.90 * * * level_gracza 10000 (w gp)
Przyk?ady poziom?w op?at za:
132lvl - 147cc
205lvl - 228cc
303lvl - 337cc
608lvl - 675cc
* P?atno?? odbywa si? codziennie o 16:00.
* Je?li w momencie wyp?aty gracz jest online, aby otrzyma? pieni?dze z banku musi si? przelogowa?.

Instrukcje jak wzi?? udzia? w bitwie o zamek ...
Pami?taj, ?e musisz by? liderem lub vice liderem gildii i gra musi by? co najmniej 5 os?b z gildii stoi w PZ. Je?li spe?niasz te warunki, a soboty i niedziele od 19:00 do wpisz polecenie / lock. Pami?taj, aby mie? otwarty kana? "Walka o Zamek", w niej znajdziesz wiele aktualnych informacji! Po wpisaniu polecenia zostanie przeniesiony wraz z lud?mi z gildii stoi PZ jednym z 4 miejsc na polu bitwy:

OTS/MODS/castlesystem.xml dodaj:
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<mod name="Castle System" version="1.0" author="Maniucza i Karpio" contact="http://tibia.net.pl/members/maniucza.html" enabled="yes">
<config name="CastleSystem Lib"><![CDATA[
castle = {}

castle.wallid = 7594
castle.wall = {{x = 587,y = 675,z = 7, stackpos = 1}, {x = 587,y = 676,z = 7, stackpos = 1}, {x = 587,y = 677,z = 7, stackpos = 1}}
castle.fromx = 583
castle.tox = 586
castle.fromy = 675
castle.toy = 677
castle.z = 7
castle.kick = {x = 583,y = 670,z = 7}
castle.teams = 0
castle.pos = {x = 583,y = 670,z = 7}
castle.mostdamage = 0
castle.winnerteam = 0
castle.monster = {x = 585, y = 673, z = 7}
castle.msg = true
castle.gary = true
castle.garypos =
{
        [1] = {x = x, y = y, z = z},
        [2] = {x = x, y = y, z = z},
        [3] = {x = x, y = y, z = z},
        [4] = {x = x, y = y, z = z}

}

function castle:firstTimer()

        if(os.date("%A") == "Thursday") then
                setGlobalStorageValue(1, 1)
                setGlobalStorageValue(2, os.time())
                if(castle.gary) then
                        setGlobalStorageValue(1, 1)
                end
                doBroadcastMessage("Attention! Immediately register to Castle Wars. Leaders of the guild can enter your guild command:! Castle", MESSAGE_STATUS_WARNING)
        end
return true
end

function castle:secondTimer()
        
        if(os.date("%A") == "Thursday") then
                if(getGlobalStorageValue(1) == 1) then
                        setGlobalStorageValue(1, 2)
                end
                if(castle.teams == 0) then
                        local result = db.getResult("SELECT * FROM castles WHERE id=1;")
                        local winner = result:getDataString("owner")
                        result:free()
                        doBroadcastMessage("Gilds"..winner.." defended castle. Congratulations!", MESSAGE_STATUS_WARNING)
                        setGlobalStorageValue(1, 3)
                end
                doBroadcastMessage("Fight for Castle has begun!", MESSAGE_STATUS_WARNING)
                for i = 1, #castle.mur do
                        doRemoveItem(getThingFromPos(castle.mur[i]).uid, 1)
                end
                local mon = doSummonCreature("King", castle.monster)
                registerCreatureEvent(mon, "hit")
        end
return true
end

function castle:thirdTimer()

        if(os.date("%A") == "Thursday" and getGlobalStorageValue(1) == 2) then
                for i = 1, #castle.mur do
                        doCreateItem(castle.murid, 1, castle.mur[i])
                end
                castle:kickLosers()
                local result = db.getResult("SELECT * FROM castles WHERE id=1;")
                local winner = result:getDataString("owner")
                result:free()
                doBroadcastMessage("he struggle for the castle came to an end. Guilds "..winner.." defended castle. Congratulations!", MESSAGE_STATUS_WARNING)
                setGlobalStorageValue(1, 3)
        end
return true
end

function castle:kickLosers(id)

        if(id == nil) then
                local result = db.getResult("SELECT * FROM castles WHERE id=1;")
                id = result:getDataInt("ownerid")
                result:free()
        end
        if(id == "all") then
                for x = castle.fromx, castle.tox do
                for y = castle.fromy, castle.toy do
                        local player = getThingFromPos({x=x, y=y, z=castle.z, stackpos = 253})
                        if(player.itemid > 0) then
                                if(isPlayer(player) == true) then
                                        doTeleportThing(player, castle.kick)
                                        if(castle.msg == true) then
                                                return doPlayerSendTextMessage(player, MESSAGE_INFO_DESCR, "Przegral"..(getPlayerSex(player) == 0 and "as" or "es")..".")
                                        end
                                end
                        end
                end
                end
        elseif(isNumber(id) == true) then
                for x = castle.fromx, castle.tox do
                for y = castle.fromy, castle.toy do
                        local player = getThingFromPos({x=x, y=y, z=castle.z, stackpos = 253})
                        if(player.itemid > 0) then
                                if(isPlayer(player) == true) then
                                        if(getPlayerGuildId(player) ~= id) then
                                                doTeleportThing(player, castle.kick)
                                                if(castle.msg == true) then
                                                        return doPlayerSendTextMessage(player, MESSAGE_INFO_DESCR, "Przegral"..(getPlayerSex(player) == 0 and "as" or "es")..".")
                                                end
                                        end
                                end
                        end
                end
                end
        end
        return true
end

function castle:addTeam(cid, gid)

        if(getGlobalStorageValue(1) == 1) then
                local result = db.getResult("SELECT * FROM castles_war WHERE guild_id="..gid.." AND time="..getGlobalStorageValue(2)..";")
                if(result:getID() ~= -1) then
                        return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Guild is already written to the fight.")
                end
                db.executeQuery("INSERT INTO `castles_war` (`castle_id` ,`guild_id` ,`damage` ,`time`)VALUES ('1', '"..gid.."', '0', '"..getGlobalStorageValue(2).."');")
                doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Gilds added.")
                for k, v in pairs(getPlayersOnline()) do
                        if(getPlayerGuildId(v) == gid) then
                                if(getTilePzInfo(getCreaturePosition(v)) == true) then
                                        if(castle.gary) then
                                                doTeleportThing(v, castle.garypos[getGlobalStorageValue(3)])
                                                if(getGlobalStorageValue(3) < 4) then
                                                        setGlobalStorageValue(3, getGlobalStorageValue(3) + 1)
                                                end
                                        else
                                                doTeleportThing(v, castle.pos)
                                        end
                                        if(castle.msg == true) then
                                                return doPlayerSendTextMessage(v, MESSAGE_INFO_DESCR, "Your guild, she joined the Fight for Castle.")
                                        end
                                end
                        end
                end
                castle.teams = castle.teams + 1
        else
                return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "There are currently no records.")
        end
return true
end

function castle:onHit(cid, attacker, type, combat, value)
        
        if(getCreatureName(cid) == "King") then
                if(db.executeQuery("UPDATE `castles_war` SET `damage`=`damage`+"..value.." WHERE `guild_id`="..getPlayerGuildId(attacker).." AND `time`="..getGlobalStorageValue(2)..";") ~= true) then
                        return false
                else
                        return true
                end
        end
return true
end

function castle:onKill(cid, target)
        if(getCreatureName(target) == "King" and getGlobalStorageValue(1) == 2) then
                local result = db.getResult("SELECT * FROM `castles_war` WHERE `time`="..getGlobalStorageValue(2).." ORDER BY `damage` DESC LIMIT 1;")
                castle.mostdamage = result:getDataInt("damage")
                castle.winnerteam = result:getDataInt("guild_id")
                result:free()
                local result2 = db.getResult("SELECT * FROM guilds WHERE id="..castle.winnerteam..";")
                local name = result2:getDataString("name")
                result2:free()
                setGlobalStorageValue(1, 3)
                doBroadcastMessage("Gilds "..name.." injuries inflicted the greatest king and is the winner. The reward is replaced by the castle.")
                db.executeQuery("UPDATE castles SET ownerid="..castle.winnerteam..", owner=\""..name.."\" WHERE id=1;")
                castle:kickLosers(castle.winnerteam)
        end
        return true
end
]]></config>

        <event type="login" name="Castle King Kill" event="script"><![CDATA[
                domodlib("CastleSystem Lib")
                function onKill(cid, target, lastHit)
                        if(getCreatureName(target) == "King") then
                                castle:onKill(cid, target)
                                return true
                        end
                return true
                end]]></event>
                
        <event type="statschange" name="Hit" event="script"><![CDATA[   
                domodlib("CastleSystem Lib")
                function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
                        castle:onHit(cid, attacker, type, combat, value)
                return true
                end]]></event>
        
        <globalevent name="timer1" time="18:20" event="script"><![CDATA[
                domodlib("CastleSystem Lib")
                function onTimer()
                        castle:firstTimer()
                return true
                end]]></globalevent>

        <globalevent name="timer2" time="18:22" event="script"><![CDATA[
                domodlib("CastleSystem Lib")
                function onTimer()
                        castle:secondTimer()
                return true
                end]]></globalevent>
        
        <globalevent name="timer3" time="18:24" event="script"><![CDATA[
                domodlib("CastleSystem Lib")
                function onTimer()
                        castle:thirdTimer()
                return true
                end]]></globalevent>
        
        <talkaction words="!zamek" event="buffer"><![CDATA[
                domodlib("CastleSystem Lib")
                function onSay(cid, words, param, channel)
                        if(getPlayerGuildLevel(cid) == 3) then
                                castle:addTeam(cid, getPlayerGuildId(cid))
                        return true
                        end

                        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Nie jestes liderem gildi.")
                return true
                end
]]></talkaction>
</mod>

Phpmyadmin: Dodaj:
Code:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `castles` (
 `id` int(11) NOT NULL auto_increment,
 `castle_name` varchar(255) NOT NULL,
 `owner_guild` varchar(255) NOT NULL,
 `castle_war` varchar(255) NOT NULL,
 `last_conqueror` varchar(255) NOT NULL,
 PRIMARY KEY  (`id`)
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=1
and.:
Code:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `castles_war` (
  `castle_id` int(5) NOT NULL,
  `guild_id` int(5) NOT NULL,
  `damage` int(20) NOT NULL,
  `time` int(50) NOT NULL
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;
@down
Edytowane ;p

Regards,
Shadok
 

Karpio

Advanced User
Joined
Apr 11, 2008
Messages
369
Reaction score
58
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

@Shadok:
Upewnij si? ?e masz ca?y skrypt nim go dasz na neta.

@topic:
Brakuje jednego zapytania do bazy:
PHP:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `castles_war` (
  `castle_id` int(5) NOT NULL,
  `guild_id` int(5) NOT NULL,
  `damage` int(20) NOT NULL,
  `time` int(50) NOT NULL
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;

Pzdr
 
Last edited:

Jazper

Advanced User
Joined
Nov 22, 2009
Messages
448
Reaction score
31
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

mod fajny, wszystko ?adnie pi?knie, ale mo?e jaki? screen z obja?nieniem co jak gdzie ma wygl?da??? Bo nie kt?rzy nie bd wiedzieli :D]


//lol chyba chc?, ?eby mi pom?g? nie!? Bo nie ogarniam i ju? warna dostaje thx moderator zajebisty jeste?, ?e a? ?al dupe ?ciska ...
 
Last edited:

Shadok

Advanced User
Joined
Feb 26, 2010
Messages
381
Reaction score
65
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

R

E

F

R

E

S

H

<znaczki><znaczki>
 

Kawon

?&#8226;Atania.Pl&#8226;?
Joined
Apr 16, 2008
Messages
1,577
Reaction score
48
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Skrypt bardzo dobry ale Shadok je?eli chcesz zbija? reputy i podzi?kowania za niego to powiniene? go obja?ni?, no chyba ?e tylko CTRL+C i CTRL+V :)

Opisz co i jak trzeba zrobi? wtedy ludzie na pewno uznaj? to ?e go tutaj doda?e? :)
Pozdro i oczywi?cie podzi?kowanie za wrzucenie, a reput b?dzie jak obja?nisz :)

PS:Ciekawe kt?ry mod da mi szybciej warna, Go Go!
 

Shadok

Advanced User
Joined
Feb 26, 2010
Messages
381
Reaction score
65
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Ci ktorzy umieja skrypty potrafia skonfigurowac skrypt nawet poczatkujacy skrypter.
Przeciez tam masz wszystko opisane. (uzyj rozumu)
A po jeden pisze kto go stworzyl...
To na tyle ;) Rozuuum....

Regards,
Shadok
 

Kawon

?&#8226;Atania.Pl&#8226;?
Joined
Apr 16, 2008
Messages
1,577
Reaction score
48
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

No ch?opcze ja go rozumiem ale Ty widz? ?e nie :)
nie pisa?em nic takiego ?eby? napisa? kto go stworzy?..
po prostu polscy "skrypterzy (czyt nooby)" nie beda wiedziec o co w tym chodzi i beda ci plakac :)


//Dogada? kocio? garnkowi, 2 razy pomy?l zanim co? napiszesz bo Polacy to najlepsi programi?ci na ?wiecie


Wiem ?e polacy to najlepsi skrypterzy a Ty widocznie nie rozumiesz wypowiedzi to si? nie udzielaj
 
Last edited:

zaqqi

Active User
Joined
Nov 12, 2008
Messages
123
Reaction score
1
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

tekst z angielskiego w translatorze przet?umaczony...
0 opisu, kopiuj>wklej .......
 

Shadok

Advanced User
Joined
Feb 26, 2010
Messages
381
Reaction score
65
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Po pierwsze nie jest t?umaczone translatorem. Ca?y tekst jest napisany przez autor?w (tj. Maniucza i Karpio).
Co prawda zrobilem CTRL + C i CTRL + V, ale po to tylko zeby inni mogli skorzystac z tego skryptu.

Po drugie w skrypcie jest wszystko opisane co i jak, a jak jestescie noobami to ja nic na to nie poradze. Nie pasuje wam to idzcie sobie kupic taki skrypt -.-
Cieczcie sie ze macie go za darmo dzieki Maniuczy i Karpio.

Pozdro ;)
 

kurski

Advanced User
Joined
May 11, 2010
Messages
186
Reaction score
3
Age
30
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Brakuje tylko mapki by cieszyc sie kodem ma ktos mo?e ? bo ja np nie wiem gdzie jakie skrypty dodac i wg :p a jak bym mial mapke to bym wiedzial.
 

zgoolek

New User
Joined
Jun 19, 2009
Messages
7
Reaction score
0
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Ja mam nastepujacy blad:

Nikt nie moze sie zalogowac na ots'a w solniku pokazuje tylko

Code:
[04/06/2010 07:47:22] XXXXX has logged in.
[04/06/2010 07:47:22] XXXXX has logged out.

Nastepnie jak odpale silnik bez tej modyfikacji to jest ok wszystko.
Jak sie silnik juz uruchomi i jest wszystko ok to wtedy dodaje mody... do data/mods i robie reload mods i jest wszystko niby ok ale do czasu gdy ma wystartowac event np o godz. 7.00 to juz pojawia sie pierwszy blad i pozniej tak jest przy kolejnych dwoch eventach.

Uzywam silnika TFS 0.3.6pl1
i tabele w bazie danych mam zrobione
 

Venn

Advanced User
Joined
May 10, 2009
Messages
174
Reaction score
5
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

znajdz ta linijke
Code:
        <event type="login" name="Castle King Kill" event="script"><![CDATA[
i zamien type="login" na type="kill"
 

zgoolek

New User
Joined
Jun 19, 2009
Messages
7
Reaction score
0
znajdz ta linijke
Code:
        <event type="login" name="Castle King Kill" event="script"><![CDATA[
i zamien type="login" na type="kill"
thx zrobilem tak jak napisales i ok jest ale pojawil sie kolejny blad
Code:
04/06/2010 08:53:00] [Error - GlobalEvent Interface] 
[04/06/2010 08:53:00] buffer:onTimer
[04/06/2010 08:53:00] Description: 
[04/06/2010 08:53:00] data/lib/database.lua:76: [Result:getDataString] Result not set!
[04/06/2010 08:53:00] stack traceback:
[04/06/2010 08:53:00] 	[C]: in function 'error'
[04/06/2010 08:53:00] 	data/lib/database.lua:76: in function 'getDataString'
[04/06/2010 08:53:00] 	[string "castle = {}..."]:48: in function 'secondTimer'
[04/06/2010 08:53:00] 	[string "loadBuffer"]:3: in function <[string "loadBuffer"]:2>
[04/06/2010 08:53:00] [Error - GlobalEvents::timer] Couldn't execute event: timer2
i ten
Code:
[04/06/2010 08:55:00] [Error - GlobalEvent Interface] 
[04/06/2010 08:55:00] buffer:onTimer
[04/06/2010 08:55:00] Description: 
[04/06/2010 08:55:00] data/lib/database.lua:60: [Result:getDataInt] Result not set!
[04/06/2010 08:55:00] stack traceback:
[04/06/2010 08:55:00] 	[C]: in function 'error'
[04/06/2010 08:55:00] 	data/lib/database.lua:60: in function 'getDataInt'
[04/06/2010 08:55:00] 	[string "castle = {}..."]:83: in function 'kickLosers'
[04/06/2010 08:55:00] 	[string "castle = {}..."]:69: in function 'thirdTimer'
[04/06/2010 08:55:00] 	[string "loadBuffer"]:3: in function <[string "loadBuffer"]:2>
[04/06/2010 08:55:00] [Error - GlobalEvents::timer] Couldn't execute event: timer3
i teraz juz nie mam pojecia oco kaman.
pomoze ktos ogarnac z ta modyfikacja ??
Notka moderatorska:
??cz? posty
 
Last edited by a moderator:

zaqqi

Active User
Joined
Nov 12, 2008
Messages
123
Reaction score
1
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

@Shadok pokaz nam swoje pliki lib
blad w bibliotekach
data/lib/004-database.lua:76: in function 'getDataString'
 

Shadok

Advanced User
Joined
Feb 26, 2010
Messages
381
Reaction score
65
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Uwaga nic nie trzeba w skrypcie lib zmieniac lecz w mods.
Trzeba wyszukac tego:
Code:
onTimer
I zamieniac to na:
Code:
onTime
Wszytkie onTimer trzeba na onTime wtedy wszystko bedzie dzialac.

Regards,
Shadok
 

zaqqi

Active User
Joined
Nov 12, 2008
Messages
123
Reaction score
1
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

mods: / OnTimer -> onTime

PHP:
<globalevent name="timer1" time="12:04" event="script"><![CDATA[
                domodlib("CastleSystem Lib")
                function onTime()
                        castle:firstTimer()
                return true
                end]]></globalevent>

... itp itd ...
Rezultat:
PHP:
[06/06/2010 12:04:00] [Error - GlobalEvents::timer] Couldn't execute event: timer1
[06/06/2010 12:05:00] [Error - GlobalEvents::timer] Couldn't execute event: timer2
[06/06/2010 12:06:00] [Error - GlobalEvents::timer] Couldn't execute event: timer3
 

Shadok

Advanced User
Joined
Feb 26, 2010
Messages
381
Reaction score
65
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

Sproboj jeszcz tak:
Code:
<globalevent name="timer1" time="12:04" event="script"><![CDATA[ 
                domodlib("CastleSystem Lib") 
                function onTime() 
                        castle:firstTimer() 
                return true 
                end]]></globalevent>
Z:
Code:
        castle:firstTimer()
Na:
Code:
        castle:firstTime()
We wszystkim i powinno chodzic mi wszystko chodzi :/
A jak nie bedzie chodzic to jaki ty masz tfs? :)

Regards,
Shadok
 

zaqqi

Active User
Joined
Nov 12, 2008
Messages
123
Reaction score
1
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

The Forgotten Server 0.3.6pl1 (Crying Damson)
to samo
z funkcja onTimer wchodzi?o dalej teraz staje przy globalevencie ;/


castle:firstTimer()
nie mo?na zmienia? to tak si? nazywa funkcja do kt?rej si? odwo?uje
 

zgoolek

New User
Joined
Jun 19, 2009
Messages
7
Reaction score
0
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

tak wiec gdzie twki szkopol w tym skrypcie ??
 

Karpio

Advanced User
Joined
Apr 11, 2008
Messages
369
Reaction score
58
Odp:
Notka moderatorska:
System Zamkow [Hit! Darmowy!]

A rzecz jest prosta.
System by? pisany rok temu pod TFS 0.3.5 i na innych (wy?szych) wersjach nie dzia?a xD
Wszelkie pytania do Maniuczy bo on udost?pni?.

Pzdr

@down:
Nawet tego nie czyta?em, ale 2/3 opisu si? nie zgadza z dzia?aniem skryptu.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top