What's new

Manaruna [8.1]

Status
Not open for further replies.

kondzio_8888

Active User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
111
Reaction score
4
Czy ktos moglby mi dac skrypt na manarunke ale taka zeby:
-Nie miala exhaused
-100 ladunkow w 1 runie
-Napisy nad runka itd obojetnie

Mam silnik evolution 8.1 by aciek
Dam reputa :):D:cool:
 

Kirelek

Advanced User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
243
Reaction score
13
Z tego co pamietam to w silniku Acka byla manaruna (moze sie myle)
Jak chesz na tera to sciagnij se 1 lepszy silnik i znajdz skrypt z manaruna i se przekopiuj (ja tak zrobilem ;p)
A jak nie, to zagadasz domnie jutro na gg 2312597 to ci pomoge
 

De Javu

Advanced User
Joined
Apr 4, 2008
Messages
150
Reaction score
20
Prosze bardzo:

Skrypt dzia?a starszych na evo i devland bo na tych testowa?em ale na innych te? powinna dzia?a?


data/actions/scripts dodajemy plik manarune.lua i wklejamy to:

Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local MagicLevelToUse = 2

[COLOR="Red"]local MaxManaToAdd = 450[/COLOR]
[COLOR="Green"]local MinManaToAdd = 250[/COLOR]

local mLvl = getPlayerMagLevel(cid)
local ManaToAdd = math.random(MinManaToAdd, MaxManaToAdd)

if item2.itemid == 1 and mLvl >= MagicLevelToUse then
if item.type > 1 then
doSendMagicEffect(frompos,1)
doPlayerAddMana(cid,ManaToAdd)
doPlayerSay (cid,"[COLOR="Blue"]Przyda sie...[/COLOR]",17) --doCreatureSay()--
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
elseif item2.itemid >= 2 then
doPlayerSendCancel(cid,"You can only use this rune on you/on other players.")
doSendMAgicEffect(frompos,2)
elseif item2.itemid == 1 and mLvl < MagicLevelToUse then
doSendMagicEffect(frompos,2)
doPlayerSendCancel(cid,"You don't have enough magic level to use this rune.")
end
return true
end

Tam gdzie czerwony to max dodanej many przez rune,
tam gdzie zielony to minimalna suma dodanej many przez rune,
tam gdzie niebieski mo?emy wpisa? dowolny napis ktory sie pokaze po urzyciu runy.


teraz do pliku actions.xml w data/actions dodajemy:

Code:
<action itemid="2270" script="manarune.lua" />

teraz NPC czyli data/npc/scripst edytujemy plik runes.lua i dodajemy:

Pod linijk? :
Code:
shopModule:addBuyableItem({'blank', 'rume'}, 2260, 1, 'blank rume')

Wklejamy to:

Code:
shopModule:addBuyableItem({'manarune', 'mr'}, 2270, [COLOR="#ff0000"]7000[/COLOR],[COLOR="#0000ff"]100[/COLOR], 'manarune rune')

Czerwony oznacza ilo?? kasy przeznaczon? na zakup runy,
a niebieski oznacza ilo?? dzia?a? w jednej runie

?ycze mi?ej zabawy

#Edit#

To pod OTS A?ka:

W data/actions/scripts dodaj plik manarune.lua i wklej to:

Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2270 and item.type > 0 then
doPlayerAddMana(cid,[COLOR="#0000ff"]900[/COLOR])
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"Przyda sie troche many",1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)

end

return 1
end


Ilo?? dodawanej many



W actions.xml w katalogu data/actions dodaj linijke:

Code:
<action itemid="2270" script="manarune.lua" />


KUPOWANIE MANARUNY W TERENIE:

Tworzymy plik o nazwie mr.lua w Data/talkacions/script i wklejamy to do zawartosci:


Code:
function onSay(cid, words, param)

if doPlayerRemoveMoney(cid, 20000) == TRUE then
doPlayerAddItem(cid, 2270, 100)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19,"KUPILES 100x MR! 2cc w plery xD.")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 28)
else
doPlayerSendCancel(cid, "100x SD Kosztuje 1cc")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
end

end
doPlayerRemoveMoney(cid, 20000) Ten numerek to CENA RUNKI!!

To wszytko wklejacie do Data/scripts/talkactions.xml



Code:
<talkaction words="!mr" script="mr.lua"/>
 

kondzio_8888

Active User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
111
Reaction score
4
!!!

!!!

javu zabije cie ze szczesci 3! reputy dla ciebie!!!!
Jestes wg. mnie najbardziej lubiana osoba na tym forum!!!!!!!!!!!!
 

Adix

User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
48
Reaction score
1
Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2270 and item.type > 0 then
doPlayerAddMana(cid,900)
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"Przyda sie troche many",1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)

end

return 1
end

To w manarune.lua

Pod linijk? :


Code:
shopModule:addBuyableItem({'blank', 'rume'}, 2260, 1, 'blank rume')

Wklejamy to:



Code:
shopModule:addBuyableItem({'manarune', 'mr'}, 2270, 7000,100, 'manarune rune')


To jest pod evo by Aciek
 
Status
Not open for further replies.
Top