What's new

Fajerwerki na setnym levelu [8.1]

Status
Not open for further replies.

Pluto

User
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14
Reaction score
0
No wi?c przedstawiam wam skrypt Nillera z serwisu otfans.net. Dzieki niemu, gdy wbijesz 100 level bedziesz mogl podziwiac wspaniale fajerwerki, ustawione sa losowo. Jesli cos jest nie zrozumialego prosze o napisanie, napewno dam rade jakos wytlumaczyc

No to skrypt nalezy umiescic w : data\creaturescripts\scripts\advances/level.lua

Code:
--onAdvance system by 4220niller

function onAdvance(cid, oldlevel, newlevel)
	if newlevel == 100 then
		local ppos = getPlayerPosition(cid)
		local positions = {
			{x=ppos.x-3, y=ppos.y-1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x-1, y=ppos.y-1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x, y=ppos.y-1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+1, y=ppos.y-1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+3, y=ppos.y-1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+4, y=ppos.y-1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+5, y=ppos.y-1, z=ppos.z},
			
			{x=ppos.x-3, y=ppos.y, z=ppos.z},
			{x=ppos.x-1, y=ppos.y, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+1, y=ppos.y, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+3, y=ppos.y, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+5, y=ppos.y, z=ppos.z},
			
			{x=ppos.x-3, y=ppos.y+1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x-1, y=ppos.y+1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x, y=ppos.y+1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+1, y=ppos.y+1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+3, y=ppos.y+1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+4, y=ppos.y+1, z=ppos.z},
			{x=ppos.x+5, y=ppos.y+1, z=ppos.z},
		}
		local effect = math.random(CONST_ME_FIREWORK_YELLOW,CONST_ME_FIREWORK_BLUE)
		for i = 1, table.getn(positions) do
			doSendMagicEffect(positions[i],effect)
		end
	end
end
 

Kappy

Active User
Joined
Jun 7, 2008
Messages
71
Reaction score
5
Age
29
no fajne... fajne :D przyda sie na OTS'ie :p
tylko szkoda, ?e nie twoje,
Ocena 9/10 za to, ?e nie twoje ;(

A tak to og?lnie spoko tak jak powiedzia? kolega up Polecam :)

Pozdrawiam Kappy
 

WaderoS

Advanced User
Joined
Apr 4, 2008
Messages
219
Reaction score
11
@Kappy
Masz ocenia? skrypt np. Czy dzia?a, jak dzia?a, czy si? ludziom b?dzie podoba? itd.
Nie jego autora masz ocenia?, nie masz tak?e ocenia? kogo jest ten skrypt, tylko sam skrypt, nie przez kogo zosta? zrobiony.

#Topic
Oczywi?cie, zgadzam si? fajny skrypcik, tylko na OTS, nawet na tych "porz?dnych" jak i bardzo for fun.
Zawsze jest to jakie? urozmaicenie dla graczy i samego admina :> jak widzi, ?e gracze si? ciesz? i "wo?aj?" swoich kumpli na tego, ?e ots'a.
Ocenia? nie b?de ocenia? przykro mi :>
 
R

Renusek

Guest
Na jakich silnikach to dzia?a? B?dzie dzia?a?o na TFS 3.0?
 

Patryczku

Active User
Joined
Apr 28, 2008
Messages
67
Reaction score
2
A mam pytanie, jak znale?? creaturescripts bo w moim OTs tego nie ma ...
Prosz? o pomoc.
 
I

Ivellios

Guest
Musisz miec w Data/creaturescripts

#topic
jaki event trza wpisac w creaturescripts.xml?? onAdvance?? :>
 

Meeeduza

New User
Joined
May 4, 2008
Messages
4
Reaction score
0
?wietne. Polecam ale mi to dzia?a tylko do 650 lvl... ;p (ladny efekt wizualny)
 

GarQet

Senior User
Joined
Jul 27, 2008
Messages
512
Reaction score
31
?wietne ! Gratuluje pomys?u !
Wstawiam na OTS 100%'towo !
Nie wiem co powiedzie?, wystrczy mi gratulowa? pomys?u :S
10/10
 

DarkMen

Advanced User
Joined
Jul 31, 2008
Messages
171
Reaction score
5
Tylko gratulowa? nie jest to trudny skrypt ale.. najwa?niejsze, ?e dzia?a.
Jeszcze raz serdzeczine Gratuluje Autorowi. Ocena 9.9/10 (nic nie jest idealne)
 

oreca

New User
Joined
May 23, 2008
Messages
4
Reaction score
0
Popatrz:
Code:
data\creaturescripts\scripts\advances[color=red]/[/color]level.lua
?le podana ?cie?ka, to taki szczeg??. :D
Skrypt napisany z pomys?em z reszt? jak wi?kszo?? publikowanych na otfans.
 

Kaneda

Active User
Joined
Apr 19, 2008
Messages
54
Reaction score
1
fajny skrypt :D
dalo by sie zrobic zeby jeszcze pisalo na czerwono jak ktos nabije 100lvl 200lvl itp?
 

GoD Devil

New User
Joined
Apr 27, 2008
Messages
7
Reaction score
2
Bardzo fajny skrypt na pewno wykorzystam go. Ale czy b?dzie dzia?a? pod 8.21 ? Zobaczymy.
 

michalek

User
Joined
Apr 7, 2008
Messages
15
Reaction score
0
Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

hmm. przyda sie na ots gracze benda sie cieszyli 10/10
 

schikell

Active User
Joined
Apr 26, 2008
Messages
148
Reaction score
8
Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

mi cos nie dziala pod tfs 0.2.13 [8.21] ;p nie wyskakuje zaden blad w konsoli ale jak wbijam 100 lvl to nic sie nie dzieje dalem event onAdvence
 

teleport1

New User
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2
Reaction score
0
Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

pokazcie jak to dziala, to moze i ja sprobuje zrobic ;p
 

Gesior.pl

Ten G?sior
Joined
Apr 23, 2008
Messages
88
Reaction score
19
Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

Odp: [8.1]Fajerwerki na setnym levelu

Fajny skrypt polecam. ;]
Nie dziala, a chwalisz? :>
no fajne... fajne :D przyda sie na OTS'ie :p
tylko szkoda, ?e nie twoje,
Ocena 9/10 za to, ?e nie twoje ;(

A tak to og?lnie spoko tak jak powiedzia? kolega up Polecam :)

Pozdrawiam Kappy
Nie dziala, a chwalisz? :>
Musisz miec w Data/creaturescripts

#topic
jaki event trza wpisac w creaturescripts.xml?? onAdvance?? :>
jesli masz TFS 0.3 lub inny nowoczesny server to even "advance" z odwolaniem do np. advance.lua, a w nim 'function onAdvance'. Niestety nie tyczy sie to tego przypadku, bo, zeby ten skrypt dzialal na TFS 0.2 lub innym OTS ktory MA "onThink(cid)" trzeba zainstalowac 'niller4220 onAdvance system' ktory znajdziecie na , a potem mozna takie skrypty jak i podobne uzywac
 
Status
Not open for further replies.
Top