Dolmet
Senior User
- Joined
- Apr 20, 2008
- Messages
- 757
- Reaction score
- 55
- Age
- 30
mam do oddania pare skryptow na blue legi a o to i one:
robimy pli o nazwie b legs schody.lua i wklejamy to
przerobione przezemnie z ancient helmeta
wyjasniam o co w niej chodzi:
na mapie trzeba postawic trumne o id:7520 i dzwignie o id 1945 do dzwigni do unique id wpisujemy 6668 w piece pos1 wpisujemy wlasnie miejsce w ktorym znajduje sie id 7520 a w helmetpos wpisujemy ta sama pozycje co wyzej czyli np: piece1pos = {x=245, y=62, z=13, stackpos=1}
helmetpos = {x=245, y=62, z=13, stackpos=1}
do actionm to:
_____________________________________________________________
nastepny to to ze jak sie polozy koshei amulet na coalbasin to ma cie teleportnac dziala to tak:
robimy plik o nazwie : blegstp.lua i wklejamy to
Local pos1 wpisujemy miejsce gdzie kladziemy amulet
local newpos gdzie ma nas teleportnac
is scarab itemid to jest id koshei amuleta mozna sobie samemu zmienic
do movements xml doklejamy : <movevent event="StepIn" itemid="8058" script="blegstp.lua" />
ten jest przerobiony przezemnie a glownym autorem jest najprawdopodobniej szuwar
/Dodano
robimy pli o nazwie b legs schody.lua i wklejamy to
Code:
--schody do b legs by proxer--
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
piece1pos = {x=245, y=62, z=13, stackpos=1}
helmetpos = {x=245, y=62, z=13, stackpos=1}
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
if item.uid == 6668 and item.itemid == 1945 and getpiece1.itemid == 7520 then
doRemoveItem(getpiece1.uid,1)
doCreateItem(7525,1,helmetpos)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.uid == 6668 and item.itemid == 1946 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, not possible.")
end
return 1
end
przerobione przezemnie z ancient helmeta
wyjasniam o co w niej chodzi:
na mapie trzeba postawic trumne o id:7520 i dzwignie o id 1945 do dzwigni do unique id wpisujemy 6668 w piece pos1 wpisujemy wlasnie miejsce w ktorym znajduje sie id 7520 a w helmetpos wpisujemy ta sama pozycje co wyzej czyli np: piece1pos = {x=245, y=62, z=13, stackpos=1}
helmetpos = {x=245, y=62, z=13, stackpos=1}
do actionm to:
Code:
<action uniqueid="6668" script="b legs schody.lua" />
nastepny to to ze jak sie polozy koshei amulet na coalbasin to ma cie teleportnac dziala to tak:
robimy plik o nazwie : blegstp.lua i wklejamy to
Code:
function onStepIn(cid, item, pos)
local pos1 = {x=136, y=72, z=7, stackpos=1}
local newpos = {x=241, y=82, z=13}
local scarab = getThingfromPos(pos1)
if scarab.itemid == 8266 then
doTeleportThing(cid, newpos)
doRemoveItem(scarab.uid,1)
else
end
end
local newpos gdzie ma nas teleportnac
is scarab itemid to jest id koshei amuleta mozna sobie samemu zmienic
do movements xml doklejamy : <movevent event="StepIn" itemid="8058" script="blegstp.lua" />
ten jest przerobiony przezemnie a glownym autorem jest najprawdopodobniej szuwar
/Dodano
Code:
[/color][/b]
Last edited by a moderator: