What's new

Witam mam chyba linxuxa. Jestem zielony ten komp jest nowy. Co robi??

Status
Not open for further replies.

Vimex

User
Joined
Nov 10, 2008
Messages
23
Reaction score
5
Witam mam nowy komputer z 15 min na nim siedz? on jest chyba linux poniewa? napewno nie Windows. Pod??czy?em go i niewiem co robi?. Czy insatlowa? jakie? stery itp. Potem dam edita z wszystkimi danymi kompa. W og?le na tym kompie wypas xD Odrazu na wst?pie programy do rysowania 100 razy lepsze od Painta xD. Prosz? o szybk? pomoc, chyba ,?e poradz? sobi? sam.


@Wnioski ?eby nie by?o ju? tych temat?w.
Zainstalowa? Xp chyba, ?e masz bardzo dobrego to mo?na Viste . Linux jest tylko do biur poniewa? nie mo?na na nim gra?. Jak podobaj? ci si? jakie? programy ?ci?gnij je na Windowsa.

Zrezygnuj bo nic ci nie p?jdzie.
M?wi?c "nic ci nie p?jdzie" masz pewnie na my?li gry. Bo praktycznie ka?dy program pod Windows ma sw?j zamiennik dla systemu Linux. Zazwyczaj taki zamiennik jest darmowy, a oferuje to samo co p?atna wersja pod Windows. Mo?na r?wnie? doda? ?e Linux nie potrzebuje antyvirusa. Praktycznie nie ma pod niego wirus?w. Z nimi jest tak jak z Yeti - niby jest ale nikt nie widzia?.


Prosz? o zamkni?ci? tematu.
 
Last edited:

norbilord1

User
Joined
Oct 11, 2008
Messages
33
Reaction score
3
Odp: Witam mam chyba linxuxa. Jestem zielony ten komp jest nowy. Co robi??

tak zainstaluj sterowniki np do karty d?wi?kowej itp. na mojim miejscu usu? linuksa i zainstaluj Widows XP ;) jest lepszy a przy nowym kompie zawsze jest linuks bo jest bezp?atny ;) a stery jak masz neta to chyba zainstalowane
 

The_LoLekK

Advanced User
Joined
Apr 10, 2008
Messages
237
Reaction score
41
Odp: Witam mam chyba linxuxa. Jestem zielony ten komp jest nowy. Co robi??

Ten 100 razy lepszy program do rysowania to GIMP . A co do linuksa to ci go nie polecam . Kup lub poszukaj se Windows XP Professional .
 

Vimex

User
Joined
Nov 10, 2008
Messages
23
Reaction score
5