Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 28
Wątek: Poradnik dla Druida.
  1. #1
    Rzemieślnik
    Dołączył
    30 lis 2008
    Posty
    58
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Poradnik dla Druida

    Spis treści

    1) Przedstawienie postaci
    2) Różdki (Rods)
    3) Czary ktore warto kupić!
    a) czary dla FACC
    b) czary dla PACC
    4) Rook i wyspa przeznaczenia
    5) Exp - na czym expić na jakim lvlu? Gdzie udać sie po rooku?
    a) na FACC
    b) na PACC
    6) Summony
    a) na hunty
    b) do PVP
    7) Mlvl - jaki mlvl na jaki lvl?
    8) Eq - jakie wyposażenie na jaki lvl?
    9) Potiony
    10) Sety odpornościowe.
    11) Blessy

    1. Przedstawienie postaci.

    Druid na jeden poziom dostaje 5 punktów życia (HP), 30 punktów many (MP) oraz 10 capa.
    Poziom magiczny jest łatwy do wytrenowania. Druid jest mistrzem lodu i ziemi i na tych
    żywiołach głównie opierają się czary ofensywne Druida. Druid posiada także czary lecznicze
    dzięki, którym może uleczyć swoim kompanów. Potocznie zwany drutem

    Plusy i minusy Druida.

    + duża ilość many/szybka jej regeneracja (przydatne na low lvlu gdy expimy np na rotwormach)
    + mlvl łatwo się ćwiczy
    + tanie leczenie, duży średni hit i pewny (np paladyn ma tak ze często nie trafia, kina ma drogie leczenie a druid wali z magii a nie meele wiec hity ma zazwyczaj podobne i zawsze trafia)
    + jest chętnie brany do huntów w roli ratownika jeśli posiada PACC (sioher, uzdrowiciel)
    + musi uciekać przed potworem bo zadaje obrażenia na dystans.
    + posiada dość mocne czary ofensywne co pomaga mu w expieniu.
    + jest postacią NAJLEPSZĄ w tibii do PVP razem z sorcem tyle, że druid może jeszcze paraliżować (przydatne na wyższych lvlach).
    + Druidzi maja największe szanse na dostanie się do najlepszych gildii na servie ze względu ze sorc/druid są najlepsi do utrzymywania władzy/porządku.

    - mała ilość życia.
    - Druidem nie trudno o deda i na małym i na dużym lvlu.
    - ma mało capa (nawet na wyższych lvlach to przeszkadza, ale już nie tak bardzo)
    - jego najlepszy czar obszarowy (exevo gran mas frigo) jest gorszy od czaru sorca (exevo gran mas vis) ze względu na odporności potworów do żywiołów z jakich zadają obrażenia te czary.
    - baaardzo dużo kasy na expa idzie (za to często się zwraca, niestety bywa ze nie)

    2. Różdki (Rods)

    Snakebite rod - różdka której można używać od 7 lvla, każdy jej hit kosztuje 2 punkty many, expimy z nią do 13 lvla, średni hit - 13.
    Moonlight rod - różdka którą można używać od 13 lvla, każdy jej hit kosztuje 3 punkty many, expimy z nią do 19 lvla (facc, jednak nie sellamy jej a trzymamy w dp) lub 22 lvla (pacc), średni hit - 19
    Necrotic rod - różdka dostępna od 19 lvla, średni hit - 30, expimy z nią tylko na faccu nawet do 33 lvla, na paccu jest nam zbędna ze względu na żywiol śmierci ta różdka jest zupełnie niezdatna na tombach!
    Northwind rod - można używac jej od 22 lvla, na faccu nie jest aż tak potrzebna jednak na pacc jak najbardziej jeśli myślimy o szybkim wbiciu 33 lvla, średni hit - 30.
    Terra rod - żywioł ziemi, można używać od 26 lvla, średni hit to 45 i wedlóg mnie zbędna różdka dla facc i pacc.

    Różdki "na zmianę" (wyjaśnione niżej)

    Hailstorm rod - można jej używać od 33 lvla, wali z lodu, średni hit to 65, warta z 5k na większosci serverów (zdarza się cena do 8k).
    Springsprout rod - można jej używać od 37 lvla, średni hit to 65, wali z ziemi, warta na moim servie 3k wiec na innych tez pewnie gdzieś w granicach 3-4k.
    Underworld rod - można jej używać od 42 lvla, średni hit to 70, wali ze śmierci. Warta z 5-7k.
    Jeśli chodzi o różdki "na zmianę" to chodzi o to że używamy jednej z nich na te potwory na których chcemy expić wedłóg odporności. Np. na Dragi bierzemy Hailstorm bo drag nie jest na niego odporny a na Hydry bierzemy Underworld Rod bo Hydra nie jest odporna na śmierć a na lód częściowo odporny :)

    3. Czary, te które warto kupić

    a) FACC

    Exiva - szukanie osoby
    Exura - leczenie, przydaje sie na uleczenie 1/3 hp
    Exura gran - leczenie, nasz podstawowy leczniczy czar
    Exana pox - odtrutka, przydatne jak nas zatruje np. skorpion
    Utamo vita - przez 3 minuty i 20 sekund nasza mana jest traktowana jako życie
    Exevo pan - tworzenie sobie jedzenia, przydatne
    Exevo frigo hur - ofensywny czar który na kilka sqm rzuca wiązkę lodu, jeśli nie mamy pacc bardzo przydatny czar jeśli mamy pacc to i tak się przyda.
    Utevo res "nazwa summona - tworzymy sobie pomocnika w postaci potwora, przydatne na hunty, pk oraz na stawianie komuś monka/ghoula(servery pvp).
    Adori Mas Frigo - tworzymy rune avalanche, nasze główne zródło zysku jeśli nie mamy pacc, średnio skupywane za 3k
    Utana vid - niewidka, przydatne jeśli w naszym obrębie są potwory typu demon skeleton .

    b) PACC

    Exani hur up/down - pozwala na szybkie przejście na dół/górę jeśli daleko są schody .
    Exani tera - ropa na do góry, przydatne jeśli nie mamy ze soba ropy.
    Exori flam/tera/frigo/mort/vis - bardzo przydatny czar! w połączeniu z różdka zadajemy bardzo dobry dmg potworom.
    Utani hur - przydatne, szybciej się poruszamy
    Utani Gran hur - to samo co wyżej tylko ze szybciej i na krócej bo tylko na 15 sek.
    Exura sio - leczymy przyjaciół ... bardzo przydatne
    Exura gran mas res - leczymy wszystko wokól 36 sqm od nas, bardzo przydatne na hunty do leczenia summonów.
    Adori Frigo - icicle, kiedyś bardzo popularna runa (kiedy ledwo co wyszła) dziś praktycznie rzadziej kupowana, robiona raczej na własny użytek, ale jest szansa, ze ja sellniesz
    Exevo gran mas frigo - najlepszy obszarowy czar druida! bardzo przydatny na większym lvlu do wyczyszczania respów itp (exevo gran mas tera imo nie polecam jest praktycznie bezużyteczny).

    4. Rookgard i wyspa przeznaczenia

    Rookgard - nie ma co opisywać wychodzimy jak najszybciej i idziemy na wyspę przeznaczenia. Najlepiej expic na wolfach i sneak's. Na wyspie stajemy się Druidem oraz bierzemy całe eq dla Druida.

    Oto Eq jakie dostajemy :

    Magican's Robe - 6 arma, mało wazy dzięki czemu na low lvlu jest dobra alternatywą dla spirit cloaka jeśli nie mamy 1k na jego zakup.
    Mage hat - 3 arma, lekkie - dobra alternatywa dla Hat of the mad na low lvlu.
    - 14 defa ... lepiej zakupić dwarven shielda za 100gp niż z tym chodzić ;), ewentualnie możecie zostawić do 20 lvla dla kolegi sorcera na desert questa.
    Snakebite rod - opisane wyżej, nasza podstawowa różdka i co ważniejsze darmowa!
    Mana potion - symbolicznie dostajemy 1 manasa .... jego opis niżej :).

    UWAGA. W tym samym miejscu gdzie jest EQ dla nas jest resp rotwormów! Musimy tylko zejść trochę niżej niż są wolfy. Dobijamy na rotach 9 lvl żeby zaraz po wyjściu mieć exure. Nie wbijesz tam większego lvla ponieważ gdzieś 5 min po zdobyciu 9 lvla teleportuje cie na początek wyspy i nie będziesz mógł tam wejść ponownie. Po wyjściu z wyspy przeznaczenia najlepiej udać się do Venore lub Kazordoon, znajdują się tam duże respy dwarfów(tylko Kazo) i rotwormów (Venore i Kazo).

    5. Exp

    a) FACC

    od 8 lvla do 20 lvla - Roty Venore/Dwarfy Kazo/roty Fibula/Swamp Trolle Venore - osobiście polecam Dwarfy Kazo, dla osob chcących kase roty Venore .
    od 20 lvla do 26 lvla - Cyclopy Thais/Ghostland (Carlin)/Dwarfy Soldiery i guardy
    od 26 lvla do 33 - Guardy/Cyclopy/facc tomb
    od 33 lvla - Guardy/Cyklopy/facc tomb
    od 50 lvla - Dragi/Guardy

    b) PACC

    od 8 lvla do 13 lvla - Roty darashia/Roty Liberty Bay/Trolle Edron/Gobliny Edron
    od 13 lvla do 33 lvla - Tomby ankrahmun/Cyclopolis/Scaraby ostatecznie
    od 33 lvla - Dragi/tomby
    50+ lvl - Ancienty/Dragi/Hydry (SE)
    70+ - all od 50+ oraz Worker Golemy
    se - shared experience - exp na pol - ogólnie to polecam expic we 2 zawsze raźniej wtedy. Polecam rownież od 60 lvl+ bic Hydry na goromie teamem ED 60lvl+ ED/MS 60 lvl+ oraz paladyn 60 lvl+ shielding 65+ (pal na siebie bierze hydry)

    6. Summony

    PVP

    - Fire Elemental potocznie zwany FE - najlepszy summon do pvp ma najlepsze hity sposród wszystkich summonów możliwych do stworzenia. Jego wadą jest stosunkowo niska ilość hp oraz jest powolny (używany raczej w trapie i wąskich pomieszczeniach)
    - Orc Berseker, potocznie zwany zerk - całkiem niezly do PVP hity gorsze od FE, ale jest bardzo szybki na otwartej przestrzeni (tam gdzie duzo miejsca ^^) posiada podobna ilosc hp do FE (orc 195 a FE 220).

    PVM

    Demon Skeleton potocznie zwany DS - najczęsciej stosowany summon na huntach i do expienia solo. Posiada w miare duzo hp jak na summona (400) i jest powolny. Druid dzieki exura gran mas res często expi z nim na niższych partiach tombow (np tarpit -3) albo na hydrach z teamem. Rzadko stosowany do PVP na trapach.
    Monk - rownież bardzo często stosowany summon do expienia, expi sie z nim przeważnie na tombach oraz na dwarf guardach. Jest calkiem szybki, jego wielką zaletą jest samoleczenie (nie trzeba leczyć go mass resem)

    7. Mlvl

    Oto minimalny próg lvli jak dla mnie. Jeśli uważasz że nie potrzebujesz większego mlvl bo dajesz sobie radę z monsterami i wyrabiasz z leczeniem to nie ćwicz dalej ;]. Warto pamiętać o spalaniu many. Ogólnie da sie grac magiem i bez dobrego mlvla (oczywiscie bez przesady ze na 40 lvlu 26 mlvl ^^)

    10 lvl - 5 mlvl
    15 lvl - 15 mlvl
    20 lvl - 20 mlvl
    30 lvl - 32 mlvl
    35 lvl - 40 mlvl
    40 lvl - 42 mlvl

    Mlvl jaki mamy mieć bez eq!

    8. Eq

    Kupywanie jakiegoś super eq druidem mija się z celem. Nasze eq po 30 lvlu powinno wyglądać mniej wiecej tak - Spirit Cloak/Spellbook 1 do mlvla/Bohy/Platinum amulet lub scarf/Hat of the mad/Plate legs lub Blue legs
    Dla mnie lepiej nosic scarf i p legi po prostu przy dedzie male waste mamy
    Od 50 lvla spellbook 2 do mlvla i od 80+ z questa Yalahari mask (tylko na expa na pk/wary tylko hat of the mad!)

    Jak mamy blessy to oczywiście najlepiej nosić jak najlepsze eq.

    9. Potiony

    Normal mana potion - przywraca do 120 punktow many, mozna uzywac na kazdym lvlu.
    Strong mana potion - przywraca do 200 punktow many, mozna uzywac od 50 lvla.
    Great mana potion - przywraca do 300 punktow many, mozna uzywac od 80 lvla
    Normal Health Potion - przywraca do 150 punktow zycia. Przydatny na low lvlu.

    Teraz wyjasnie czemu na low lvl Health Potion jest lepszy od manas + exura/exura gran - Tak dopóki nie wbijemy 15 mlvl powinniśmy zapomnieć o leczeniu się w PVP (!) manasem + exura/exura gran. Zależy oczywiście kto nas goni bo jesli 7 lvl palek to wiadomo że wystarczy exurka i wyleczymy sie na luzie. Jednak jeśli goni nas 30~ lvl+ to taki manas z exurka może juz nie nadążać i wtedy powinniśmy użyć health potiona. Na koniec polecam wam do 15~ lvl i 15 mlvla(!) nie kupować ani 1 bp manasow tylko latać z BP healtow. Rozumiem ekonomie lecznia exury/exury gran jednak w PVP juz nie powinna cie obchodzić ekonomia leczenia a to co może ci uratować lepiej zadek :P.
    Oczywiscie w walce PVM (player vs monster) powinno sie uzywac EXURY głównie, wrazie hardu exury gran a health pota na RED HP. Po 15 lvl i 15 mlvlu możecie pozbyć sie healtow, manasy wam wystarczą ;).

    10. Sety odpornościowe

    Jak juz zdobedziecie cos z np magma setu itd to zostawcie i expijcie z tym na potworach. Wydawanie kasy na sety odpornosciowe = strata kasy. Dla przykladu - jesli czesto expicie na ancient scarabach to predzej czy pozniej wypadnie wam TERRA HAT wiec zatrzymujecie to i expicie na ancientach juz nie z hat of the mad a z terra hat.

    11. Blessy

    Na blessy widze 2 rozwiązania - albo mamy kase i kupujemy od low lvla albo nie mamy kasy i kupujemy od 80 lvla czemu? Po prostu przed wiosennym updatem 2009 wszyscy grali na low lvlu bez blessow aoli itp i jakoś nikt z tego powodu nie plakal. Zrobili update powinniście się cieszyć ze juz bez samych blessów tracicie mniej expa. Ofc z blessami tracicie jeszcze mniej ale na low lvlu te starty w lvlu nie sa az tak widoczne. Kiedys po 60 lvlu blessy to była podstawa ale dziś mozna je sobie darowac do 80 lvla (teraz traci sie mniej expa). Jeśli jednak masz kase to niezwłocznie kup je bo jak wiadomo blessy zawszse sie przydają
    Ostatnio edytowane przez aqen ; 23-02-11 o 04:06
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  2. #2
    Obywatel
    Dołączył
    09 gru 2008
    Posty
    13
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 0
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    cytuję:
    "Można używać na każdym poziomie.Przywraca od 75 punktów many do 150.Od 15 lvla warto nosić ze sobą cały BP(o ile mamy 15mlvl).

    czemu od 15mlvla ?? do jakiś runek robienia czy co ??
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  3. #3
    Czeladnik
    Dołączył
    20 cze 2008
    Posty
    54
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    Jak możesz zmien kolor punktów bo daje po oczach ze myszką musiałem zanaczać tak to nie jest zle ;P 8/10
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  4. #4
    Rzemieślnik
    Dołączył
    30 lis 2008
    Posty
    58
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Odp: Poradnik dla Druida.

    @@ kolor zmieniony na niebieski

    @@ od 15mlvla warto nosic bo wtedy exura i exura gran lecza w miare dobrze a jesli masz slaby mlvl lepiej sie leczyc health potionem np. jak cie pk goni.

    @@ pare literowek poprawionych
    Ostatnio edytowane przez aqen ; 18-12-08 o 15:28
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  5. #5
    Zasłużony Awatar Koko
    Dołączył
    04 kwi 2008
    Posty
    410
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1345
    Podziękował(a)
    6
    Podziękowań 6 w 3 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    Poradnik po poprawieniu przez autora jest w miarę dobry, więc przenoszę, mam też nadzieje, że autor dotrzyma słowa i go będzie nadal edytować.
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  6. #6
    Rzemieślnik
    Dołączył
    30 lis 2008
    Posty
    58
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Odp: Poradnik dla Druida.

    mam problem z mapkami ;/ kiedys je dodam ale nie wiem kiedy bede miec ...
    w najblizszym czasie zedytuje tez info o rozdkach i potach bo troche trzeba to zmienic
    dodany punkt PVP, zedytowane + i - druida oraz eq.
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  7. #7
    Przybysz
    Dołączył
    27 kwi 2008
    Posty
    2
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 0
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    EQ według mnie powinno mniej więcej wyglądać tak:
    8 - 20 lvl - plate armor, plate legs, soldier helmet, lather boots, dwarfen schield
    20 - 30 lvl - blue robe, blue legs, crown helmet, lather boots, dragon schield, scarf/AOL
    30 - ... lvl - blue robe/golden armor, blue legs, crusader/royal helmet, BOH'y, vampire/demon schield, AOL

    Z rooka wyjść mając 1k wtedy wam napewno starczy na początkujące EQ. Jeżeli zabraknie wam kasy to najlepiej robić loot bagi.

    Z resztą się zgadzam moja ocena poradnika to 8/10.
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  8. #8
    Przybysz Awatar narutox960
    Dołączył
    03 cze 2009
    Posty
    12
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 0
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    a czy mógłbyś napisać gdzie dostane te eq dla druida ;p??
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  9. #9
    Delegat Awatar kondzio132
    Dołączył
    18 mar 2009
    Posty
    270
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 17
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    poradnik bardzo dobry 8/10 ale jest chyba jeden błąd napisałeś w że to plus a to chyba nie jest zbyt dobre : + musi uciekać przed potworem bo zadaje obrażenia na dystans.
    Ja mam palka i nigdy nie zagram drutkiem zamało hp i jesli wejdzie sie do jakiejś jaskini bez utamo vity i bendzie tam np 4 ds moze pasc nawet na okolo 20+ lvl :D
    A i chyba troche przesadziłeś że drutek i sorek żądzą na serwie :D


    @down mam duży lvl :D powiem tylko to hahahahahahahahah żal widać kto ma mały lvl albo masz duży ale skille małe bo ja mam palka na 38 lvl i skille 74/65 i biore na hita cyklopa z r spearów więc 250 a zobacz sobie co ja bym robił na 80 lvl z takimi skillami assasin staramito by było około 400 +.A ze skillami 100/94 waliłbym około 500-600+ i jeszcze jak zrobisz ten czar na zwiększenie distans lvl to walisz około 800+(nie przesadzam z hitami widzialem na własne oczy :D ale graczowi oczywiście około 50 % bendzie walić tych hitów ale jakby miał czarnom czaszke to 100 % tych hitów czyli 800 + :D) czyli jak drutek/sorek sie zagapi to ma szybkie tp do temple
    Ostatnio edytowane przez kondzio132 ; 07-08-09 o 16:53 Powód: aqen widać że nigdy nie grałeś palkiem i nie miałeś dobrych skilli
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  10. #10
    Rzemieślnik
    Dołączył
    30 lis 2008
    Posty
    58
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Odp: Poradnik dla Druida.

    kondzio zdobadz wyzszy lvl i zobaczysz o co chodzi

    a co wolisz stac przed potworem? zbierac coraz wiecej hitow, coraz wieksze robic sobie waste? no wlasnie wiec lepsze jest uciekanie.... no i dzieki temu mozna expic na lepszych potworach w przeciwienstwie do knighta.

    co do pvp - wyobraz sobie ze na 100+lvl ms/ed wali SREDNIO hity po 200+ z sd z czego palek wali hity podobne z assasin starow ale sek w tym ze sredni hit jak dla mnie to 100+ (sry nigdy nie gralem palem) ... czesto nie trafia, slabe hity, utito tempo san przydatne tylko na trapy...

    i powiedz mi na koniec tyle... kto wygra wara? 30 ms/ed lvl 100+ czy 30 rp/ek? lvl 100+(przypuscmy ze knighci moga nawet uzywac uhp) tlumaczyc chyba nie musze
    Ostatnio edytowane przez aqen ; 08-06-09 o 17:02
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    09 lut 2009
    Posty
    58
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 14
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    Cytat:
    Cytat Zamieszczone przez dasi Zobacz post
    cytuję:
    "Można używać na każdym poziomie.Przywraca od 75 punktów many do 150.Od 15 lvla warto nosić ze sobą cały BP(o ile mamy 15mlvl).
    czemu od 15mlvla ?? do jakiś runek robienia czy co ??
    Zgadzam sie z kolega nie rozumiem tego od 15mlvl o co chodzi?
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  12. #12
    Blondynka Awatar Slythia
    Dołączył
    15 paź 2008
    Posty
    626
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 754
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    Błędy:
    - Druidem nietrudno o deda i na małym i na dużym lvlu; na krucej bo tylko na 10 sek

    Jeśli stosujesz już polskie znaki (a w poradniku one być powinny!) to rób to konsekwencje.

    Dodatkowo, poradnik ma dość marną formę graficzną. Tak wypisane informacje źle się czyta, są strasznie nieprzejrzyste. By coś znaleźć trzeba użyć ctrl + f, a tak być raczej nie powinno. Dodatkowo, podajesz niepełne informacje. Skoro piszesz o czarach to napisz jak się nazywają!, ile kosztują, jak ich używać i gdzie można je dostać. Pisząc o expowiskach - pokaż drogi lub chociażby w skrócie przedstaw potwory tam występujące. Podobnie z przedmiotami - brak informacji o cenach, mogłeś przedstawić, jak chociażby się prezentują. Dodatkowo, zapomniałeś napisać o tym, czy i kiedy warto kupić premium, co daje tej profesji. Brakuje opisu żywiołów, run (które nadal są bardzo ważne dla tej profesji).

    Ostatnia już rzecz... Gdybym nie znała gry i przeczytałabym ten poradnik to nigdy nie wybrałabym tej profesji. Skupiasz się tylko na jednej rzeczy - jak wbić jak najwięcej expa. Zapomniałeś wspomnieć o tym, że druid jest naprawdę ciekawą profesją, posiadającą w sobie wiele uroku. Brakuje chociażby drobnego opisu rpg, czegokolwiek... I nie ma słowa o moim ulubionym czarze, utevo res ina...
    "Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu."
    S. J. Lec
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  13. #13
    Rzemieślnik
    Dołączył
    30 lis 2008
    Posty
    58
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Odp: Poradnik dla Druida.

    Cytat:
    Cytat Zamieszczone przez Slythia Zobacz post
    Błędy:
    - Druidem nietrudno o deda i na małym i na dużym lvlu; na krucej bo tylko na 10 sek
    Jeśli stosujesz już polskie znaki (a w poradniku one być powinny!) to rób to konsekwencje.
    Dodatkowo, poradnik ma dość marną formę graficzną. Tak wypisane informacje źle się czyta, są strasznie nieprzejrzyste. By coś znaleźć trzeba użyć ctrl + f, a tak być raczej nie powinno. Dodatkowo, podajesz niepełne informacje. Skoro piszesz o czarach to napisz jak się nazywają!, ile kosztują, jak ich używać i gdzie można je dostać. Pisząc o expowiskach - pokaż drogi lub chociażby w skrócie przedstaw potwory tam występujące. Podobnie z przedmiotami - brak informacji o cenach, mogłeś przedstawić, jak chociażby się prezentują. Dodatkowo, zapomniałeś napisać o tym, czy i kiedy warto kupić premium, co daje tej profesji. Brakuje opisu żywiołów, run (które nadal są bardzo ważne dla tej profesji).
    Ostatnia już rzecz... Gdybym nie znała gry i przeczytałabym ten poradnik to nigdy nie wybrałabym tej profesji. Skupiasz się tylko na jednej rzeczy - jak wbić jak najwięcej expa. Zapomniałeś wspomnieć o tym, że druid jest naprawdę ciekawą profesją, posiadającą w sobie wiele uroku. Brakuje chociażby drobnego opisu rpg, czegokolwiek... I nie ma słowa o moim ulubionym czarze, utevo res ina...

    utevo res ina = waste kasy imho

    btw nie wiem skad znalazlas ten blad z tym nie trudno o deda.... jakos ja tam widze spacje ~~

    RPG w tibii? Jestes Szalona?
    Ostatnio edytowane przez aqen ; 17-06-09 o 21:44
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  14. #14
    Blondynka Awatar Slythia
    Dołączył
    15 paź 2008
    Posty
    626
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 754
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    Cytat:
    Cytat Zamieszczone przez aqen Zobacz post
    utevo res ina = waste kasy imho
    btw nie wiem skad znalazlas ten blad z tym nie trudno o deda.... jakos ja tam widze spacje ~~
    RPG w tibii? Jestes Szalona?
    Wielkie waste... Naprawdę, tak wiele stracimy, nie warto wydawać po to, by się pobawić.
    A RPG w tibii istnieje - trzeba jedynie chcieć go zauważyć. Poczytaj chociażby książki (są przetłumaczone na jednej z nieoficjalnych fanowskich stron) a odkryjesz klimat. Rób questy samodzielnie, lub chociaż zastanawiaj się nad ich sensem. Porozmawiaj z NPC, zrozum ich odpowiedzi. Ciężko widzieć RPG nastawiając się jedynie na exp bez zbędnych wydatków. Poza tym, klimat tworzy każdy gracz. Niektórzy bawią się ze znajomymi w domkach, organizują śluby, wesela, przyjęcia... Czyli nie traktują tibii jak jedną wielką rywalizację, a jako zabawę. Lecz dla polaków najważniejszy jest jedynie exp...
    "Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu."
    S. J. Lec
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    28 maj 2009
    Posty
    269
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 262
    Nagrody i wyróżnienia:
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: Poradnik dla Druida.

    Cytat:
    Spis tresci
    2) Rozdki (Rods)
    3) Czary ktore warto kupic!
    5) Exp - na czym expic na jakim lvlu? Gdzie udac sie po rooku?
    8) Eq - jakie wyposrzenie na jaki lvl?
    10) Sety odporniościowe.
    Cytat:
    Druid na jeden poziom dostaje 5 punktow zycia (HP), 30 punktow many (MP) oraz 10 capa.
    Cytat:
    Poziom magiczny jest latwy do wytrenowania.
    Cytat:
    zwyiolach glownie opieraja sie czary ofensywne Druida.
    Cytat:
    Druid posiada takze czary leczniecze
    dzieki, ktorym moze uleczyc swoim kompanow.
    Cytat:
    + Druidzi maja najwieksze szanse na dostanie sie do najlepszych gildi na servie ze wzgledu ze sorc/druid sa najlepsi do utrzymywania wladzy/porzadku.
    Cytat:
    - jego najlepszy czar obszarowy (exevo gran mas frigo) jest gorszy od czaru sorca (exevo gran mas vis) ze względu na odporności potworów do żywiołow z jakich zadają obrażenia te czary.
    Cytat:
    - baaardzo duzo kasy na expa idzie (za to czesto sie zwraca, niestety bywa ze nie)
    Cytat:
    2. Różdki (Rods)
    Cytat:
    Jeśli chodzi o rózdki "na zmiane" to chodzi o to że używamy jednej z nich na te potwory na których chcemy expić wedłog odporności.
    Cytat:
    mala poprawka Rozdka od 37 lvla mozna kupic juz za 3k na niektorych serverach!
    .
    Cytat:
    Utamo vita - przez 3 minuty i 20 sekund nasza mana jest trakotowana jako zycie
    Cytat:
    Exevo frigo hur - ofensywny czar ktory na kilka sqm rzuca wiazke lodu, jesli nie mamy pacc bardzo przydatny czar jesli mamy pacc to i tak sie przyda.
    Cytat:
    Utevo res "nazwa summona - tworzymy sobie pomocnika w postaci potowra, przydatne na hunty, pk oraz na stawianie komus monka/ghoula(servery pvp).
    Cytat:
    Adori Mas Frigo - tworzymy rune avalanche, nasze glowne zrodlo zysku jesli nie mamy pacc, srednio skupywane za 3k
    Utana vid - niewidka, przydatne jesli w naszym obrebie sa potwory typu demon skeleton .
    Cytat:
    Exani hur up/down - pozwala na szybkie przejscie na dol/gore jesli daleko sa schody .
    Cytat:
    Exani tera - ropa na do gory, przydatne jesli nie mamy ze soba ropy.
    Cytat:
    Exori flam/tera/frigo/mort/vis - bardzo przydatny czar! w polaczeniu z rozdka zadajemy bardzo dobry dmg potoworom.
    Utani hur - przydatne, szybciej sie poruszamy
    Utani Gran hur - to samo co wyzej tylko ze szybciej i na krucej bo tylko na 10 sek.
    Cytat:
    Exura sio - leczymy przyjaciol ... bardzo przydatne
    Cytat:
    Exura gran mas res - leczymy wszystko wokol 36 sqm od nas, bardzo przydatne na hunty do leczenia summonow.
    Cytat:
    Adori Frigo - icicle, najpopularniejsza runa w tibii, bp schodzi srednio za 2,5k - 3k
    Cytat:
    Exevo gran mas frigo - najlepszy obszarowy czar druida! bardzo przydatny na wiekszym lvlu do wyczyszczania respow itp.
    Cytat:
    Musimy tylko zejść troche niżej niż sa wolfy.
    Cytat:
    Nie wbijesz tam wiekszego lvla poniewarz gdzieś 5 min po zdobyciu 9 lvla teleportnie cie na początek wyspy i nie będziesz mógł tam wejść ponownie.
    Cytat:
    Po wyjściu z wyspy przeznaczenia najlepiej udać się do Venore lub Kazordoon, znajdują sie tam duże respy dwarfów(tylko Kazo) i rotwormów (Venore i Kazo).
    Cytat:
    od 8 lvla do 20 lvla - Roty Venore/Dwarfy Kazo/roty Fibula/Swamp Trolle Venore - osobiscie polecam Dwarfy Kazo, dla osob chcących kase roty Venore .
    Cytat:
    od 33 lvla - Guardy/Cyklopy/Pojedyncze respy Dragonów (dlugie i monotonne)
    Cytat:
    se - sgared experience - exp na pol - ogolnie to polecam expic we 2 zawsze razniej wtedy. Polecam rownierz od 60 lvl+ bic Hydry na goromie teamem ED 60lvl+ ED/MS 60 lvl+ oraz paladyn 60 lvl+ shielding 65+ (pal na siebie bierze hydry)
    Cytat:
    Oto minimalny próg lvli jak dla mnie. Jesli uwazasz ze nie potrzebujesz wiekszego mlvl bo dajesz sobie rade z monsterami i wyrabiasz z leczeniem to nie cwicz dalej ;].
    Cytat:
    Mlvl jaki mamy miec bez eq!
    Cytat:
    Kupywanie jakiegos super eq druidem mija sie z celem. Nasze eq po 30 lvlu powinno wygladac mniej wiecej tak - Spirit Cloak/Spellbook 1 do mlvla/Bohy/Platinum amulet lub scarf/Hat of the mad/Plate legs lub Blue legs
    Dla mnie lepiej nosic scarf i p legi po prostu przy dedzie male waste mamy
    Cytat:
    Od 50 lvla spellbook 2 do mlvla i od 80+ z questow Yalahari mask (tylko na expa na pk/wary tylko hat of the mad!) a od 100+ placimy za seriws inq~ i mamy spellbook +3 mlvl (tez tylko do expa)
    Czemu tylko do expa? Bo te 2 mlvle roznicy ci nie zrobia a jesli stracisz je przy dedzie to roznica spora w stracie miedzy np Yalahari mask i hat of the mad.
    Cytat:
    Jak juz zdobedziecie cos z np magma setu itd to zostawcie i expijcie z tym na potworach. Wydawanie kasy na sety odpornosciowe = strata kasy.
    Cytat:
    Druid zeby mogl uczestniczyc w wojnie to srednio 70 lvl potrzebuje. Najlepiej nie pchac sie do wara jesli nie mamy 90lvl+ ze wzgledu ze nigdy nie wiemy kiedy war sie skonczy (a dedow troche bedzie) a i manasy najlepsze tez sie przydadza ;).
    Cytat:
    caly bp destroy fieldow, firebomby na trapa (niecaly bp), magic walle(na ob to podstawa,mw nie robia pz lock!), BP UH!(jak utama sie skonczy to czym sie leczyc? :P), SD, no i manasy jak najlepsze na dany lvl. I warto pamietac o 1 zasadzie - w Tibii zadna profa nie da rady w 5 min rozwalic drugiej do deda jesli jest to 100lvl+. Od 100 lvl+ solo pvp w tibii polega na tym kto ma wiecej sprzetu wiec odradzam wam walczenie solo
    To wszystkie błędy które znalazłem. Co do poradnik to ładny. Zawsze lubiłem grać druidem na otsach ze względu na UE oraz Paraliże do pvp i grav vity. Na enfo kozak jest z grav vitą. 7/10 za poradnik. Popraw te błędy co ci podałem jak możesz bo lepiej się czyta bez błędnie. Z poradnika można wiele się dowiedzieć. Pozdrawiam.
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Łatwy [Poradnik]Mały poradnik o Flyff
    Przez Andzia w dziale Poradniki pozostałe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-07-09, 08:48
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-05-09, 13:39
  3. sprzedam 30 druida LUMINERA
    Przez Szebi w dziale Kosz
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-02-09, 12:53
  4. Sprzedam druida za gp na candi
    Przez kub45 w dziale Kosz
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-01-09, 14:00
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-08-08, 22:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •