Nasther
Active User
- Joined
- Jun 19, 2009
- Messages
- 76
- Reaction score
- 8
Jak w tytule, chc? zrobi? ?eby podr??owanie statkiem by?o tylko dla graczy z PACC'em. Pr?bowa?em ju? wielu skrypt?w, zmienia?em te? npcsystem/modules.lua ale ?aden spos?b nie dzia?a... Tutaj moje skrypty:
npc/Captain Jack.xml
A tu boat.lua (to domy?lny skrypt dla npc, w nim te? pr?bowa?em dodawa? r??ne funkcje i linijki ale te? nic nie dzia?a)
Zmiana pierwszego skryptu nie wchodzi w gr? bo mam poustawiane ju? wsp??rz?dne a nie b?d? na nowo przepisywa?. Wi?c co? w drugim skrypcie trzeba dopisa?, ten skrypt maj? wszystkie NPC na statkach wi?c automatycznie b?dzie si? tyczy?o wszystkich NPC. Tylko jakie linijki doda??
@Help3r Napisa?em ?e zmiana skryptu nie wchodzi w gr? :/
npc/Captain Jack.xml
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Captain Jack" script="data/npc/scripts/boat.lua" autowalk="0" floorchange="0" access="3">
<look type="128" head="115" body="59" legs="114" feet="0" addons="1" />
<parameters>
<parameter key="message_greet" value="Hello |PLAYERNAME|, I can take you to Ab'Dendriel, Carlin, Edron, Port Hope, Svargrond, Venore and Liberty Bay." />
<parameter key="message_farewell" value="Cya Later." />
<parameter key="module_travel" value="1" />
<parameter key="travel_destinations" value="ab'dendriel,32734,31669,6,130,true;carlin,32387,31821,6,110,true;edron,33175,31764,6,160,true;port hope,32285,32891,6,160,true;svargrond,32341,31109,6,180,true;venore,32954,32022,6,170,true;liberty bay,32529,32784,6,180,true" />
</parameters>
</npc>
A tu boat.lua (to domy?lny skrypt dla npc, w nim te? pr?bowa?em dodawa? r??ne funkcje i linijki ale te? nic nie dzia?a)
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
function onCreatureAppear(cid) npcHandlernCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandlernCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandlernCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandlernThink() end
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
Zmiana pierwszego skryptu nie wchodzi w gr? bo mam poustawiane ju? wsp??rz?dne a nie b?d? na nowo przepisywa?. Wi?c co? w drugim skrypcie trzeba dopisa?, ten skrypt maj? wszystkie NPC na statkach wi?c automatycznie b?dzie si? tyczy?o wszystkich NPC. Tylko jakie linijki doda??
@Help3r Napisa?em ?e zmiana skryptu nie wchodzi w gr? :/