Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 31
Wątek: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia
  1. #1
    Okres próbny Awatar Kuzyn
    Dołączył
    01 May 2013
    Posty
    742
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 929
    Podziękował(a)
    141
    Podziękowań 172 w 125 postach

    [10.98] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia



    Ostateczna zapowiedź Open RPG , serwer dedykowany jest wszystkim tym, którzy chcą zagrać na RPG z małymi mnożnikami, zbalansowaną ekonomią, mnóstwem zadań i na jednym z najnowszych klientów. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, pisz w komentarzu! Jeśli spodobał ci się projekt to także się wypowiedz i powiedz o nim znajomym!

    Links:
    http://opentibia.pl/ - tutaj będzie acc maker, na razie blog
    http://opentibia.pl/map-of-the-world/ -parę szczegółów o mapie
    http://opentibia.pl/game-world-how-i...started-story/ - krótka historia świata i oś czasu
    https://www.facebook.com/groups/234104430318149/ - grupa na FB!

    Dotacje:

    Jeśli chcesz podarować mi dotację na serwer, odwiedź blog.





    Wszystkie zdjęcia pochodzą z Dorav, Fort Karr i okolic:











    Więcej zdjęć wkrótce =)

    ---------- Treść dodana o 04:09 ----------









    Ostatnio edytowane przez Kuzyn ; 09-10-16 o 10:10
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  2. Za ten post podziękował:  


  3. #2
    Skryba Awatar Gangster9988
    Dołączył
    01 Jun 2008
    Posty
    1,101
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 83
    Podziękował(a)
    5
    Podziękowań 47 w 42 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    poczekaj az ktos bedzie klepal runy na otsie
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  4. #3
    Rzemieślnik
    Dołączył
    03 Sep 2008
    Posty
    75
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 3
    Podziękował(a)
    1
    Podziękowań 12 w 11 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Exp 2x, mysle ze wiecej ludzi weszloby na 3-5x
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  5. #4
    Czeladnik
    Dołączył
    18 May 2016
    Posty
    45
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 0
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 4 w 4 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Od dłuższego czasu czekałem na taki Custom OTS tylko że długo trzeba czekać i nie wiadomo czy w ogóle wystartuje bo takich zapowiedzi ots'ów było pełno. A jak sytuacja z cave botami bo skoro będzie 2x exp nie każdemu będzie się chciało expic ręcznie bo jak ma byc bot dozwolony na takim expie to ja podziękuje. Co do runek to nie wiem czy to dobry pomysł...
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  6. #5
    Sekretarz Awatar xaratex
    Dołączył
    17 Aug 2010
    Posty
    916
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 177
    Podziękował(a)
    100
    Podziękowań 25 w 23 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    dno serwer, nie pozyje wiecej niz 3 dni. Odradzam kazdemu rejestracji na tym gownie, nie polecam ;)
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  7. #6
    Czeladnik
    Dołączył
    18 May 2016
    Posty
    45
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 0
    Podziękował(a)
    0
    Podziękowań 4 w 4 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Czemu? Zresztą jeszcze do startu 3-4 miechy to wiesz.. xD
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  8. #7
    Okres próbny Awatar Kuzyn
    Dołączył
    01 May 2013
    Posty
    742
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 929
    Podziękował(a)
    141
    Podziękowań 172 w 125 postach

    Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    @Bysiu123
    Na 2x jak sama nazwa mowi, expi sie dwa razy szybciej. Wiesz, wydaje sie, ze malo ale idzie sprawnie. Plus wiadomo, beda jakies eventy z ciut wiekszym expem. Bedzie tez troche expa z zadan fabularnych (opcjonalnych). Ten exp jest tez maly dlatego, ze nie chce by to byl glowny cel gry. Z racji tego, ze wszystkie outfity i mounty beda tylko do zdobycia, plus zadania, konkursy, zagadki i rary to mam nadzieje, ze gracze beda mieli czym sie zajac.
    @Earl Grey
    Boty nie beda dozwolone. Zobaczymy z reszta, z ktorego klienta bede korzystal, na razie Cipsoftu ale moze byc pozniej OTC. Co do startu, wystartuje na pewno. Dlatego nie wypuszczam od razu calosci, bo jesli nie spodoba sie nawet kilkudziesieciu osobom to nie bede robil kolejnych updatow. Ale nie znaczy to, ze zamkne po miesiacu jak bedzie 40 osob, bedzie dzialal dopoki bedzie grupa chetnych. Odnosnie run, jest to glownie zwiazane z ekonomia. Nie chce by po tygodniu wszyscy byli w stanie zalatwic sobie najlepsze eq na dany poziom, bo z czasem to ludziom ode chce sie grac nawet przez to, ze nie ma juz wyzwan w zdobywaniu przedmiotow.
    @xaratex
    Rozumiem, ze juz grales? Wydaje mi sie, ze to typowy hejterski post bo nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, ze nie mozna sie jeszcze nigdzie rejestrowac.
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  9. #8
    Emerytowany Tibijczyk Awatar Don Diablo
    Dołączył
    20 Jun 2010
    Posty
    272
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 174
    Podziękował(a)
    16
    Podziękowań 61 w 57 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Chętnie wejdę zobaczyć jak to wszystko będzie wyglądało "w praktyce", szkoda tylko, że prawie pół roku trzeba czekać.
    Widać też, że troszkę czasu nad mapka spędziłeś, bo wygląda przyzwoicie.

    Co do tego typka od gówno memsorii to nie ma co się nim przejmować.
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  10. #9
    Skryba Awatar HM Realovsky
    Dołączył
    28 Sep 2008
    Posty
    1,095
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 613
    Podziękował(a)
    83
    Podziękowań 93 w 80 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Wygląda bosko, naprawdę! :)
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  11. #10
    Delegat
    Dołączył
    21 Sep 2008
    Posty
    325
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 54
    Podziękował(a)
    1
    Podziękowań 0 w 0 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Zapowiada się bardzo fajny serwer. Na pewno go odwiedzę, bo znudziły mnie już OTSy na których szybko wbija się level. Będzie klimat i walka o najlepszy level, a ponadto czekają nas fajne zadania i eventy :)
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  12. #11
    DBSU.EU Developer Awatar TenTypSwir
    Dołączył
    08 Jun 2010
    Posty
    1,411
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 534
    Podziękował(a)
    312
    Podziękowań 184 w 158 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    W końcu coś konkretnego w klimacie RPG :) Patrząc na ssy i pomijajac fale hejtu od memsorianczyka napewno zawitam na serwerze ^^


    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  13. #12
    Czeladnik Awatar Juzek Bloker
    Dołączył
    29 Aug 2012
    Posty
    50
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 0
    Podziękował(a)
    1
    Podziękowań 4 w 4 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Wygląda super, będę śledził temat do startu.
    Powodzenia
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  14. #13
    Mistrz Krocza Awatar Awesome Asimov
    Dołączył
    29 Nov 2012
    Posty
    1,813
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 1715
    Nagrody i wyróżnienia:
    Podziękował(a)
    335
    Podziękowań 277 w 213 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Brzmi obiecująco, ale komu się będzie chciało expić na x2? Jak już na rl tibia masz większy exp, wg mojej opini, taki serwer powinien posiadać własną wiki + nowszy client.
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  15. #14
    Przybysz Awatar sasugan2
    Dołączył
    18 May 2010
    Posty
    0
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 55
    Podziękował(a)
    22
    Podziękowań 18 w 17 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    Xartex czy jak Ci tam, no najlepiej hejtować coś co jest lepsze od twojego "gówna" hipokryto
    Idź się zajmij swoją OSTATNIĄ edycją z ostatnich i reklamuj się dalej na cylerii to może coś z tego bd
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

  16. #15
    Skryba Awatar HM Realovsky
    Dołączył
    28 Sep 2008
    Posty
    1,095
    Reputacja:
    Punkty reputacji: 613
    Podziękował(a)
    83
    Podziękowań 93 w 80 postach

    Domyślnie Odp: [Custom] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia

    exp x5 jak za czasów oraculum i od razu przypomina się rpg przygoda:)
    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz z cytatem

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Tibia 8.60 17.07.2015 r. Vendeta - Fun Server, Custom Map, Open PVP.
    Przez squach w dziale Zapowiedzi
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 31-07-15, 07:07
  2. Inne 8.6 Venuria-RPG.pl - DATA PACK (Custom Map 25MB)
    Przez Never Give Up w dziale Oferty sprzedaży
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 25-10-13, 14:10
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-07-13, 17:07
  4. Inne 8.6 Venuria-RPG.pl - DATA PACK (Custom Map 25MB)
    Przez jopekziom w dziale Oferty sprzedaży
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-06-13, 22:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •