What's new

9933 firewalker boots efekt ognia

Status
Not open for further replies.

yooka88

New User
Joined
Jun 19, 2011
Messages
9
Reaction score
0
Witam, chcia?bym doda? efekt do 9933 firewalker boots ?eby zostawia? na ziemi ?lad ognia 2-3 kratki za postaci? i nie wiem jak to zrobi? prosz? o pomoc.

The Forgotten Server, version 0.3.6
Tibia 8.54
 

BuRcZyK

Senior User
Joined
Sep 2, 2010
Messages
834
Reaction score
35
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

By lagowa?o serwa jakby 100os tak zrobi?o, nie polecam ci tego je?li da si? zrobi? :D
 

yooka88

New User
Joined
Jun 19, 2011
Messages
9
Reaction score
0
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

nie pami?tam na kt?rym pok otsie to widzia?em wsiadaj?c na poko zostawia? taki ?lad za sob? i by?o bez lag?w. je?li tu b?dzie takie b?dzie taki obci??enie to nie warto.
 

felek06

Advanced User
Joined
Aug 9, 2008
Messages
464
Reaction score
41
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

to prawda kazdy skrypt obciaza serwer za kazdym razem jak sie odpala to pomysl jak ktos bedzie mial spory lvl i bedzie sobie biegal to ten skrypt bedzie sie odplal co sekunde i niech ci tak wyskoczy z 50 osob to lagi beda jak nic ;p
 

zakius

Senior User
Joined
May 25, 2008
Messages
869
Reaction score
52
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

mo?na w lua dodaj?c creatureevent onMove co jest nieop?acalne bo tak czy siak trzeba edytowa? ?r?d?o a jest to powolna metoda
albo zobaczy? gdzie i jak si? to onMove dodaje i wklei? odpowiedni warunek i dodawanie ognia i jest(i nie powinno by? a? takie wolne)

zainteresuj si?
Code:
 else if(currentPos.z != 7 && (!(tmpTile = map->getTile(destPos)) || (!tmpTile->ground &&
			!tmpTile->hasProperty(BLOCKSOLID))) && (tmpTile = map->getTile(Position(
			destPos.x, destPos.y, destPos.z + 1))) && tmpTile->hasHeight(3)) //try go down
		{
			flags = flags | FLAG_IGNOREBLOCKITEM | FLAG_IGNOREBLOCKCREATURE;
			destPos.z++;
		}
	}
w game.cpp
pod tym sprawdzasz czy player ma te buty(i czy nie pz pewnie) i je?li all ok dodajesz ogie?
 
Last edited:

yooka88

New User
Joined
Jun 19, 2011
Messages
9
Reaction score
0
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

zakius nie mam za bardzo poj?cia co mam z tym skryptem zrobi? ;/
pr?bowa?em w movements edytowa? snow.lua ?eby by? ogie? ale to nie dzia?a. nie mam zielonego poj?cia jak napisa? ten kod na ogie? a potem doda? to do
movements.xml

Code:
	<movevent type="Equip" itemid="9933" slot="feet" level="130" event="function" value="onEquipItem"/>
	<movevent type="DeEquip" itemid="9933" slot="feet" event="function" value="onDeEquipItem"/>

;(
 

zakius

Senior User
Joined
May 25, 2008
Messages
869
Reaction score
52
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

napisa?em wyra?nie: jak chcesz w lua to potrzebujesz creatureevent onMove, kt?rego domy?lnie w silniku NIE MA
napisa??m gdzie i co doda?
to jest dzia? pomoc, je?li na prawd? nawet czyta? nie umiesz id? do request?w bo ju? bardziej pom?c si? nie da bez gotowca
peace

do mod?w: a jakby tak nagradza? ludzi szukaj?cych pomocy nie maj?cych zielonego poj?cia o tym czego chc??
 

yooka88

New User
Joined
Jun 19, 2011
Messages
9
Reaction score
0
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

zakius nie mam pliku game.cpp

ale znalaz?em co? w talkactions

berserk.lua zrobiony przez mock the bear wstrawi?em ju? efekt ognia
marcintn.png

Code:
--[[
Script By mock the bear
Config
]]
function choose(...)
   local arg = {...}
   return arg[math.random(1,#arg)]
end
local conf = {
	effectlist = {5},
	soulPerSec=10,
	soulToStart=10,
	allPercent=50,
}
---Load combat
local combat  = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, false)
local condition = createConditionObject(CONDITION_ATTRIBUTES)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, -1)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_SUBID, 49)
local cond = {
	CONDITION_PARAM_STAT_MAXHEALTHPERCENT = 31,
	CONDITION_PARAM_STAT_MAXMANAPERCENT = 32,
	CONDITION_PARAM_STAT_MAGICLEVELPERCENT = 34,
	CONDITION_PARAM_SKILL_MELEEPERCENT = 35,
	CONDITION_PARAM_SKILL_FISTPERCENT = 36,
	CONDITION_PARAM_SKILL_CLUBPERCENT = 37,
	CONDITION_PARAM_SKILL_SWORDPERCENT = 38,
	CONDITION_PARAM_SKILL_AXEPERCENT = 39,
	CONDITION_PARAM_SKILL_DISTANCEPERCENT = 40,
	CONDITION_PARAM_SKILL_SHIELDPERCENT = 41,
}
for i,b in pairs(cond) do
	setConditionParam(condition, b, 100+conf.allPercent)
end
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_BUFF, true)
setCombatCondition(combat, condition)
local function rot(cid,n) --- Script by mock
   local tb_rot = {{0,2},{6,5},{1,3},{7,4},false}
   if not isPlayer(cid) or tb_rot[n] == nil or getPlayerSoul(cid) == 0 or getPlayerStorageValue(cid,32481) == -1 then
      return false
   end
   if tb_rot[n] == false then
      doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[1][1]) , choose(unpack(conf.effectlist)))
      doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[1][2]) ,choose(unpack(conf.effectlist)))
      addEvent(rot, 200,cid,2)
      return false
   end
   doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[n][1]) , choose(unpack(conf.effectlist)))
   doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[n][2]) , choose(unpack(conf.effectlist)))
   n = n+1
   addEvent(rot, 200,cid,n)
end
function checkBuff(cid)
	if not isPlayer(cid) then return end
	if getPlayerSoul(cid) > 0 and getPlayerStorageValue(cid,32481) == 1 then
		doPlayerAddSoul(cid,-conf.soulPerSec)
		doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid) , 49)
		addEvent(checkBuff,1000,cid)
	else
		doRemoveCondition(cid, CONDITION_ATTRIBUTES,49)
		setPlayerStorageValue(cid,32481,-1)
		return false
	end
end
function onSay(cid, words, param, channel) --- Script by mock
	if getPlayerStorageValue(cid,32481) == 1 then
		setPlayerStorageValue(cid,32481,-1)
		doCreatureSay(cid,'FIRE MODE OFF!',19)
		return true
	end
	if getPlayerSoul(cid) >= conf.soulToStart then
		doPlayerAddSoul(cid,-conf.soulToStart)
		setPlayerStorageValue(cid,32481,1)
		checkBuff(cid)
		rot(cid,1)
		doCreatureSay(cid,'FIRE MODE ON!',19)
		doCombat(cid, combat, numberToVariant(cid))
	else
		doPlayerSendTextMessage(cid,25,'You need more than 25 soul!')
	end
	return true
end

teraz tylko ustawi? ?eby pokazywa? si? za mn?. i tu potrzebna pomoc bo nie wiem jak ;/
edytow? chyba trzeba ten fragment
Code:
local function rot(cid,n) --- Script by mock
   local tb_rot = {{0,2},{6,5},{1,3},{7,4},false}
   if not isPlayer(cid) or tb_rot[n] == nil or getPlayerSoul(cid) == 0 or getPlayerStorageValue(cid,32481) == -1 then
      return false
   end
   if tb_rot[n] == false then
      doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[1][1]) , choose(unpack(conf.effectlist)))
      doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[1][2]) ,choose(unpack(conf.effectlist)))
      addEvent(rot, 200,cid,2)
      return false
   end
   doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[n][1]) , choose(unpack(conf.effectlist)))
   doSendMagicEffect(getPosByDir(getCreaturePosition(cid), tb_rot[n][2]) , choose(unpack(conf.effectlist)))
   n = n+1
   addEvent(rot, 200,cid,n)
end

I przepraszam za swoj? niewiedz?
HELP ;p
 
Last edited:

zakius

Senior User
Joined
May 25, 2008
Messages
869
Reaction score
52
Odp: 9933 firewalker boots efekt ognia

ma?o wydajna metoda jakby nie patrze?
i jak koniecznie chcesz w lua to da si? uruchamiaj?c event onEquip ale wtedy nie b?d? dzia?a? jakie? skille czy co tam maj? dawa? te kapcie

a game.cpp jest ze ?r?d?a jak ju? wielokrotnie m?wi?em

i na przysz?o??: nie zabieraj si? za edycj? skrypt?w mocka, on w lua nawet kaw? sobie robi wi?c mo?esz nie da? rady ;d
 
Status
Not open for further replies.
Top