What's new

Demetri World [TNP OT] - Nab?r na beta tester?w

Status
Not open for further replies.

Szusi

Advanced User
Joined
Jul 20, 2010
Messages
196
Reaction score
17
Odp: Demetri World [TNP OT] - Nab?r na beta tester?w

Do?wiadczenie w testowaniu: Testowa?em ju? z Santo.
Og?lna wiedza o tibii: Ogromna~~ Ponad 10 lat z Tibi?.
Najlepiej gram (profesja): EK / ED
Preferowany nick na serwerze testowym: Szusi
Kontakt (gg/skype/email): 9004009
 
Joined
Dec 15, 2014
Messages
189
Reaction score
5
Odp: Demetri World [TNP OT] - Nab?r na beta tester?w

Do?wiadczenie w testowaniu: Nie wiem co tu napisa?.. gra?em juz chyba na wszystkich otsach....
Og?lna wiedza o tibii: gram od 13 roku ?ycia (mam 22 lata)
Najlepiej gram (profesja): Paladyn / EK
Preferowany nick na serwerze testowym: Verdoom
Kontakt (gg/skype/email): GG:48137583
 

Rews

Senior User
Joined
Aug 19, 2010
Messages
949
Reaction score
64
Odp: Demetri World [TNP OT] - Nab?r na beta tester?w

Pozwol? sobie wype?ni? wasz schemat na sam pocz?tek,
Do?wiadczenie w testowaniu: Jako tako mo?na powiedzie?, ?e nie testowa?em serwer?w BETA, lecz bardziej te serwery, kt?re wystartowa?y i mia?y ju? za sob? pare dni, tygodni online (bardziej chodzi o te serwery RPG) czemu? Wed?ug mnie serwery z Real map? odpadaj?, jest ju? schemat jak powinno by? i ?atwo wyeliminowa? dan? b??dy jak i je spotka?. Jak wyczyta?em szukacie tester?w co bardziej graj? CUSTOM RPG, no ale koniec za bardzo zbaczam z tematu, moje do?wiadczenie? Przegrane 2-3 tygodnie na Venurii (nie wiem czy kto? pami?ta) z tego co sam pami?tam bardzo cz?sto zg?asza?em jakie? b??dy (nie tylko bug map) Lecz to jest zb?dne opisywa? dalej na jakich serwerach CUSTOM gra?em, przecie? jak dobrze wiemy, nie cieszy?y si? one zbyt popularno?ci?, m?g?bym wymieni? tylko jeden server (popularny) i do?? d?ugo na kt?rym gra?em to Lordaeron (wypas), lecz ju? nie pami?tam jakie bugi tam wymienia?em, g??wnym problemem tamtego serwera by?o klonowanie kasy. Whatever, keep calm.