Odp: Demon Set lub Golden Set -> dodatkowe atrybuty po zalozeniu
Dobra, pr?buje sobie radzi? sam i tutaj efekty:
Mam te? pewien problem, nie chce aby mia?o znaczenie w jakiej kolejno?ci ubierasz SET, oboj?tnie kt?ry item b?dzie ostatni to je?li spe?ni si? warunek w skrypcie dostaniemy 50% ochrony przed ogniem oraz napis "You wear Demon Set", aby tak by?o musz? da? przy ka?dym itemie z demon seta da? powi?zanie do skryptu tj:
<movevent event="Equip" itemid="2493" script="demonset.lua"/>
No i wszystko by by?o pi?knie, dzia?a ok, ale przy zalogowaniu skrypt "demonset.lua" zostaje wywo?any 4x (tyle co item?w zdeklarowanych do Equip)
Co za tym idzie 4x dostaje t? sam? wiadomo?? "You wear Demon Set" (TYLKO PRZY ZALOGOWANU) oraz 4x 50% zwi?kszy odporno?? na ogie?. A ja chc? ?eby by?o 1x 50% xd
Kolejna rzecz: jakiej funkcji u?y? aby zmniejszy? otrzymywanie obra?enie od ognia??
W items.xml u?ywa si? <attribute key="absorbPercentFire" value="50"/>
Czego u?y? w LUA??
A tutaj efekty mej pracy.... xD
w movements.xml
<!-- Demon Set -->
<movevent event="Equip" itemid="2493" script="demonset.lua"/>
<movevent event="Equip" itemid="2494" script="demonset.lua"/>
<movevent event="Equip" itemid="2495" script="demonset.lua"/>
<movevent event="Equip" itemid="2520" script="demonset.lua"/>
<movevent event="DeEquip" itemid="2493" function="onDeEquipItem"/>
<movevent event="DeEquip" itemid="2494" function="onDeEquipItem"/>
<movevent event="DeEquip" itemid="2495" function="onDeEquipItem"/>
<movevent event="DeEquip" itemid="2520" function="onDeEquipItem"/>
w movements/scripts zrobi?em plik demonset.lua
function onEquip(cid)
if (getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_HEAD).itemid == 2493) and
(getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_ARMOR).itemid == 2494) and
(getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_LEGS).itemid == 2495) and
(getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_RIGHT).itemid == 2520) or (getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_LEFT).itemid == 2520) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 17, "You wear Demon Set! r.")
>>prosz? o podpowied? jakiej tu funkcji u?y? na zmniejszenie obra?en od ognia<<
end
end