What's new

-Tibia 7.60 First Attack

Status
Not open for further replies.

Khuznath

Active User
Joined
Jun 26, 2014
Messages
69
Reaction score
7
Cze??.

Pewna strona w sieci si? znajduj? na kt?rej s? dost?pne kody c++ pod wersj? 7.60, kt?re przetrwa?y po upadku forum Otsfotu, wi?c postanowi?em te? kilka powrzuca? wzoruj?c si? na tematach poprzednich wykonanych w takim stylu, a nie innym.

Autor: Nieznany
Modyfikacja (config.lua): Crea
Link ?r?d?owy:
Testowany na: YurOTS 0.4.9f
Opis: Po wprowadzeniu tego kodu, mo?liwe b?dzie ustawianie czasu pomi?dzy klikni?ciem na ofiar? a jej pierwszym zaatakowaniem.
Poni?szy kod nie obejmuje ustalania czasu pomi?dzy kolejnymi uderzeniami we wroga (Fast Attack).


Kod:

1. w game.cpp
zamie?:
[CPP]player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));[/CPP]
na:
[CPP]player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(g_config.getGlobalNumber("firstattack", 2000), std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));[/CPP]

2. w config.lua
na samym dole dodaj:
[lua]-- First Attack - czas mi?dzy klikni?ciem a pierwszym hitem (1000 = 1sekunda)
firstattack = 600[/lua]
,gdzie 600 to liczba milisekund.


Projekt przebudowa? (Ctrl+F11) zapisa? config.lua i gotowe.



Uwagi: Gdy ustawimy czas wy?szy od 300ms, istnieje mo?liwo?? szybszego zaatakowania wroga, wystarczy szybko klika? na niego Attack PKM, lub LKM na niego na Battle List'cie.
 
Status
Not open for further replies.
Top