Khuznath
Active User
- Joined
- Jun 26, 2014
- Messages
- 69
- Reaction score
- 7
Cze??.
Pewna strona w sieci si? znajduj? na kt?rej s? dost?pne kody c++ pod wersj? 7.60, kt?re przetrwa?y po upadku forum Otsfotu, wi?c postanowi?em te? kilka powrzuca? wzoruj?c si? na tematach poprzednich wykonanych w takim stylu, a nie innym.
Autor: Nieznany
Modyfikacja (config.lua): Crea
Link ?r?d?owy:
Testowany na: YurOTS 0.4.9f
Opis: Po wprowadzeniu tego kodu, mo?liwe b?dzie ustawianie czasu pomi?dzy klikni?ciem na ofiar? a jej pierwszym zaatakowaniem.
Poni?szy kod nie obejmuje ustalania czasu pomi?dzy kolejnymi uderzeniami we wroga (Fast Attack).
Kod:
1. w game.cpp
zamie?:
[CPP]player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));[/CPP]
na:
[CPP]player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(g_config.getGlobalNumber("firstattack", 2000), std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));[/CPP]
2. w config.lua
na samym dole dodaj:
[lua]-- First Attack - czas mi?dzy klikni?ciem a pierwszym hitem (1000 = 1sekunda)
firstattack = 600[/lua]
,gdzie 600 to liczba milisekund.
Projekt przebudowa? (Ctrl+F11) zapisa? config.lua i gotowe.
Uwagi: Gdy ustawimy czas wy?szy od 300ms, istnieje mo?liwo?? szybszego zaatakowania wroga, wystarczy szybko klika? na niego Attack PKM, lub LKM na niego na Battle List'cie.
Pewna strona w sieci si? znajduj? na kt?rej s? dost?pne kody c++ pod wersj? 7.60, kt?re przetrwa?y po upadku forum Otsfotu, wi?c postanowi?em te? kilka powrzuca? wzoruj?c si? na tematach poprzednich wykonanych w takim stylu, a nie innym.
Autor: Nieznany
Modyfikacja (config.lua): Crea
Link ?r?d?owy:
Testowany na: YurOTS 0.4.9f
Opis: Po wprowadzeniu tego kodu, mo?liwe b?dzie ustawianie czasu pomi?dzy klikni?ciem na ofiar? a jej pierwszym zaatakowaniem.
Poni?szy kod nie obejmuje ustalania czasu pomi?dzy kolejnymi uderzeniami we wroga (Fast Attack).
Kod:
1. w game.cpp
zamie?:
[CPP]player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));[/CPP]
na:
[CPP]player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(g_config.getGlobalNumber("firstattack", 2000), std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));[/CPP]
2. w config.lua
na samym dole dodaj:
[lua]-- First Attack - czas mi?dzy klikni?ciem a pierwszym hitem (1000 = 1sekunda)
firstattack = 600[/lua]
,gdzie 600 to liczba milisekund.
Projekt przebudowa? (Ctrl+F11) zapisa? config.lua i gotowe.
Uwagi: Gdy ustawimy czas wy?szy od 300ms, istnieje mo?liwo?? szybszego zaatakowania wroga, wystarczy szybko klika? na niego Attack PKM, lub LKM na niego na Battle List'cie.