mrianura1
User
- Joined
- Feb 13, 2015
- Messages
- 25
- Reaction score
- 1
Siema pracuje nad otsem i teraz przyszlo przerabiac clienta,
otclient jest bardzo konfiguracyjny wiec zastanawiam sie czy jaest jakis sposob na to by hp bar byl wyswietlany wyzej np dla monsterow zajmujacych 4 kratki?
---------- Tre?? dodana o 23:10 ----------
znajdujemy ten oto kod w mapview.cpp
[CPP]Position pos = creature->getPosition();
Point p = transformPositionTo2D(pos, cameraPosition) - drawOffset;
p += (creature->getDrawOffset() + creatureOffset) * scaleFactor - Point(stdext::round(jumpOffset.x), stdext::round(jumpOffset.y));[/CPP]
i piszemy np
[CPP]
int wys = 0, szer = 0;
int wys2 = creature->getHeight();
int szer2 = creature->getWidth();
if(wys2>1)
wys = (wys2-1)*25
if(szer2>1)
szer = (szer2-1)*25
p.x = p.x * horizontalStretchFactor-szer;
p.y = p.y * verticalStretchFactor-wys;
[/CPP]
i oczywiscie stare[CPP]
p.x = p.x * horizontalStretchFactor;
p.y = p.y * verticalStretchFactor;[/CPP]
wywalamy
otclient jest bardzo konfiguracyjny wiec zastanawiam sie czy jaest jakis sposob na to by hp bar byl wyswietlany wyzej np dla monsterow zajmujacych 4 kratki?
---------- Tre?? dodana o 23:10 ----------
znajdujemy ten oto kod w mapview.cpp
[CPP]Position pos = creature->getPosition();
Point p = transformPositionTo2D(pos, cameraPosition) - drawOffset;
p += (creature->getDrawOffset() + creatureOffset) * scaleFactor - Point(stdext::round(jumpOffset.x), stdext::round(jumpOffset.y));[/CPP]
i piszemy np
[CPP]
int wys = 0, szer = 0;
int wys2 = creature->getHeight();
int szer2 = creature->getWidth();
if(wys2>1)
wys = (wys2-1)*25
if(szer2>1)
szer = (szer2-1)*25
p.x = p.x * horizontalStretchFactor-szer;
p.y = p.y * verticalStretchFactor-wys;
[/CPP]
i oczywiscie stare[CPP]
p.x = p.x * horizontalStretchFactor;
p.y = p.y * verticalStretchFactor;[/CPP]
wywalamy