What's new

Skrypty & Kody [movements] kratka sprawdzaj?ca storage

Status
Not open for further replies.

DiS

Advanced User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
274
Reaction score
12
Witam, mam skrypt na kratke/tile sprawdzaj?ce storage, je?li gracz je ma to przechodzi normalnie dalej, je?li nie ma zostaje przeniesiony w inne wsp??rz?dne.
Problem mam z tym, ?e je?li dam wi?cej ni? 2 warunki sprawdzj?ce storage to skrypt przestaje dzia?a?.
Skrypt ma by? do POI quest i ma sprawdza? czy gracz posiada wszystkie trony.
Przy jednym warunku dzia?a ok, przy dw?ch r?wnie? jest ok. Ale ja potrzebuj? 7.
Dlaczego przy wi?cej ni? 2 warunkach skrypt przestaje dzia?a??


Tak to wygl?da:


function onStepIn(cid, item, pos)
local npos = {x=1165, y=476, z=10} -- pozycja gdzie zostanie tpni?ty gracz
if isPlayer(cid) == TRUE then
if getPlayerStorageValue(cid, 10012) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10013) == 1 then

if getPlayerStorageValue(cid, 10014) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10015) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10016) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10017) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10018) == 1 then

else
doTeleportThing(cid,npos)
doSendMagicEffect(npos,2)
doPlayerSay(cid, 'You dont have all spirit from Thrones.',16)
end
end
end
end
 

Ciamciaj Bigos

ก้้้้้้&
Joined
Jun 6, 2013
Messages
2,081
Reaction score
192
Odp: [movements] kratka sprawdzaj?ca storage

[lua]function onStepIn(cid, item, pos)
local npos = {x=1000, y=1000, z=7}
if isPlayer(cid) == TRUE then
for i = 1, 7 do
if getPlayerStorageValue(cid, 1010+i) ~= 1 then
doTeleportThing(cid, npos)
doSendMagicEffect(npos, 2)
doPlayerSay(cid, 'You dont have all spirit from Thrones.',16)
end
end
end
return true
end[/lua]
jakbys storage pozmienial tak, aby rosly co jeden przy kazdym tronie to powinno dzialac
 
Status
Not open for further replies.
Top