DiS
Advanced User
- Joined
- Apr 5, 2008
- Messages
- 274
- Reaction score
- 12
Witam, mam skrypt na kratke/tile sprawdzaj?ce storage, je?li gracz je ma to przechodzi normalnie dalej, je?li nie ma zostaje przeniesiony w inne wsp??rz?dne.
Problem mam z tym, ?e je?li dam wi?cej ni? 2 warunki sprawdzj?ce storage to skrypt przestaje dzia?a?.
Skrypt ma by? do POI quest i ma sprawdza? czy gracz posiada wszystkie trony.
Przy jednym warunku dzia?a ok, przy dw?ch r?wnie? jest ok. Ale ja potrzebuj? 7.
Dlaczego przy wi?cej ni? 2 warunkach skrypt przestaje dzia?a??
Tak to wygl?da:
Problem mam z tym, ?e je?li dam wi?cej ni? 2 warunki sprawdzj?ce storage to skrypt przestaje dzia?a?.
Skrypt ma by? do POI quest i ma sprawdza? czy gracz posiada wszystkie trony.
Przy jednym warunku dzia?a ok, przy dw?ch r?wnie? jest ok. Ale ja potrzebuj? 7.
Dlaczego przy wi?cej ni? 2 warunkach skrypt przestaje dzia?a??
Tak to wygl?da:
function onStepIn(cid, item, pos)
local npos = {x=1165, y=476, z=10} -- pozycja gdzie zostanie tpni?ty gracz
if isPlayer(cid) == TRUE then
if getPlayerStorageValue(cid, 10012) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10013) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10014) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10015) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10016) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10017) == 1 then
if getPlayerStorageValue(cid, 10018) == 1 then
else
doTeleportThing(cid,npos)
doSendMagicEffect(npos,2)
doPlayerSay(cid, 'You dont have all spirit from Thrones.',16)
end
end
end
end