Siemka, skryptuje od wczoraj i napisa?em fajny sklepik z banalnym configiem i chcia?bym go zaprezentowa?.
1. D?wignia na mapie powinna posiada? action id 3548.
2. W data/actions/actions.xml dodajemy tak? linijke:
[XML]<action actionid="3548" event="script" value="other/sklep.lua"/>[/XML]
3. W folderze data/actions/scripts/other/ dodajemy plik lua o nazwie sklep.lua z tym skryptem:
Wskaz?wka.
Szary tekst za znacznikami -- to opis.
[LUA]function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local kasa = 380 -- koszt za dany itemek - w gp
local id_itemka = 2273 -- id itemka ktory ma dawac dzwignia
local sztuk = 3 -- ile sztuk itemka o powyzszym id ma dawac dzwignia
local tekst1 = "~*~*~*~*~ Nie posiadasz " ..kasa.. " gp ~*~*~*~*~" -- tekst ktory ma sie pojawiac nad chatem gdy gracz nie posiada pieniedzy NIE USUWAJ " ..kasa.. "
local tekst2 = "Bmmm..." -- krotki tekst nad glowa gracza po zakupie
if getPlayerMoney(cid) >= kasa then
doPlayerRemoveMoney(cid,kasa)
doPlayerAddItem(cid,id_itemka,sztuk)
doSendAnimatedText(getPlayerPosition(cid),tekst2,TEXTCOLOR_LIGHTBLUE)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),34)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,23,tekst1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),2)
end
end[/LUA]
4. Cieszymy si? ?wietnym skryptem z bardzo prosta konfiguracj?.
1. D?wignia na mapie powinna posiada? action id 3548.
2. W data/actions/actions.xml dodajemy tak? linijke:
[XML]<action actionid="3548" event="script" value="other/sklep.lua"/>[/XML]
3. W folderze data/actions/scripts/other/ dodajemy plik lua o nazwie sklep.lua z tym skryptem:
Wskaz?wka.
Szary tekst za znacznikami -- to opis.
[LUA]function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local kasa = 380 -- koszt za dany itemek - w gp
local id_itemka = 2273 -- id itemka ktory ma dawac dzwignia
local sztuk = 3 -- ile sztuk itemka o powyzszym id ma dawac dzwignia
local tekst1 = "~*~*~*~*~ Nie posiadasz " ..kasa.. " gp ~*~*~*~*~" -- tekst ktory ma sie pojawiac nad chatem gdy gracz nie posiada pieniedzy NIE USUWAJ " ..kasa.. "
local tekst2 = "Bmmm..." -- krotki tekst nad glowa gracza po zakupie
if getPlayerMoney(cid) >= kasa then
doPlayerRemoveMoney(cid,kasa)
doPlayerAddItem(cid,id_itemka,sztuk)
doSendAnimatedText(getPlayerPosition(cid),tekst2,TEXTCOLOR_LIGHTBLUE)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),34)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,23,tekst1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),2)
end
end[/LUA]
4. Cieszymy si? ?wietnym skryptem z bardzo prosta konfiguracj?.