What's new

Pomoc Devland 7.6 [Actions]

Dawcio_

New User
Joined
Mar 23, 2021
Messages
2
Reaction score
0
7.6 Devland 7.6 [Actions]

Witam, posiadam oto taki kod poniżej, który służy do użycia dźwigni, po czym miał pojawić się monster. Po kliknięciu w dźwignię od razu wyskakuje informacja "Sorry, not possible." Po wyrzuceniu systemu exhausted dźwignia działa.

Pozdrawiam :)

Code:
function exhaust(cid, storevalue, exhausttime) storevalue = 828240 exhausttime = 60
newExhaust = os.time()
oldExhaust = getPlayerStorageValue(cid, storevalue)
if (lastexhaust == nil or lastexhaust < 0) then
lastexhaust = 0 end if (exhausttime == nil or exhausttime < 0)
then exhausttime = 1 end diffTime = os.difftime(newExhaust, oldExhaust)
if (diffTime >= exhausttime) then setPlayerStorageValue(cid, storevalue, newExhaust)
return 1
else
return 0
end
end

Code:
--Example switch--
   demon1pos = {x=489, y=1965, z=7}
demon2pos = {x=505, y=1978, z=8}
   function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if (exhaust(cid, 1000, 1) > 0) then
if item.uid == 7777 then
if getPlayerStorageValue(cid,8193992) == 41 then
doSummonCreature("Suke", demon1pos)
elseif getPlayerStorageValue(cid,8193992) == 42 then
newpos = {x=492, y=1978, z=8}
doTeleportThing(cid,newpos)
doSummonCreature("Mira", demon2pos)
else
newpos = {x=492, y=1978, z=8}
doTeleportThing(cid,newpos)
end
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, not possible.")
doSendMagicEffect(topos,2)
end
end
 
Last edited by a moderator:
Top