• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Apocalypse (HIT)(zmienny efekt)by Zizi

Status
Zamknięty.

Zizi Knight

Advanced User
Dołączył
Czerwiec 14, 2008
Posty
467
Liczba reakcji
34
Czytaj?c forum nasz?a mnie my?l ?eby zrobi? czar o zmiennym efekcie ataku
ok
w scripts/attack tworzymy czar.lua
Kod:
---by zizi
local efekt = math.random(0, 66)
local lot = math.random(0, 41)

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, efekt)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, lot)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1, -30, -0.9, 0)

local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 1, 1},
{1, 1, 1}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
W spells.xml
Kod:
	<instant name="Apocalypse" words="exevo apo" lvl="8" mana="1" prem="1" range="3" casterTargetOrDirection="1" blockwalls="1" exhaustion="2000" needlearn="0" script="attack/czar.lua">
		<vocation name="Sorcerer" /> 
		<vocation name="Master Sorcerer" />
		<vocation name="Druid" />
		<vocation name="Elder Druid" />
	</instant>
prosz? nie m?wi? ze taki czar jest dla 8 lvl. Zmiencie sobie sami lvl manne itd.Umnie jest tak na potrzeby testu
Jest jeden minus ;
Efekt zmienia sie dopiero po restarcie servera jak mi uda sie co? wymy?li? to dam edita
zaraz dam filmik

Pozdrawiam zizi


#Down
On po w??czeniu serva losuej efekt i lot


#Filnik
 
Ostatnia edycja:
Odp: Apocalypse (HIT)(zmienny efekt)by Zizi

Bardzo fajny skrypt, przydatny na ostach, ale mog?e? napisa? jak zrobi? w?asny spis efekt?w np. od 5 do 12 :)
A tak to 10/10
Mo?na zrobi? dla all prof ten atak :)
 
Odp: Apocalypse (HIT)(zmienny efekt)by Zizi

Chyba nawet sam nie wierzy?e? w to co piszesz. Przecie? jak ci powiem z r?k? na sercu, ?e tak si? nie da. Ca?y combat (damage, obszar, efekt) s? definiowane przy ka?dym za?adowaniu (a nie u?yciu - to du?a r??nica) skryptu. Jedyne rozwi?zanie, kt?re by dzia?a?o, to dla ka?dego efektu inny combat i w funkcji losowanie kt?ry combat. Na razie reportuj? temat jako nie zgodny z opisem i tematem.

Pozdrawiam,
Gelio
 
Status
Zamknięty.
Do góry