• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

banditen1964

Active User
Dołączył
Kwiecień 10, 2009
Posty
88
Liczba reakcji
3
Witam.
W?a?nie chcialem zrobi? na moim serwerze ?eby czary by?y na pomara?czowo lecz nie chodz? a wszystko zrobi?em i dalej nic :(.
Kod:
Skrypt :
[B]Kod:[/B]
result = g_spells->playerSaySpell(player, type, text);
	if(result == TALKACTION_BREAK)
		return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);
	else if(result == TALKACTION_FAILED)
		return true
[B]Zmieniamy linijk?
t?
Kod:[/B]
return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);
[B]na t?
Kod:[/B]
return internalCreatureSay(player, SPEAK_MONSTER_SAY, text);
Jakie? Pytania Prosz? kierowa? na PW lub na GG.
HELP ME !
 
Odp: [TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

Zrobi?e? kompilacje Dev-Cpp ?? . Moge ci da? silnik 0.2.4 ju? po kompilacji z czarami orange kolorem
 
Odp: [TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

E a mi by? Kimini poda? jak to zrobi? bo ja mam w?a?nie 0.2.4 :).
Bardzo bym prosi?
 
Odp: [TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

Jak Zrobi? ta Komplikacje w Dev-Cpp ??
 
Odp: [TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

spellNameInsteadOfWords = "yes"
emoteSpells = "yes"
W config.lua poszukaj i zmien ta linijke ktora jest na czerwono. I juz czary powinny pokazywac sie na pomara?czowo.
 
Odp: [TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

Nie chodzi :((
Pomocy Dalej
HELP
 
Odp: [TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

Bo on nie ma Wersji 0.3.
Trzeba mu poda? skrypt ..
I w Configt nie ma tej liniki.
Pozdrawiam .
 
Odp: [TFS 0.2.3 Mystic Spirit]Czary na pomaranczowo

Elo
A ja mam taki srypt
przyk?ad Exura Vita :


Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HEALING)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETCASTERORTOPMOST, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
function getCombatFormulas(cid, lv, maglv)
	critical = math.random(1,100)
	local formula_min = ((lv*1 + maglv*4) * 2.08)
	local formula_max = ((lv*1 + maglv*4) * 2.7)
	if(formula_max < formula_min) then
		local tmp = formula_max
		formula_max = formula_min
		formula_min = tmp
	end
	local healing = math.random(formula_min,formula_max)
	doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), healing, TEXTCOLOR_ORANGE)
	return healing, healing
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "getCombatFormulas")
function onCastSpell(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end

Nie dzi?kuj daj reputa ^^
 
Ostatnia edycja:
Do góry