Squall
Active User
- Dołączył
- Sierpień 6, 2009
- Posty
- 90
- Liczba reakcji
- 14
Widzia?em ju? drzwi od lvl, drzwi na czas ,ale jeszcze nie widzia?em Drzwi od mlvl i od skilli.
Wi?c tutaj daje:
1.data>actions>scripts> tworzymy plik mlvlskilldoor.lua i dodajemy
Jaki napis ma sie pokaza? ,gdy przejdziesz przez drzwi.
Pozycja drzwi.
2. W actions.xml dodajemy linijke <action uniqueid="XXXXXX" script="mlvlskilldoor.lua" />
Uniqueid kt?re trzeba poda? drzwi na Map Editorze
Pozdrowienia,
Squall
Wi?c tutaj daje:
1.data>actions>scripts> tworzymy plik mlvlskilldoor.lua i dodajemy
Jaki napis ma sie pokaza? ,gdy nie mo?esz przej?? przez drzwifunction onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local mlevel = XX -- Wymagany mlvl
local skillevel = XX -- Wymagane skill
local lvl = 20 -- Wymagany lvl
local position = {x=XXXX y=XXXX z=X} -- Add the position here
local msgsucess = "Ruszaj!"
local msgfault = "Nie spelniasz wymagan!"
if getPlayerLevel(cid) >= lvl and getPlayerSkillLevel(cid, SKILL_club) >= skillevel or getPlayerSkillLevel(cid, SKILL_sword) >= skillevel or getPlayerSkillLevel(cid, SKILL_axe) >= skillevel or getPlayerSkillLevel(cid, SKILL_distance) >= skillevel or getPlayerMagLevel(cid) >= mlevel then
doTeleportThing(cid, position, 0)
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), 12)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, msgsucess)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, msgfault)
end
return 1
end
Jaki napis ma sie pokaza? ,gdy przejdziesz przez drzwi.
Pozycja drzwi.
2. W actions.xml dodajemy linijke <action uniqueid="XXXXXX" script="mlvlskilldoor.lua" />
Uniqueid kt?re trzeba poda? drzwi na Map Editorze
Pozdrowienia,
Squall