Norbert
Forum friend
- Dołączył
- Listopad 8, 2009
- Posty
- 1125
- Liczba reakcji
- 31
- Wiek
- 35
Ostatnio czytaj?c forum zauwa?y?em tendencje do przesady w sprawie klienta Tibii i niesamowitych informacji jakie mo?e on pobiera? z waszych komputer?w.
Informacje, kt?re czyta klient
CipSoft poda? ostatnio informacje, ?e po patchu klient b?dzie pobiera? niekt?re informacje o systemie i sprz?cie.
Pomy?la?em, ?e warto to sprawdzi?.
Wyniki poszukiwa? b?d? podawa? w formie adres?w w pami?ci klienta. Adresy te to pocz?tki danych funkcji.
Mo?ecie sami sprawdzi? co tam siedzi
Ja zapewniam was, ?e nie ma tu nic poza tym co o?wiadczy?y Cipy.
W jaki spos?b klient pobiera/wysy?a informacje
No dobra, mamy ju? informacje ale wypada?o by dowiedzie? si? kiedy klient je pobiera.
Gdyby si? zastanowi? to raczej nie robi tego ci?gle podczas grania, takie cykliczne operacje mog?y by spowolni? gr? i zwi?kszy? zu?ycie procesora. Ja obstawia?bym, ze s? one pobierane podczas startu klienta.
Sprawd?my to !
Aby to zrobi? wystarczy za?o?y? breake pointa na kt?rymkolwiek z wy?ej wymienionych adres?w. Je?eli CipSoft pobiera te dane raz, to wszystkie.
Wybierzmy 0054A000, postawmy BP i uruchommy klient.
OBRAZEK
No prosz?, proces zosta? zatrzymany co oznacza, ?e dana funkcja zosta?a wywo?ana. Przepu??my j? klikaj?c "Run".
Zalogujmy si? i troch? pograjmy.
Mo?emy sobie chodzi?, nic si? nie stanie. Je?eli wy??czymy gr?, funkcja r?wnie? nie zostanie wywo?ana.
Sprawd?my jeszcze co si? stanie podczas crasha.
No prosz? tu? przed crashem r?wnie? olly pokaza?, ?e funkcja zosta?a wywo?ana.
Podsumujmy, klient pobiera te informacje tylko w 2 przypadkach.
Podczas uruchomienia klienta
Podczas crasha
Sprawd?my wi?c po?o?enie g??wnej funkcji, kt?ra pobiera te wszystkie dane i formuje w jeden ci?g.
Oto jej adres:
Je?eli si? jej przyjrzymy znajdziemy wywo?ania wszystkich funkcji kt?re poda?em wy?ej:
To s? funkcje kt?re znale?li?my i kt?rych adresy znamy
To adresy kt?rych bezpo?rednio w tej funkcji nie uda?o si? znale??:
0054CAF0 : Translate the windows type (XP, VISTA, 95...)
00454880 : Get the windows type
0054D5F0 : Detect the graphics card corporation (NVidia..)
Mamy te? wywo?ania funkcji kt?rych nie opisa?em wy?ej np:
CALL Tibia.0054A4B0
CALL Tibia.005697FC
Przejd?my wi?c do nich
054a4b0:
Jak widzicie nic strasznego, ta funkcja pobiera wcze?niej parametry potrzebne do wywo?ania funkcji:
Co wida? po przesuni?ciu na stos warto?ci z rejestru EAX (czyli w?a?nie tego co wysz?o z "nieznanej funkcji").
Kolejn? nieznan? funkcje mo?na rozgry?? szukaj?c w kliencie takiej komendy:
Dojdziemy do czego? takiego:
Scrollujemy do samej g?ry i sprawdzamy sk?d ta funkcja zosta?a wywo?ana.
Co si? okaza?o? Wywo?ana zosta?a w naszej g??wnej funkcji formuj?cej informacje o systemie:
I tym za jednym razem stwierdzili?my, ?e funkcja "Detect the graphics card corporation (NVidia..)" jest wywo?ywana dopiero przez inn? funkcj?, kt?r? na pocz?tku okre?lili?my jako nieznan?.
No dobra, ale co z systemem?
Przecie? on te? musi by? pobierany a nigdzie go tutaj nie ma.
Za???my breake pointa na
Co si? okazuje przy uruchomieniu klienta ta funkcja nie jest wywo?ywana!
W sumie to nawet logiczne. Programi?ci nie s? w stanie przetestowa? programu na ka?dym systemie operacyjnym. Wychodz? z za?o?enia, ?e je?eli dzia?a to dobrze a je?eli crashuje to trzeba co? z tym zrobi?. Dlatego ta informacja pobierana jest dopiero podczas crasha.
Je?eli cofniemy si? od naszej g?ownej funkcji formuj?cej informacje o systemie dojdziemy do takiego miejsca:
Ta cz??? kodu wywo?ywana jest w miejscu gdzie tworzone jest proces czyli na samym pocz?tku programu.
Tak wi?c doszli?my do pocz?tku ^^
Dobra, wiemy ju?, ?e Tibia pobiera te informacje ale wypada?o by sprawdzi? czy je wysy?a.
Oto adres funkcji kt?ra tworzy login packet:
Moim zdaniem nie ma tam informacji o systemie. Je?eli kto? uwa?a inaczej to niech skoryguje to co napisa?em.
Nawet gdyby by?y to niekompletne bo nie ma nic o systemie (jak wiemy ta funkcja wywo?ywana jest dopiero podczas crasha).
Sk?d wiem, ?e klient nie wysy?a tych informacji w czasie gry?
St?d, ?e m?j program zak?ad hooka na funkcj? recv i send.
Gdyby przeszed? chocia? jeden pakiet z nieznanym nag??wkiem na 100% bym go odnotowa?.
Nic takiego jednak si? nie sta?o.
Podsumowuj?c, klient nie wysy?a informacji o waszym systemie za ka?dym razem gdy w??czycie bota. Robi to dopiero podczas crasha.
Gdyby si? zastanowi? to nawet ma sens, bo po co informacje o systemie kiedy wszystko dzia?a jak nale?y? Te info zbiera si? dopiero podczas crasha programu bo mo?na po nich doj?? co jest ewentualn? przyczyn? b??du.
Mity o kliencie
Wielokrotnie czyta?em wypowiedzi fachowc?w z tego forum. Niejednokrotnie twierdzili oni, ?e klient wysy?a informacje o tym czy zmieniony jest tittle (ten napis "Tibia" w kliencie), czy korzystamy z bota, albo jeszcze jakie? inne bzdety.
Kiedy niby mia?by to robi??
Wiemy, ?e nie robi tego podczas logowania ani podczas gry. Jedyna mo?liwo?? przes?ania takich informacji to crash raport. Ale jak kto? sam raportuje takie rzeczy to jego sprawa.
Tak wi?c:
1. Klient na pewno pobiera informacje o systemie.
2. Klient na pewno wysy?a je do CipSoftu, ale nie robi tego za ka?dym uruchomieniem.
3. Klient nie sprawdza innych informacji o waszym systemie, nawet je?eli by to robi?, nie ma prawa ich gdziekolwiek przes?a?. To wasza prywatna sprawa co macie uruchomione i sprawdzanie czego? takiego to ?amanie prawa!
Czego jeszcze nie rozwi?zano
Pomimo wielu stara? nikomu nie uda?o si? rozwi?za? zagadki cudownego "autobana".
Do tej pory nikt nie wie co jest a co nie jest wykrywalne.
Programi?ci obstawiaj? takie rzeczy jak:
"Zbyt cz?ste wysy?anie pakiet?w"
"Zbyt dok?adne leczenie i powtarzanie niekt?rych czynno?ci"
"Zbyt szybkie zbieranie przedmiot?w"
Ale r?wnie dobrze taki system mo?e nie istnie? a CipSoft opiera si? na danych kt?re zgromadzi? do tej pory.
Tak wi?c w kilku s?owach
CipSoft raczej na 100% podczas ban?w nie wspiera si? informacjami o systemie ani niczym innym co mog?o by pochodzi? od klienta!
Mam nadziej?, ?e rozwia?em troch? w?tpliwo?ci i pokaza?em, ?e do wszystkiego da si? doj??.
Jestem jednak cz?owiekiem i mog?em gdzie? si? pomyli?. Je?eli ktokolwiek ma jakiekolwiek zastrze?enia niech da zna? w tym temacie.
Informacje, kt?re czyta klient
CipSoft poda? ostatnio informacje, ?e po patchu klient b?dzie pobiera? niekt?re informacje o systemie i sprz?cie.
Pomy?la?em, ?e warto to sprawdzi?.
Wyniki poszukiwa? b?d? podawa? w formie adres?w w pami?ci klienta. Adresy te to pocz?tki danych funkcji.
Kod:
Native System Info
0054A000
Memory Status
0054BD00
Processor Type
0054BFF0
System Logical Processor
0054ADE0
Get Processor MHz
0054AF40
Graphics Device
0054C430
Get the max graphic object count
0054B070
Translate the windows the windows type (XP, VISTA, 95...)
0054CAF0
Get the windows type
00454880
Location Information
0054C93F
Detect the graphics card corporation (NVidia..)
0054D5F0
Mo?ecie sami sprawdzi? co tam siedzi

W jaki spos?b klient pobiera/wysy?a informacje
No dobra, mamy ju? informacje ale wypada?o by dowiedzie? si? kiedy klient je pobiera.
Gdyby si? zastanowi? to raczej nie robi tego ci?gle podczas grania, takie cykliczne operacje mog?y by spowolni? gr? i zwi?kszy? zu?ycie procesora. Ja obstawia?bym, ze s? one pobierane podczas startu klienta.
Sprawd?my to !
Aby to zrobi? wystarczy za?o?y? breake pointa na kt?rymkolwiek z wy?ej wymienionych adres?w. Je?eli CipSoft pobiera te dane raz, to wszystkie.
Wybierzmy 0054A000, postawmy BP i uruchommy klient.
OBRAZEK
nbot.pl/images/1.JPG
No prosz?, proces zosta? zatrzymany co oznacza, ?e dana funkcja zosta?a wywo?ana. Przepu??my j? klikaj?c "Run".
Zalogujmy si? i troch? pograjmy.
Mo?emy sobie chodzi?, nic si? nie stanie. Je?eli wy??czymy gr?, funkcja r?wnie? nie zostanie wywo?ana.
Sprawd?my jeszcze co si? stanie podczas crasha.
No prosz? tu? przed crashem r?wnie? olly pokaza?, ?e funkcja zosta?a wywo?ana.
Podsumujmy, klient pobiera te informacje tylko w 2 przypadkach.
Podczas uruchomienia klienta
Podczas crasha
Sprawd?my wi?c po?o?enie g??wnej funkcji, kt?ra pobiera te wszystkie dane i formuje w jeden ci?g.
Oto jej adres:
Kod:
0054C8F0 > 6A FF PUSH -1
Je?eli si? jej przyjrzymy znajdziemy wywo?ania wszystkich funkcji kt?re poda?em wy?ej:
Kod:
0054C8F0 > 6A FF PUSH -1
0054C8F2 . 68 A8CB5A00 PUSH Tibia.005ACBA8 ; SE handler installation
0054C8F7 . 64:A1 00000000 MOV EAX,DWORD PTR FS:[0]
0054C8FD . 50 PUSH EAX
0054C8FE . 64:8925 000000>MOV DWORD PTR FS:[0],ESP
0054C905 . 83EC 1C SUB ESP,1C
0054C908 . 53 PUSH EBX
0054C909 . 56 PUSH ESI
0054C90A . 33DB XOR EBX,EBX
0054C90C . 57 PUSH EDI
0054C90D . 8BF1 MOV ESI,ECX
0054C90F . C74424 24 0F00>MOV DWORD PTR SS:[ESP+24],0F
0054C917 . 895C24 20 MOV DWORD PTR SS:[ESP+20],EBX
0054C91B . 885C24 10 MOV BYTE PTR SS:[ESP+10],BL
0054C91F . 895C24 30 MOV DWORD PTR SS:[ESP+30],EBX
0054C923 . 56 PUSH ESI ; /Arg1
0054C924 . E8 D7D6FFFF [B][COLOR="Red"]CALL Tibia.0054A000 ; \Tibia.0054A000 Native System Info[/COLOR][/B]
0054C929 . 8D7E 04 LEA EDI,DWORD PTR DS:[ESI+4]
0054C92C . 83C4 04 ADD ESP,4
0054C92F . 3BFB CMP EDI,EBX
0054C931 . 74 1D JE SHORT Tibia.0054C950
0054C933 . 6A 04 PUSH 4 ; /BufSize = 4
0054C935 . 57 PUSH EDI ; |Buffer
0054C936 . 6A 07 PUSH 7 ; |InfoType = 7
0054C938 . 68 00080000 PUSH 800 ; |LocaleId = 800
0054C93D . 891F MOV DWORD PTR DS:[EDI],EBX ; |
[B][COLOR="Red"]0054C93F . FF15 DCF25A00 CALL DWORD PTR DS:[<&KERNEL32.GetLocaleI>; \GetLocaleInfoA Location Information[/COLOR][/B]
0054C945 . 85C0 TEST EAX,EAX
0054C947 . 75 04 JNZ SHORT Tibia.0054C94D
0054C949 . 891F MOV DWORD PTR DS:[EDI],EBX
0054C94B . EB 03 JMP SHORT Tibia.0054C950
0054C94D > 885F 03 MOV BYTE PTR DS:[EDI+3],BL
0054C950 > 8D46 08 LEA EAX,DWORD PTR DS:[ESI+8]
0054C953 . 50 PUSH EAX
0054C954 . E8 57DBFFFF CALL Tibia.0054A4B0
0054C959 . 8D4C24 10 LEA ECX,DWORD PTR SS:[ESP+10]
0054C95D . 51 PUSH ECX
0054C95E . 8D56 10 LEA EDX,DWORD PTR DS:[ESI+10]
0054C961 . 52 PUSH EDX
0054C962 . 8D46 0C LEA EAX,DWORD PTR DS:[ESI+C]
0054C965 . 50 PUSH EAX
0054C966 . E8 95F3FFFF [B][COLOR="Red"]CALL Tibia.0054BD00 | Memory Status[/COLOR][/B]
0054C96B . 8D4C24 1C LEA ECX,DWORD PTR SS:[ESP+1C]
0054C96F . 51 PUSH ECX
0054C970 . 8D56 18 LEA EDX,DWORD PTR DS:[ESI+18]
0054C973 . 52 PUSH EDX
0054C974 . 8D46 14 LEA EAX,DWORD PTR DS:[ESI+14]
0054C977 . 50 PUSH EAX
0054C978 . E8 73F6FFFF [B][COLOR="Red"]CALL Tibia.0054BFF0 |Processor Type[/COLOR][/B]
0054C97D . 8D4E 30 LEA ECX,DWORD PTR DS:[ESI+30]
0054C980 . 51 PUSH ECX
0054C981 . 8D56 2C LEA EDX,DWORD PTR DS:[ESI+2C]
0054C984 . 52 PUSH EDX
0054C985 . 8D46 28 LEA EAX,DWORD PTR DS:[ESI+28]
0054C988 . 50 PUSH EAX
0054C989 . 8D4E 24 LEA ECX,DWORD PTR DS:[ESI+24]
0054C98C . 51 PUSH ECX
0054C98D . E8 4EE4FFFF [B][COLOR="Red"]CALL Tibia.0054ADE0 System Logical Processor[/COLOR][/B]
0054C992 . 8D56 38 LEA EDX,DWORD PTR DS:[ESI+38]
0054C995 . 52 PUSH EDX
0054C996 . 8D46 34 LEA EAX,DWORD PTR DS:[ESI+34]
0054C999 . 50 PUSH EAX
0054C99A . E8 A1E5FFFF [COLOR="Red"][B]CALL Tibia.0054AF40 Get Processor MHz[/B][/COLOR]
0054C99F . 8D4E 58 LEA ECX,DWORD PTR DS:[ESI+58]
0054C9A2 . 51 PUSH ECX
0054C9A3 . 8D56 54 LEA EDX,DWORD PTR DS:[ESI+54]
0054C9A6 . 52 PUSH EDX
0054C9A7 . 8D46 50 LEA EAX,DWORD PTR DS:[ESI+50]
0054C9AA . 50 PUSH EAX
0054C9AB . 8D4E 40 LEA ECX,DWORD PTR DS:[ESI+40]
0054C9AE . 51 PUSH ECX
0054C9AF . 8D56 3C LEA EDX,DWORD PTR DS:[ESI+3C]
0054C9B2 . 52 PUSH EDX
0054C9B3 . E8 78FAFFFF [B][COLOR="Red"]CALL Tibia.0054C430 Graphics Device [/COLOR][/B]
0054C9B8 . 83C4 48 ADD ESP,48
0054C9BB . 83C6 4C ADD ESI,4C
0054C9BE . 56 PUSH ESI ; /Arg1
0054C9BF . E8 ACE6FFFF [B][COLOR="Red"]CALL Tibia.0054B070 ; \Tibia.0054B070 Get the max graphic object count[/COLOR][/B]
0054C9C4 . 83C4 04 ADD ESP,4
0054C9C7 . C74424 30 FFFF>MOV DWORD PTR SS:[ESP+30],-1
0054C9CF . 837C24 24 10 CMP DWORD PTR SS:[ESP+24],10
0054C9D4 . 72 0D JB SHORT Tibia.0054C9E3
0054C9D6 . 8B4424 10 MOV EAX,DWORD PTR SS:[ESP+10]
0054C9DA . 50 PUSH EAX
0054C9DB . E8 1CCE0100 CALL Tibia.005697FC
0054C9E0 . 83C4 04 ADD ESP,4
0054C9E3 > 8B4C24 28 MOV ECX,DWORD PTR SS:[ESP+28]
0054C9E7 . 5F POP EDI
0054C9E8 . 5E POP ESI
0054C9E9 . 895C24 18 MOV DWORD PTR SS:[ESP+18],EBX
0054C9ED . 885C24 08 MOV BYTE PTR SS:[ESP+8],BL
0054C9F1 . C74424 1C 0F00>MOV DWORD PTR SS:[ESP+1C],0F
0054C9F9 . 5B POP EBX
0054C9FA . 64:890D 000000>MOV DWORD PTR FS:[0],ECX
0054CA01 . 83C4 28 ADD ESP,28
0054CA04 . C3 RETN
To s? funkcje kt?re znale?li?my i kt?rych adresy znamy
To adresy kt?rych bezpo?rednio w tej funkcji nie uda?o si? znale??:
0054CAF0 : Translate the windows type (XP, VISTA, 95...)
00454880 : Get the windows type
0054D5F0 : Detect the graphics card corporation (NVidia..)
Mamy te? wywo?ania funkcji kt?rych nie opisa?em wy?ej np:
CALL Tibia.0054A4B0
CALL Tibia.005697FC
Przejd?my wi?c do nich
054a4b0:
Kod:
0054A4B0 /$ 83EC 40 SUB ESP,40
0054A4B3 |. 56 PUSH ESI
0054A4B4 |. 8B7424 48 MOV ESI,DWORD PTR SS:[ESP+48]
0054A4B8 |. 68 24B15C00 PUSH Tibia.005CB124 ; /ProcNameOrOrdinal = "GlobalMemoryStatusEx"
0054A4BD |. 68 00B15C00 PUSH Tibia.005CB100 ; |/pModule = "kernel32.dll"
0054A4C2 |. C706 00000000 MOV DWORD PTR DS:[ESI],0 ; ||
0054A4C8 |. FF15 A4F25A00 CALL DWORD PTR DS:[<&KERNEL32.GetModuleH>; |\GetModuleHandleA
0054A4CE |. 50 PUSH EAX ; |hModule
0054A4CF |. FF15 20F25A00 CALL DWORD PTR DS:[<&KERNEL32.GetProcAdd>; \GetProcAddress
.....
0054A548 |. 83C4 40 ADD ESP,40
0054A54B \. C3 RETN
Kod:
0054C965 . 50 PUSH EAX
0054C966 . E8 95F3FFFF CALL Tibia.0054BD00 | Memory Status
Co wida? po przesuni?ciu na stos warto?ci z rejestru EAX (czyli w?a?nie tego co wysz?o z "nieznanej funkcji").
Kolejn? nieznan? funkcje mo?na rozgry?? szukaj?c w kliencie takiej komendy:
Kod:
CALL 0054CAF0
Dojdziemy do czego? takiego:
Kod:
0054C625 |. 56 |PUSH ESI
0054C626 |. 8D8D 60FFFFFF |LEA ECX,DWORD PTR SS:[EBP-A0]
0054C62C |. 51 |PUSH ECX
0054C62D |. E8 BE0F0000 |CALL Tibia.0054D5F0
Scrollujemy do samej g?ry i sprawdzamy sk?d ta funkcja zosta?a wywo?ana.
Co si? okaza?o? Wywo?ana zosta?a w naszej g??wnej funkcji formuj?cej informacje o systemie:
Kod:
0054C9B3 . E8 78FAFFFF CALL Tibia.0054C430
I tym za jednym razem stwierdzili?my, ?e funkcja "Detect the graphics card corporation (NVidia..)" jest wywo?ywana dopiero przez inn? funkcj?, kt?r? na pocz?tku okre?lili?my jako nieznan?.
No dobra, ale co z systemem?
Przecie? on te? musi by? pobierany a nigdzie go tutaj nie ma.
Za???my breake pointa na
Kod:
00454880 - Get the windows type
Co si? okazuje przy uruchomieniu klienta ta funkcja nie jest wywo?ywana!
W sumie to nawet logiczne. Programi?ci nie s? w stanie przetestowa? programu na ka?dym systemie operacyjnym. Wychodz? z za?o?enia, ?e je?eli dzia?a to dobrze a je?eli crashuje to trzeba co? z tym zrobi?. Dlatego ta informacja pobierana jest dopiero podczas crasha.
Je?eli cofniemy si? od naszej g?ownej funkcji formuj?cej informacje o systemie dojdziemy do takiego miejsca:
Kod:
005AE18F CC INT3
[B][COLOR="Red"]005AE190 . B9 50B17800 MOV ECX,Tibia.0078B150[/COLOR][/B]
005AE195 . E8 D654F5FF CALL Tibia.00503670
005AE19A . 68 F0E45A00 PUSH Tibia.005AE4F0
005AE19F . E8 429DFAFF CALL Tibia.00557EE6
005AE1A4 . 59 POP ECX
005AE1A5 . C3 RETN
005AE1A6 CC INT3
Ta cz??? kodu wywo?ywana jest w miejscu gdzie tworzone jest proces czyli na samym pocz?tku programu.
Tak wi?c doszli?my do pocz?tku ^^
Dobra, wiemy ju?, ?e Tibia pobiera te informacje ale wypada?o by sprawdzi? czy je wysy?a.
Oto adres funkcji kt?ra tworzy login packet:
Kod:
00457655 |. E8 86DEFBFF CALL Tibia.004154E0 ; \Tibia.004154E0
Moim zdaniem nie ma tam informacji o systemie. Je?eli kto? uwa?a inaczej to niech skoryguje to co napisa?em.
Nawet gdyby by?y to niekompletne bo nie ma nic o systemie (jak wiemy ta funkcja wywo?ywana jest dopiero podczas crasha).
Sk?d wiem, ?e klient nie wysy?a tych informacji w czasie gry?
St?d, ?e m?j program zak?ad hooka na funkcj? recv i send.
Gdyby przeszed? chocia? jeden pakiet z nieznanym nag??wkiem na 100% bym go odnotowa?.
Nic takiego jednak si? nie sta?o.
Podsumowuj?c, klient nie wysy?a informacji o waszym systemie za ka?dym razem gdy w??czycie bota. Robi to dopiero podczas crasha.
Gdyby si? zastanowi? to nawet ma sens, bo po co informacje o systemie kiedy wszystko dzia?a jak nale?y? Te info zbiera si? dopiero podczas crasha programu bo mo?na po nich doj?? co jest ewentualn? przyczyn? b??du.
Mity o kliencie
Wielokrotnie czyta?em wypowiedzi fachowc?w z tego forum. Niejednokrotnie twierdzili oni, ?e klient wysy?a informacje o tym czy zmieniony jest tittle (ten napis "Tibia" w kliencie), czy korzystamy z bota, albo jeszcze jakie? inne bzdety.
Kiedy niby mia?by to robi??
Wiemy, ?e nie robi tego podczas logowania ani podczas gry. Jedyna mo?liwo?? przes?ania takich informacji to crash raport. Ale jak kto? sam raportuje takie rzeczy to jego sprawa.
Tak wi?c:
1. Klient na pewno pobiera informacje o systemie.
2. Klient na pewno wysy?a je do CipSoftu, ale nie robi tego za ka?dym uruchomieniem.
3. Klient nie sprawdza innych informacji o waszym systemie, nawet je?eli by to robi?, nie ma prawa ich gdziekolwiek przes?a?. To wasza prywatna sprawa co macie uruchomione i sprawdzanie czego? takiego to ?amanie prawa!
Czego jeszcze nie rozwi?zano
Pomimo wielu stara? nikomu nie uda?o si? rozwi?za? zagadki cudownego "autobana".
Do tej pory nikt nie wie co jest a co nie jest wykrywalne.
Programi?ci obstawiaj? takie rzeczy jak:
"Zbyt cz?ste wysy?anie pakiet?w"
"Zbyt dok?adne leczenie i powtarzanie niekt?rych czynno?ci"
"Zbyt szybkie zbieranie przedmiot?w"
Ale r?wnie dobrze taki system mo?e nie istnie? a CipSoft opiera si? na danych kt?re zgromadzi? do tej pory.
Tak wi?c w kilku s?owach
CipSoft raczej na 100% podczas ban?w nie wspiera si? informacjami o systemie ani niczym innym co mog?o by pochodzi? od klienta!
Mam nadziej?, ?e rozwia?em troch? w?tpliwo?ci i pokaza?em, ?e do wszystkiego da si? doj??.
Jestem jednak cz?owiekiem i mog?em gdzie? si? pomyli?. Je?eli ktokolwiek ma jakiekolwiek zastrze?enia niech da zna? w tym temacie.