Szkal96
Advanced User
- Joined
- Jul 17, 2009
- Messages
- 187
- Reaction score
- 10
Witam. Chcia?bym wam przedstawi? prosty skrypt na sklep, w kt?rym kupujemy gdy u?yjemy d?wigni. Do TFS 0.3.4 dzia?a 90%. A wi?c tworzymy plik o nazwie shop.lua w folderze data/actions/scripts/, a w nim (w pliku) wpisujemy to:
1000 - ile kasy ma zabiera? po u?yciu (w gp).
xxxx - Id przedmiotu kt?ry ma sprzedawa?.
ItemName - nazwa przedmiotu (mo?na zmieni? wszystko co jest w cudzys?owie [".."])
Bywa, ?e chcemy sprzeda? np. meat wtedy w miejscu gdzie jest:
Pozdrawiam
Szkal96
@wiewirQ
ja tam spotka?em si? tylko raz, przedwczoraj xD (17.08.09) ;P
Ju? t?umacze co od czego:----------------------------By Szkal96-----------------------------
local kasa = 1000
local id = xxxx
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 1945 then
if(doPlayerRemoveMoney(cid, kasa) == TRUE) then
doPlayerAddItem(cid, id)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Kupiles ItemName.")
elseif item.itemid == 1946 then
if(doPlayerRemoveMoney(cid, kasa) == TRUE) then
doPlayerAddItem(cid, id)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Kupiles ItemName.")
end
end
return true
end end
1000 - ile kasy ma zabiera? po u?yciu (w gp).
xxxx - Id przedmiotu kt?ry ma sprzedawa?.
ItemName - nazwa przedmiotu (mo?na zmieni? wszystko co jest w cudzys?owie [".."])
Bywa, ?e chcemy sprzeda? np. meat wtedy w miejscu gdzie jest:
trzeba dopisa? ilo?? (tam gdzie pisze ilo??):doPlayerAddItem(cid, id)
albo:doPlayerAddItem(cid, id, ilo??)
a na samej g?rze dopisa?:doPlayerAddItem(cid, id, ile)
Skrypt w 100% m?j! =D W razie b??d?w prosz? pisa? na PW.local ile = ILO??
Pozdrawiam
Szkal96
@wiewirQ
ja tam spotka?em si? tylko raz, przedwczoraj xD (17.08.09) ;P