Glothriel
Active User
- Dołączył
- Wrzesień 13, 2009
- Posty
- 87
- Liczba reakcji
- 9
Witam wszystkich forumowicz?w.
Jako, ?e nie mog?em znale?? takiego skryptu dzia?aj?cego na mojej wersji TFS'a - wklejam go tutaj. Skrypt czy?ci postaci wypowiadaj?cej wszystkie fragi, usuwa RS'a i odejmuje 20 punkt?w z sms shopa. Dzia?a niezawodnie na tej wersji silnika, w przeciwie?stwie do niekt?rych innych skrypt?w. Nie pisa?em go sam, jest to sklejka kilku prac oparta w g??wnej mierze na skrypcie u?ytkownika "nsanee" z otland.net, jednak testuj?c i doklejaj?c r?zne formu?ki uda?o mi si? doprowadzi? go do u?ytku.
Wklejamy w /data/talkactions/talkactions/xml w rubryczne "Players":
a nast?pnie w /data/talkactions/scripts/ tworzymy plik removeskull.lua i umieszczamy w nim kod:
Mam nadziej?, ?e komu? si? to przyda ;]
Jako, ?e nie mog?em znale?? takiego skryptu dzia?aj?cego na mojej wersji TFS'a - wklejam go tutaj. Skrypt czy?ci postaci wypowiadaj?cej wszystkie fragi, usuwa RS'a i odejmuje 20 punkt?w z sms shopa. Dzia?a niezawodnie na tej wersji silnika, w przeciwie?stwie do niekt?rych innych skrypt?w. Nie pisa?em go sam, jest to sklejka kilku prac oparta w g??wnej mierze na skrypcie u?ytkownika "nsanee" z otland.net, jednak testuj?c i doklejaj?c r?zne formu?ki uda?o mi si? doprowadzi? go do u?ytku.
Wklejamy w /data/talkactions/talkactions/xml w rubryczne "Players":
Kod:
<talkaction words="!rs" script="removeskull.lua"/>
Kod:
-- Ile premium punktow kosztowac bedzie sci?gniecie RSa
local COST = 20
-- "yes" lub "no" // czy ma usuwac rowniez fragi
local remove_frags = "yes"
-- efekt // liste efekektow mozna znalezc w /lib/constant.lua
local effect = CONST_ME_WATERSPLASH
function onSay(cid, words, param, channel)
if getCreatureSkullType(cid) == SKULL_RED then
local query = db.getResult("SELECT `premium_points` FROM `accounts` WHERE `id` = " .. getPlayerAccountId(cid) .. ";")
local points = query:getDataInt("premium_points")
if points >= COST then
local update = db.executeQuery("UPDATE `accounts` SET `premium_points`= "..(points - COST).." WHERE `id`= " .. getPlayerAccountId(cid) .. "; ")
if (update == true) then
db.executeQuery("UPDATE `killers` SET `unjustified` = 0 WHERE `id` IN (SELECT `kill_id` FROM `player_killers` WHERE `player_id` = " .. getPlayerGUID(cid) .. ")")
doPlayerSetSkullEnd(cid, 0, SKULL_RED)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED, "Your red skull has been taken off!\nRemaining premium points: " .. (points - COST))
doCreatureSetSkullType(cid, SKULL_NONE)
doPlayerSetRedSkullTicks(cid, 0)
if (remove_frags == "yes") then
doPlayerSetRedSkullTicks(cid, 0)
doCreatureSetSkullType(cid, SKULL_NONE)
end
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), effect)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Database error")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "You need " ..COST.. " premium points to remove red skull")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "You do not have red skull")
end
query:free()
return TRUE
end
Mam nadziej?, ?e komu? si? to przyda ;]
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć link.
Zaloguj or Rejestracja