Shelton Klutzberry
User
- Joined
- Sep 11, 2010
- Messages
- 10
- Reaction score
- 1
Dzia?anie skryptu - Gdy Tutor (access == 1) zaloguje si? do gry, to skrypt wy?wietli wszystkim graczom wiadomo?? "Tutor NICK TUTORA jest teraz on-line. Jezeli masz pytanie zadaj je na kanale ->Help<-"
**
Skrypt banalny, mo?e si? przyda?
(Testowany tylko na TFS 0.3.6 pod 8.54)
**
W data/creaturescripts/scripts tworzymy plik o nazwie np. "tutor.lua", wklejamy zawarto?? :
Nast?pnie do "login.lua" dodajemy linijk? :
**
Graczom to bardzo pomaga, nie musz? pisa? na "?lepo" na kanale Help, poniewa? wiedz? kiedy tutorzy wchodz? do gry
Skrypt mojego autorstwa
Pozdrawiam,
Shelton
**
Skrypt banalny, mo?e si? przyda?
**
W data/creaturescripts/scripts tworzymy plik o nazwie np. "tutor.lua", wklejamy zawarto?? :
PHP:
function onLogin(cid)
if(isPlayer(cid) == TRUE and getPlayerAccess(cid) == 1) then
doBroadcastMessage("Tutor "..getPlayerName(cid).." jest teraz on-line. Jezeli masz pytanie zadaj je na kanale ->Help<-", 21)
end
return true
end
PHP:
<event type="login" name="tutor" event="script" value="tutor.lua"/>
Graczom to bardzo pomaga, nie musz? pisa? na "?lepo" na kanale Help, poniewa? wiedz? kiedy tutorzy wchodz? do gry
Skrypt mojego autorstwa
Pozdrawiam,
Shelton