What's new

Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Status
Not open for further replies.

Mistersi

Active User
Joined
Nov 28, 2010
Messages
54
Reaction score
0
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Niestety nie dzia?a tzn. wszystko jest dobrze tylko gdy wbije level to nie dodaje mi pu ;d
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Jaki masz level? Skrypt sprawdza czy storage jest r?wne naszemu naszemu levelowi - 1, maj?c 10 lvl, skrypt sprawdzi czy mamy storage r?wne 9 je?li tak to doda nam punkty, zapobiega to padaniu i robieniu od nowa lvla i zdobyciu kolejnych punkt?w. Spr?buj 8 lvlem i wklej od nowa skrypty, bo troch? edytowa?em.
 

Hemick

Active User
Joined
May 11, 2008
Messages
132
Reaction score
2
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Ta skrzynka nie dziala :/ dalej ten sam blad wywala zmienilem ten aid na uid i dalej to samo :/
 

Mistersi

Active User
Joined
Nov 28, 2010
Messages
54
Reaction score
0
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: Talkactions
Opis: Prosty dla was skrypcik chodzi mi troszeczke o tego npc co da? mi Oskar, chce tak? komend? !misje kt?ra pokazuje nam jak? mamy misje
Dodatkowe: poprzedni skrypt ju? ?wietnie dzia?a dzi?ki.
 

ErMex

Egzekucja
Joined
Dec 1, 2010
Messages
574
Reaction score
181
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: Talkactions
Opis: Prosty dla was skrypcik chodzi mi troszeczke o tego npc co da? mi Oskar, chce tak? komend? !misje kt?ra pokazuje nam jak? mamy misje
Dodatkowe: poprzedni skrypt ju? ?wietnie dzia?a dzi?ki.
Talkactions.xml:
<
PHP:
talkaction words="!misja" hide="yes" event="script" value="misje.lua"/>
misja.lua:
PHP:
function onSay(cid, words, param)
local cfg = {
		name_npc = "NAZWA_NPC",
		storage = 5321
		}
if getPlayerStorageValue(cid, cfg.storage) == -1 then
	doShowTextDialog(cid, 2050, "Nie otrzymales jeszcze misji")
elseif getPlayerStorageValue(cid, cfg.storage) == 0 then
	doShowTextDialog(cid, 2667, "Musisz przyniesc 10 ryb dla "..cfg.name_npc.."")
elseif getPlayerStorageValue(cid, cfg.storage) == 2 then
	doShowTextDialog(cid, 6435, "Musisz zabic 10 demonow dla "..cfg.name_npc..".")
else
	doShowTextDialog(cid, 6435, "Wykonales poprzednia misje. Sprawdz czy "..cfg.name_npc.." niema dla Ciebie kolejnego zadania.")
	end
	return true
	end
 

rafixkka

Active User
Joined
Jul 11, 2010
Messages
93
Reaction score
7
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ; talkactions
Opis;Chodzi mi o skrypt gdy wpiszemy !skills to wyswietla nam sie informacja
fist = ktory mamy
level = ktory mamy
i tak ze wszystkimi skillami i jeszcze
hp = ile gracz ma zycia
mana = ile gracz ma many
Z gory dzieki
przepraszam za bledy [telefon] xd
 

Szpaku17

Advanced User
Joined
Aug 14, 2008
Messages
313
Reaction score
5
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Szukam skrypt?w na Firewalker boots, jeste? w stanie mi je poda??;x
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#rafixkka
PHP:
local skill = {
				['fist'] = SKILL_FIST,
				['club'] = SKILL_CLUB,
				['sword'] = SKILL_SWORD,
				['axe'] = SKILL_AXE,
				['distance'] = SKILL_DISTANCE,
				['shield'] = SKILL_SHIELD,
				['fishing'] = SKILL_FISHING,
				}

function onSay(cid, words, param)
x = ""
x = 'Level - '..getPlayerLevel(cid)..'\n'
x = x .. 'Magic Level - '..getPlayerMagLevel(cid)..'\n'
if param == "" then
	for k, v in pairs(skill) do
		x = x .. 'Skill '..k..' - '..getPlayerSkillLevel(cid, v)..'\n'
	end
end
x = x .. 'HP - '..getCreatureMaxHealth(cid)..'\n'
x = x .. 'MP - '..getCreatureMaxMana(cid)
doShowTextDialog(cid, 5785, x)
return true
end
 
Last edited:

Mistersi

Active User
Joined
Nov 28, 2010
Messages
54
Reaction score
0
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ:Talkactions
Opis: Chodzi mi o transform, kt?ry dodaje hp, dmg, odeimuje 10 many na sec, ko?czy si? gdy mana si? sko?czy.
Dodatkowe: Mo?ecie przerobi? istniej?cy.
 

Szpaku17

Advanced User
Joined
Aug 14, 2008
Messages
313
Reaction score
5
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Szukam skrypt?w na Firewalker boots QUEST, jeste? w stanie mi je poda??;x

Oskar odpowiesz mi na pytanko ?
 
Last edited:

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#Mistersi
Id? do data/creaturescripts/scripts i stw?rz plik more_dmg.lua i wklej:
PHP:
local storage_obrazen = 4135


function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
if isCreature(cid) and isPlayer(attacker) and getPlayerStorageValue(attacker, storage_obrazen) > 0 then
	if combat == COMBAT_HEALING then
		return true
	end
	local value = value * (getPlayerStorageValue(attacker, storage_obrazen)/100)
	doTargetCombatHealth(attacker, cid, combat, -value, -value, INVISIBLE_EFFECT)
	return false
end
return true
end
Do creaturescripts.xml wklej:
PHP:
<event type="statsChange" name="More_Dmg" event="script" value="more_dmg.lua"/>
Do login.lua daj:
PHP:
registerCreatureEvent(cid, "More_Dmg")
Teraz id? do data/talkactions/scripts i stw?rz tam plik o nazwie transform.lua i wklej:
PHP:
local config = {
				ile_dodaje_hp = 500,
				o_ile_procent_zwieksza_obrazenia = 110,
				ile_bierze_many = 10,
				co_ile_sec = 1,
				efekt_podczas_zmiany = CONST_ME_HOLYAREA
				}
local storage_obrazen = 4135

function onSay(cid, words, param)
if param == "" then
	setCreatureMaxHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid) + config.ile_dodaje_hp)
	doPlayerSetStorageValue(cid, storage_obrazen, config.o_ile_procent_zwieksza_obrazenia)
	doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), config.efekt_podczas_zmiany)
	doCreatureAddMana(cid, -config.ile_bierze_many, false)
	addEvent(mana_gain, config.co_ile_sec * 1000, {cid = cid})
end
return true
end

function mana_gain(p)
if isPlayer(p.cid) then
	if getCreatureMana(p.cid) >= config.ile_bierze_many then
		doCreatureAddMana(p.cid, -config.ile_bierze_many, false)
		addEvent(mana_gain, config.co_ile_sec * 1000, p)
	else
		doPlayerSetStorageValue(p.cid, storage_obrazen, 0)
		setCreatureMaxHealth(p.cid, getCreatureMaxHealth(p.cid) - config.ile_dodaje_hp)
		doCreatureAddHealth(p.cid, 1)
	end
end
return true
end

#up
 
Last edited:

Zavros

User
Joined
Dec 29, 2010
Messages
21
Reaction score
2
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: (Actions)
Opis: (Item kt?ry si? ko?czy i daje VIP na 7 dni)
 

adsko

User
Joined
Apr 4, 2008
Messages
28
Reaction score
1
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

ja chcialbym skrypt chyba do creaturescript ze jak gracz pada to wypada mu serce i pisze na nim kto go zabil, drogim skryptem bedzie zeby pisalo na czerwono jak /B ze ktos wbil 1000lvl, 2000lvl, 3000lvl itp, gdyby byl to turbo pacal sam bym napisal ale ze to troche stary jezyk wiec musze sie do was zwr?ci? :p
 

Elvascoo

Active User
Joined
Nov 2, 2010
Messages
59
Reaction score
0
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: chyba actions
Opis: chodzi mi o podloge przez ktora gracz bedzie mogl przejsc majac vipa jesli nie ma odpycha go na to samo miejsce z ktorego chcial przejsc chyba wiecie o co chodzi.
Dodatkowe:
 

MacGyver

Advanced User
Joined
Nov 2, 2009
Messages
189
Reaction score
10
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Siema,
Typ:CreatureScript
Opis:chodzi o to, ?e je?li gracz nie posiada 50 levela nie mo?ne atakowa? Bog RIdera
Dodatkowe: mo?liwe ze da si? to tylko zrobi? w C++, ale pewny nie jestem.[Wiem, ?e robicie tylko LUA]
Pzdr MacGyver
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#MacGyver
W data/creaturescripts/scripts tworzysz plik o nazwie bog.lua i wklejasz:
PHP:
local config = {
				--[monster] = level,
				['bog raider'] = {50}
				}

function onCombat(cid, target)
local s = config[getCreatureName(target)]
if isPlayer(cid) and isMonster(target) and s then
	if getPlayerLevel(cid) < s[1] then
		return false
	end
end
return true
end
Do creaturescripts.xml wklej:
PHP:
<event type="combat" name="Bog" event="script" value="Bog.lua"/>
Za? do login.lua daj:
PHP:
registerCreatureEvent(cid, "Bog")

#2 down
Do jasnej cholery - NIE ROBI? POKOMENUFFFFF!!!
 
Last edited:

MacGyver

Advanced User
Joined
Nov 2, 2009
Messages
189
Reaction score
10
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Wielkie THx dzia?a repucik leci
Pzdr MacGyver
 

Mistersi

Active User
Joined
Nov 28, 2010
Messages
54
Reaction score
0
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: Chyba mods
Opis: To tak ka?dy potw?r posiada sw?j w?asny level, gdy go z?apiemy poke ballem to mamy potwora o tym levelu co z?apali?my, za potwora leci exp tylko potworowi, z ka?dym levelem zwi?ksza si? atak potwora. Level si? zapisuje gdy schowamy potwora i znowu wystawimy.
Dodatkowe: Nie wiem czy to w mods ale chyba tak z g?ry thx.
 

rafixkka

Active User
Joined
Jul 11, 2010
Messages
93
Reaction score
7
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

typ: spells
opis: gdy zaznacze potwora to moj pokemon sie w niego zmieni i bedzie mial jego ataki
dodatkowe: dzieki: >
 
Status
Not open for further replies.
Top