What's new

Paladyn - atakowanie podczas użycia potek

sempele

Active User
Joined
Nov 19, 2010
Messages
107
Reaction score
3
Cześć. Przeglądałem masę tematów związanych z problem ataku palka podczas używania potków. Niestety nie udało mi się znaleźć rozwiązania pomimo podmiany różnych kodów. W żadnym temacie nie było 100% zgodności do tego czy kod jest w 100% działający i czy nie będzie sprawiał problemów w rozgrywce z większą ilością osób online. Moje pytanie brzmi czy ktoś z was rozwiązał ten problem i podzieliłby się informacjami ? Używam tfs 1.2. Pozdro !
 

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,657
Reaction score
117

W weapons.h interruptSwing ustaw na true i przekompiluj
 

sempele

Active User
Joined
Nov 19, 2010
Messages
107
Reaction score
3

W weapons.h interruptSwing ustaw na true i przekompiluj

W sensie
Code:
virtual void configureWeapon(const ItemType& it);
        virtual bool interruptSwing() const {
            return false;
        }
na:
Code:
virtual void configureWeapon(const ItemType& it);
        virtual bool interruptSwing() const {
            return true;
        }
Też nie działa. Dodałem jeszcze do broni swing="true" ale nic z tego
~~EDIT~~
Działa po ustawieniu w obu przypadkach na false. Dzięki !
 
Last edited:
Top