• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Czy jest jaki? silnik 8.4?

Sheyzyr

Active User
Dołączył
Kwiecień 25, 2008
Posty
136
Liczba reakcji
15
Witajcie mam pewien problem :]

Czy jest jaki? silnik evolution 8.4 chodzi mi o XML.. :/ Bo jak mam silniki na TFS to mi nie wychodzi :(

Tak jakbym poszukiwa? Evolution 8.4 ma kto? mo?e co? takiego? :)


Ale Evo 8.4 SQL te? mo?e by?! :D
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

Ja mam 8.4 XML Real Map mo?esz napisa? na GG : 11493214 to sie dogadamy :O
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

Ja mam XML. Nazywa si? Armonia i jest do pobrania z downloadu ;D



@testdown jeszcze ty ten temat pisa?e? :confused:
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

Jak wchodze w tw?j link z silnikiem armoni to nie mog? go pobra?, tylko co? mi wyskakuje i si? wy??cza.:(
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

Zdaje mi si?, ?e nie ma Evo 8.4

S? tylko

Armonia i The Forgotten Server do pobrania w dziale download.
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

@up
Racja, by?o ju? dawno powiedziane, ?e ostatnie silniki XML b?d? pod 8.2, od 8.3 tylko SQL.
@topic
Uwa?am, ?e dobre OTS'y, kt?re maj? jak?? przysz?o?? s? na bazie SQL i taka jest prawda! A co do evo, ludzie co ?e?cie si? tak uczepili tego szajsu?! w tym silniku zawsze by?y b??dy nie wa?ne ile wysz?o "evo by kto? tam", jak ju? si? tak upar?e? XML to pozostaje 8.22 jaki? oficjalny Devland.
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

?eby nie tworzy? 1.500.000 tematu to pytam. Mam problem z Armoni? bo gdy chc? stworzyc baz? danych i po importowaniu pliku armonia.sql wyskakuje mi taki b??d: B??d
zapytanie SQL:
Kod:
DROP TRIGGER IF EXISTS `oncreate_players` ;
MySQL zwr?ci? komunikat:  
#1064 - Something is wrong in your syntax obok 'TRIGGER IF EXISTS `oncreate_players`' w linii 1
O co chodzi? Prosz? o szybk? odpowied?.
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

Twoja baza danych ma tzw. triggery w dziale poradniki jest co? dla Ciebie

Pozdro
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

A tu link do silnika




Witam, zamieszczam poradnik datyczacy "jak zrobic OTS'a"
I odrazu pargn? zaznaczy? ?e jest to OTS pod tibie 8.4!
A wi?c tak, najpierw pobieramy jaki? Ots i rozpaowujemy go na dysk
Kod:
--------------------------- OTServ configuration ------------------------------
-- datadir
datadir = "data/" ---Nie Rusza?!
-- sets what map to load
map = "data/world/Test.otbm" ---Mo?esz zmieni? gdzy chcesz ?eby Twoja mapa mia?a inn? nazwe
-- OTBM for binary, SQL for SQL map, XML for OTX maps
mapkind = "OTBM" ----Nie Rusza? chya, ?e masz zamiar u?ywa? mapy w innym formacie.
-- SQL for acc/player info from SQL, XML for acc/player info from XML
sourcedata = "XML" ---Nie Rusza?!
-- the message the player gets when he logs in
loginmsg = "Nazwa Twojego Ots'a." --- Tutaj wpisz nazw? swojego Ots'a
-- the port otserv listens on
port = "7171" ---Port Twojego Ots'a domy?lnie 7171
-- name of our server
servername = "Nazwa Servera" ---Tutaj wpisz nazw? swojego serva
-- name of the owner of our server
ownername = "Twoj? Imi?" ---Tutaj wpisz imi?/pseudo w?a?ciciela Ots'a
-- email of the owner of our server
owneremail = "" ---Tw?j e-mail(mo?na nie wpisywa?)
-- the url for more server info
url = "" ---Link do Twojego Acc Makera(mo?na nie wpisywa?)
-- the location of the server
location = "Poland" ---Tw?j Kraj
-- the ip the server should redirect too
ip = "Twoje Ip" ---Tutaj wpisz swoje Ip
-- The messagebox you sometimes get before you choose characters
motd = "Wiadomo?? powitalna" ---Tutaj wpisz jak? maj? dostawa? informacj? gracze, kt?rzy si? zaloguj?
motdnum="0"
-- use md5 passwords for accounts, yes/no
md5passwords = "no" ---Nie Rusza?!
-- world type. options: pvp, no-pvp, pvp-enforced
worldtype = "no-pvp" ---Typ Twojego Ots'a(pvp,no-pvp lub pvp-enforced)
-- max number of players allowed
maxplayers = "50" ---Maxymalna ilo?? graczy OnLine na serverze
-- exhausted time in ms (1000 = 1sec)
exhausted = 0 ---Tutaj ile ma trawa? exhausted 0-wog?le nie b?dzie exhausted
-- exhaustion time for healing spells (1000 = 1sec)
exhaustedheal = 0 ---j.w tylko z czarami lecz?cymi
-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec) ---Zostawi?
exhaustedadd = 0
-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec) ---Zostawi?
pzlocked = 10*1000 ---Zostawi?
-- allow multiple logins of the same char
allowclones = 1 ---Czy mo?e wej?? wi?cej ni? 1 osoba na ten sam char? 0-Nie 1-Tak
-- vocation names
vocations = {"a sorcerer", "a druid", "a paladin", "a knight"} ---Nazwy profesji
promoted_vocations = {"a master sorcerer", "an elder druid", "a royal paladin", "an elite knight"} ---Nazwy profesji z promocj?
--- SQL part
sql_host = "localhost" ---Zostawi?
sql_user = "root" ---Zostawi?
sql_pass = "" ---Zostawi?
sql_db = "otserv" ---Zostawi?
--- SQL MAP part
sqlmap = "test_map" ---Zostawi?
map_host = "localhost" ---Zostawi?
map_user = "root" ---Zostawi?
map_pass = "" ---Zostawi?
map_db = "" ---Zostawi?
------------------------- YurOTS basic configuration ---------------------------
-- name of your world (seen on the character list when logging in)
worldname = "Nazwa Serva" ---Nazwa Twojego Serva
-- how often do server saves it's state (0 = off, 5 = 5min, 60 = hour)
autosave = 10 ---Co ile minut ma by? automatyczny save Serva
-- do you want to enable cap system? (yes/no)
capsystem = "no" --- Czy ma by? Cap System
-- do you want players to learn spells before they can use them? (yes/no)
learnspells = "no" ---Czy gracze musz? si? uczy? spells
-- do you want to give premium account to all players? (yes/no)
freepremmy = "no" ---Czy gracze maj? PACC'a od pocz?tku gry
-- do you want premium players to wait in queue as others? (yes/no)
queuepremmy = "no" ---Czy gracze maj? Premium od poczatku gry
-- how much % of {exp, mana, skill, eq, bp} do you lose when dying
diepercent = {"8", "8", "8", "8", "100"} ---Ile % Expa,many,skilli,eq i bp si? traci przy ?mierci
-- how many summons player can have
maxsummons = 2 ---Ile maxymalnie summon?w mo?e zrobic 1 gracz
-- do you want to give summons for all vocations? (yes/no)
summonsallvoc = "no" ---Czy wszystki profesje mog? summonowac potwory
-- chance of losing a spear when shot (0 - none lost, 100000 - all lost)
spearlosechance = 0 ---Czy Spear maj? si? ?ama?
-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 15 ---Jak d?ugo player musi stac w mijscu ?eby dosta? kicka
-- maximum number of items player can keep in his/her depot
maxdepotitems = 1000 ---Ile max item?w gracz mo?e trzyma? w Dp
-- maximum number of items on a house tile (including those in containers)
maxhousetileitems = 1000 ----Ile max przedmiot?w mo?e trzymac gracz w jednej skrzyni w domku
-- mana consumend by {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} ---Po ile many zabieraj? snakebite,moonlight, volcanic, quagmire,tempest rod'y
-- mana consumed by wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno}
wandmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} ---j.w tylko ?e to wszystkie wandy
-- shooting range of {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodrange = {"4", "3", "2", "1", "3"} ---Na ile kratek mog? strzela? dane ruszczki
-- shooting range of wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno}
wandrange = {"4", "3", "2", "1", "3"} ---j.w tylko wandy
-- damage of burst arrows blast
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55 ---Lepiej Zostawi?
burstarrowdmg = {"1.0", "5.0", "0.24", "0.55"} ---Lepiej Zostawi?
--------------------------- Multipliers and gains ------------------------------
-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
expmul = 15 ---Exp razy ile ma by? na Ots'ie
-- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
expmulpvp = 2 ---Exp razy ile ma by? za ludzi na pvp-enforced
-- skill multipliers: 1 - rl tibia, 10 - ten times faster etc. {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
weaponmul = {"1", "3", "3", "3", "6"} ---Ile razy szybciej rosn? skille w broni
distmul = {"1", "3", "3", "6", "3"} ---Ile razy szybciej rosn? skille w distansie
shieldmul = {"1", "3", "3", "6", "6"} ---Ile razy szybciej rosn? rosn? skille w shieldzie
manamul = {"1", "3", "3", "2", "2"} ----Ile razy szybciej ro?nie magic lvl
-- how much points of life,mana,cap do you get when advancing {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
capgain = {"10", "10", "10", "20", "25"} ---Po ile wzrasta Cap'a po advansie na lvl
managain = {"5", "30", "30", "15", "5"} ---Po ile wzrasta many po advansie na lvl
hpgain = {"5", "5", "5", "10", "15"} ---Po ile wzrasta ?ycia o advansie na lvl
-- how much faster do you recovery life,mana after eating food (1 - rl tibia)
healthtickmul = 30 ---Po ile wzrasta ?ycia po zjedzeniu Food'a
manatickmul = 30 ---Po ile wzrasta mana po zjedzeniu Food'a
-------------------------------- Skull system ----------------------------------
-- how many unjustified kills to get a red skull
redunjust = 7 ---Ile zabitych do red skulla
-- how many unjustified kills to get banned
banunjust = 20 ---Ile zabitych do bana
-- how long do you have white skull after attacking player (1 = 1min)
hittime = 1 ---Jak d?ugo ma si? white skulla po ataku na cz?owieka
-- how long do you have white skull after killing player (1 = 1min)
whitetime = 5 ---Jak d?ugo ma si? white skulla po zabiciu cz?owieka
-- how long do you have red skull (1 = 1min)
redtime = 6*60 ---Lepiej Zostawi?
-- how long do you have to wait to lose 1 unjustified kill (1 = 1min)
fragtime = 12*60 ---Lepiej Zostawi?
------------------------------ GM access rights --------------------------------
-- access to walk into houses and open house doors
accesshouse = 3 ---Zostawi?
-- access to login without waiting in the queue or when server is closed
accessenter = 3 ---Zostawi?
-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters
accessprotect = 3 ---Zostawi?
-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels)
accesstalk = 1---Zostawi?
-- access to move distant items from/to distant locations
accessremote = 3 ---Zostawi?
-- access to see id and position of the item you are looking at
accesslook = 3 ---Zostawi?
-------------W?a?nie skonfigurowa?e? plik Confing.lua!!!-----------------
[----------------------Tworzenie Player'a------------------------------
Potem otwieramy katalog Data , z kt?rego przechodzimy do katalogu Accounts
Otwieramy notatnik i wklejamy do niego to Uwaga zmieniamy tylko to co jest na Niebiesko
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<account pass="has?o do postaci" type="1" premDays="Ile ma jeszce dni PACC'a" lastsaveday="1141895620">
<characters>
<character name="Imi? postaci"/>
</characters>
</account>
I zapisujemy w katalogu Accounts jako nr do accounta w formacie .xml
Np.
123.xml
Potem otwieramy katalog Players i otwieramy notatnik i wklejamy tam to:
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<player name="Imi? Postaci" account="nr do accounta taki sam jaki zapisali?my wy?ej w formacie .xml" sex="P?e?: 1-Facet 2 -Kobieta" lookdir="1" exp="Ile ma Exp'a" voc="0" level="Jaki ma lvl-musi i?? w parze z expem" access="pozycja: 0-zwyk?y gracz 2-Tutor 3-GameMaster " cap="Ile posiada Cap'a" maglevel="Jaki ma mlvl" lastlogin="1151144189" premticks="744662000" promoted="0" banned="0"><spawn x="Spawn x" y="Spawn y" z="Spawn z"/><temple x="Spawn Temple x" y="Spawn Temple y" z="Spawn Temple z"/><skull type="0" kills="0" ticks="0" absolve="0"/><health now="Ile ma Teraz ?ycia" max="Ile ma Max ?ycia" food="1000"/><mana now="Ile ma Teraz many" max="Ile ma Max many" spent="0"/><look type="75" head="0" body="95" legs="0" feet="95"/><skills><skill skillid="0" level="10" tries="10"/><skill skillid="1" level="10" tries="0"/><skill skillid="2" level="10" tries="0"/><skill skillid="3" level="10" tries="0"/><skill skillid="4" level="10" tries="0"/><skill skillid="5" level="10" tries="0"/><skill skillid="6" level="10" tries="0"/></skills><spells/><deaths/><inventory><slot slotid="1"><item id="2497"/></slot><slot slotid="2"><item id="2173"/></slot><slot slotid="3"><item id="1988"><inside><item id="2553"/><item id="2554"/><item id="2120"/><item id="2420"/><item id="2261" count="3"/><item id="2503"/><item id="2393"/><item id="2498"/><item id="2495"/><item id="2472"/><item id="2470"/><item id="2414"/><item id="2396"/><item id="2160" count="4"/></inside></item></slot><slot slotid="4"><item id="2508"/></slot><slot slotid="5"><item id="2152" count="80"/></slot><slot slotid="6"><item id="2270" count="91"/></slot><slot slotid="10"><item id="2494"/></slot></inventory><depots><depot depotid="5"><item id="2590"/></depot><depot depotid="4"><item id="2590"/></depot><depot depotid="3"><item id="2590"/></depot><depot depotid="2"><item id="2590"><inside><item id="2596"><inside><item id="2598"/><item id="2599" text="GM Trevo
Jungle"/></inside></item></inside></item></depot><depot depotid="1"><item id="2590"/></depot></depots><storage><data key="2195" value="1"/><data key="2393" value="1"/><data key="2396" value="1"/><data key="2414" value="1"/><data key="2470" value="1"/><data key="2472" value="1"/><data key="2493" value="1"/><data key="2495" value="1"/><data key="2497" value="1"/><data key="2498" value="1"/><data key="2503" value="1"/><data key="2508" value="1"/><data key="5010" value="1"/></storage></player>


Jesli cos nie bedzie chodzic prosze napisz mi!
 
Odp: Czy jest jaki? silnik 8.4?

Ja mam 8.4 XML Real Map mo?esz napisa? na GG : 11493214 to sie dogadamy :O
niema silnik?w xml s? tylko sql
 
Do góry