• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[8.1][Weapon] Abyss Wand

  • Thread starter Thread starter Budzik
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
Status
Zamknięty.
B

Budzik

Guest
dla os?b kt?rzy nie maj? skryptu na ten fioletowy ogie? udost?pniam oryginalny:
Kod:
	<item id="1506" article="a" name="searing fire">
		<attribute key="type" value="magicfield"/>
		<attribute key="decayTo" value="1507"/>
		<attribute key="duration" value="10"/>
		<attribute key="replaceable" value="0"/>
		<attribute key="field" value="fire">
			<attribute key="damage" value="300"/>
		</attribute>
	</item>
lub edytowany przeze mnie:
Kod:
	<item id="1506" article="a" name="searing fire">
		<attribute key="type" value="magicfield"/>
		<attribute key="decayTo" value="1507"/>
		<attribute key="duration" value="10"/>
		<attribute key="replaceable" value="0"/>
		<attribute key="field" value="fire">
			<attribute key="damage" value="400"/>
			<attribute key="ticks" value="10000"/>
			<attribute key="count" value="7"/>
			<attribute key="damage" value="200"/>
		</attribute>
	</item>

nast?pnie w item.xml odnajdujemy abyss hammer i zamieniamy na:
Kod:
	<item id="7414" article="a" name="abyss wand">
		<attribute key="weight" value="5500"/>
		<attribute key="weaponType" value="wand"/>
                <attribute key="range" value="[COLOR="Yellow"]6[/COLOR]"/>
	</item>
zasi?g


w weapon.xml
Kod:
	<wand id="7414" lvl="[COLOR="Blue"]90[/COLOR]" mana="[COLOR="Magenta"]100[/COLOR]" enabled="7" script="Abys wand.lua">
		<vocation name="[COLOR="Yellow"]Sorcerer[/COLOR]"/>
		<vocation name="[COLOR="Yellow"]Master Sorcerer[/COLOR]"/>
                <vocation name="[COLOR="Yellow"]Druid[/COLOR]"/>
		<vocation name="[COLOR="Yellow"]Elder Druid[/COLOR]"/>
	</wand>

poziom do?wiadczenia jaki trzeba osi?gn??, by m?c u?ywa? r??d?ki
mana, kt?r? zu?yje si? jednym strza?em
profesje


i w .../data/weapon/scripts tworzymi plik o nazwie Abys wand.lua
Kod:
-- Skrypt by Budzik --
-- www.budzik.wxv.pl zapraszam --

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_FIRE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1506)

function onUseWeapon(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end

Opis: r??d?ka ma wygl?d Abyss Hammera i bije z fioletowych ogni takich jak s? na poi

i si? cieszymy now? r??d?k?

skrypt jest m?j, mo?liwe, ?e kto? zrobi? co? podobnego, zabraniam kopiowania na inne fora, bez mojej zgody

w razie jakich? problem?w pisa?
 
Ostatnia edycja:
Odp: [8.1][Weapon] Abyss Wand

Fajna r??d?ka.Ja np nie mia?em skryptu na te ognie. Dzi?ki ;)

Edit: Fajna r??d?ka.Ja np nie mia?em skryptu na te ognie. Dzi?ki ;)
 
Odp: [8.1][Weapon] Abyss Wand

Przyznam,?e skrypt dobry jak na pocz?tkuj?cego. Je?eli zrobi?e? taki skrypt sam jako nowicjusz to na pewno wyro?niesz na super skryptera 8/10
 
Ostatnia edycja:
Odp: [8.1][Weapon] Abyss Wand

mo?na tak robi? z ka?dym itemem np torchem??
 
Odp: [8.1][Weapon] Abyss Wand

@up
oczywi?cie:

Kod:
<wand id="[COLOR="RoyalBlue"]7414[/COLOR]" lvl="90" mana="100" enabled="7" script="Abys wand.lua">
		<vocation name="Sorcerer"/>
		<vocation name="Master Sorcerer"/>
                <vocation name="Druid"/>
		<vocation name="Elder Druid"/>
	</wand>

id itemki

wystarczy wpisa? id torcha i powinno dzia?a?

@topic
od?wie?am
 
Odp: [8.1][Weapon] Abyss Wand

Uuuuu, ?adnie, ?adnie! :D Mo?e kiedy? u?yj? :D Super skrypter jeste? ;) GZ ;] Ja jak robi? jakie? staffy to zawsze co? popsuj? :( :D Zdecydowanie lepiej wychodz? Ci skrypty ni? mapy :s

Pozdrawiam,
Arvannion.
 
Odp: [8.1][Weapon] Abyss Wand

Od?wie?am, zapraszam do komentowania, zg?aszania uwag oraz b??d?w.
 
Status
Zamknięty.
Do góry