Zielony Pixel
Senior User
- Joined
- Feb 8, 2010
- Messages
- 544
- Reaction score
- 39
witam oto kod kt?ry uniemo?liwi uzyskanie lvl'a GM'owi i wy?szym rang? u?ytkownikom POPRAWKA :O
AUTOR : JA
W luascript.cpp
nad:
dodaj
dalej
w luascript.h
nad
dodaj
dalej
w creature.cpp
nad:
dodaj:
skompiluj I DODAJ
w config.lua:
gmexp = 0
[DODATKI]
w game.cpp usuwamy : i ustawiamy Gm'owi voc 0 czyli rook'a
---------- Tre?? dodana o 05:10 ----------
pragn? napomkn?? ,?e jestem samoukiem bez ?adnych tutoriali po prostu z obserwacji kodu ;]
zabraniam kopiowania kodu na inne fora lub strony
AUTOR : JA
W luascript.cpp
nad:
Code:
EXP_MUL = getGlobalNumber("expmul",1);
Code:
GMEXP = getGlobalNumber("gmexp",0);
w luascript.h
nad
Code:
exp_t EXP_MUL;
Code:
exp_t GMEXP;
w creature.cpp
nad:
Code:
return gainexperience * g_config.EXP_MUL_PVP;
Code:
if( attacker->access < 2 || 3 || 4 || 5 || 6 || 7 || 8 || 9 ){
return gainexperience * g_config.GMEXP;
}
w config.lua:
gmexp = 0
[DODATKI]
w game.cpp usuwamy : i ustawiamy Gm'owi voc 0 czyli rook'a
Code:
if(creature->access >= g_config.ACCESS_PROTECT || !player){
std::map<std::string, Spell*>::iterator sit = spells.getAllSpells()->find(temp);
if( sit != spells.getAllSpells()->end() ) {
sit->second->getSpellScript()->castSpell(creature, creature->pos, var);
ret = true;
}
}
else
---------- Tre?? dodana o 05:10 ----------
pragn? napomkn?? ,?e jestem samoukiem bez ?adnych tutoriali po prostu z obserwacji kodu ;]
zabraniam kopiowania kodu na inne fora lub strony