• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Skrypty & Kody [7.6] Zwi?kszenie ?ycia WSZYSTKIM obecnym magicznym profesjom.

Status
Zamknięty.

Arthurekr

New User
Dołączył
Sierpień 27, 2008
Posty
8
Liczba reakcji
0
Witam, chcia?bym si? dowiedzie?, czy jest inna mo?liwo?? zmiany ilo?ci ?ycia graczom, kt?rzy graj? obecnie i ?eby zrobi? to za jednym zamachem, a nie edytowa? ka?dego maga osobno?

Troch? pro?ciej:
Chc? zwi?kszy? dostawan? ilo?? ?ycia na ka?dy poziom profesji magicznej (druid i sorcerer) z 10hp/lvl na 15hp/lvl. Niestety, serwer ju? ruszy? i nie mog? tego zmieni? bez edytowa poszczeg?lnych, obecnie graj?cych mag?w. Chcia?bym si? dowiedzie? jak zwi?kszych ilo?? ?ycia tym?e profesjom naraz.

Z g?ry dzi?kuj?.
 
Odp: [7.6] Zwi?kszenie ?ycia WSZYSTKIM obecnym magicznym profesjom.

Nie da si? ju? tego zrobi?.
Albo pozmieniasz ka?dej postaci magicznej hp i dodasz w vocation.xml ?eby dana profesja dostawa?a tyle i tyle hp.
Albo zrobisz restart har?w i tak samo jak wy?ej zmienisz ilo?? hp w vocation.xml
Innej metody nie ma
 
Odp: [7.6] Zwi?kszenie ?ycia WSZYSTKIM obecnym magicznym profesjom.

Nie da si? ju? tego zrobi?.
Albo pozmieniasz ka?dej postaci magicznej hp i dodasz w vocation.xml ?eby dana profesja dostawa?a tyle i tyle hp.
Albo zrobisz restart har?w i tak samo jak wy?ej zmienisz ilo?? hp w vocation.xml
Innej metody nie ma

JU? si? nie da? Czyli wcze?niej si? da?o, czy co?
 
Odp: [7.6] Zwi?kszenie ?ycia WSZYSTKIM obecnym magicznym profesjom.

@up
Bzdury pleciesz, wystarczy sie pobawic zaptaniami do bazy danych i prosty skrypcik...

Cos w stylu:
PHP:
UPDATE `players` SET `manamax` = getPlayerlevel(cid)*ilosc+many WHERE `players`.`id` =getPlayerId(cid);

Tym nic nie zrobisz, ale pokombinuj, dodasz skrypt do login.lua i tak zeby po zalogowaniu sie wykonalo zapytanie, wtedy po restarcie kazdy kto zaloguje bedzie mial zmieniona max mane na swoj poziom pomnozony przez ilosc jaka wpiszesz. Przed tym dac warunek zeby dzialalo tylko na magow(if getPlayerVocation(cid) == X) i tyle.

Nigdy nie ogarnialem zapytan i nie pamietam w sumie jak wrzucac zmienne ze skryptow lua do zapytan wiec musisz pokombinowac z jakimis ' , . " itp... I wszystko powinno zadzialac.


Co do "juz" sie nie da, chodzilo pewnie o to, ze przed startem kiedy wszyscy mieli 8 lvl albo zanim jeszcze zalozyli postacie mozna bylo to zrobic, a teraz kiedy juz expili i grali to nie bardzo...

@edit
Ahh, shit, toz to 7.6? Wiec pewnie xml? ;<
Skoro tak to bedzie trudniej. No ale zawsze mozna kombinowac jakis program ktory podmieni wartosc many w pliku na konkretna ilosc. Nic nie jest nie moz li we.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [7.6] Zwi?kszenie ?ycia WSZYSTKIM obecnym magicznym profesjom.

Mo?na zrobi? to za pomoc? prostego skryptu w creaturescripts (onLogin), wystarczy sprawdzi? czy dana posta? to mag, je?li tak to pomno?y? lvl przez ilo?? hp otrzymywan? na 1 poziom i ustawi? otrzyman? warto?? jako max hp za pomoc? funkcji:
Kod:
setCreatureMaxHealth(cid, health)
(funkcja ta istnieje w TFS nie wiem jak jest w Twoim silniku) - pami?taj o sprawdzaniu czy dany gracz mia? ju? zwi?kszan? ilo?? hp (proponuje wykorzysta? storage). Je?li wybierzesz spos?b z zapytaniami do bazy danych to upewnij si?, ?e w czasie wykonywania zapytania ?aden mag nie jest na serwerze!
 
Status
Zamknięty.
Do góry