O to kod kt?ry zmienia Inny exp na roku , ni? na main.
W creature.cpp:
Pod:
Dodajemy:
Kolejno pod:
Dodajemy:
Nast?pnie w luascript.cpp:
NAD:
Dodajemy:
Oraz w luascript.h:
NAD:
Dodajemy:
W creature.cpp:
Pod:
int attackerdamage = getInflicatedDamage(attacker);
Dodajemy:
Player* player = dynamic_cast<Player*>(attacker);
Kolejno pod:
if (dynamic_cast<Player*>(this))
return gainexperience * g_config.EXP_MUL_PVP;
Dodajemy:
else if(player && player->getVocation() == VOCATION_NONE)
return gainexperience * g_config.EXP_ROOK;
Nast?pnie w luascript.cpp:
NAD:
#ifdef YUR_MULTIPLIERS
EXP_MUL = getGlobalNumber("expmul",1);
Dodajemy:
EXP_ROOK = getGlobalNumber("exprook",1);
Oraz w luascript.h:
NAD:
#ifdef YUR_MULTIPLIERS
exp_t EXP_MUL;
Dodajemy:
exp_t EXP_ROOK;
Na ko?cu w config.lua dodajemy:
-- Mnoznik experience na rooku
exprook = 5