What's new

[8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

Status
Not open for further replies.

Maniucza

Advanced User
Joined
Jan 18, 2009
Messages
374
Reaction score
57
Witam. Otwieram temat Skrypt na zam?wienie, ka?dy mo?e tu zamie?ci? pro?b? o skrypt. Je?li ja nie zdo?am odpowiedzie? w tym temacie na pro?b? jakiego? uzytkownika, to ka?dy inny u?ytkownik mo?e to zrobi? za mnie.

Zasady dodania pro?by o Skrypt.
1. Musisz spe?nia? warunki "Wz?r dodania pro?by".

2. Przyjmuj? tylko 3 zam?wienia, (Wszystkie inne b?d? IGNOROWANE), (Je?li wykonam wszystkie trzy zam?wienia wtedy mo?esz doda? swoj? pro?b?)

3. Je?eli chcesz doda? swoj? pro?b? na skrypt musisz najpierw sprawdzi? ile pr??b zosta?o nie spe?nionych. Je?eli wi?cej jak 3 pro?by nie zosta?y jeszcze spe?nione (b?d? napisa?em, ?e skryptu nie zrobi? bo si? nie da) nie pisz wi?cej post?w. Je?eli b?dzie wi?cej ni? 3 pro?by i ty napiszesz jeszcze jedn? to zostaniesz ZIGNOROWANY, Lub nagrodzony przez MODERATORA.

4. Sktypty tj. Spelle oraz NPC NIE PISZE - za? pro?be z?o?yc mo?esz, byc mo?e inny u?ytkownik Ci pomo?e.

5. Ka?dy u?ytkownik ma prawo w tym temacie odpowiedziec za mnie na dana pro?be.



Wz?r dodania pro?by.​

Code:
Rodzaj: np. Talkactions, Actions
Wersja tibii: np. 8.5
O czym ma by? skrypt. np : Jesli u?yj? itemu zostan? przeteleportowany.
Szczeg??y, ew. screen je?eli to ma by? skrypt z rl
JE?LI NIE SPE?NIASZ W/W WARUNK?W TO MO?ESZ ZAPOMNIE?, ?E CI POMOG?! LUB TWOJA PRO?BA ZOSTANIE ZIGNOROWANA!

Skrypty Typu :
~ Systemy
~ Eventy etc.

Prosz? pisa? drog? Prywatnej Wiadomo?ci to om?wmy co i jak, NIE W TYM TEMACIE!

Pozdrawiam.
 

Samman

Senior User
Joined
Aug 23, 2009
Messages
782
Reaction score
39
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

Temat przeniesiony.
 

Deejays

Advanced User
Joined
Feb 15, 2013
Messages
270
Reaction score
32
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

Rodzaj: Actions/movements
Wersja tibii: 8.50 (tfs 0.3.5)
O czym ma by? skrypt. np : Nie mo?na wej?? do teleportu przed wykonaniem questa o id storage *6797* je?eli b?dziesz chcia? wej?? to wypych? b?d? po prostu si? nie da.
Szczeg??y.
 

Nosfera

Advanced User
Joined
Jul 4, 2012
Messages
291
Reaction score
14
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

Rodzaj: Action (chyba ;X)
Wersja tibii: 8.54
O czym ma by? skrypt: Co? w stylu car system, musimy mie? na g?owie pewien item, klikamy na co? na mapie, a wtedy teleportuje nas do danej lokacji. Zabiera pieni?dze, nie mo?emy mie? pz. Je?li nie mamy przedmiotu na g?owie to nie dzia?a.
Szczeg??y: brak
 

Maniucza

Advanced User
Joined
Jan 18, 2009
Messages
374
Reaction score
57
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

PRO?BA

Rodzaj: Actions/movements
Wersja tibii: 8.50 (tfs 0.3.5)
O czym ma by? skrypt. np : Nie mo?na wej?? do teleportu przed wykonaniem questa o id storage *6797* je?eli b?dziesz chcia? wej?? to wypych? b?d? po prostu si? nie da.
Szczeg??y.

Skrypt ; Data/movements/NAZWA.lua

Code:
local storage = 654868 -- wolne storage
local exhaust = 10 
local pos = (x = 1000, y = 1000 , z = 7)

function onStepIn(cid, item, position, lastPosition, fromPosition, toPosition, actor)
local str = 6797
	if exhaustion.check(cid, storage) ~= false then
		return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_SMALL, 'Musisz poczekac ' .. exhaustion.get(cid, storage) .. ' sec.'), doTeleportThing(cid, fromPosition)
	end
	
	if getPlayerStorageValue(cid, str) == 1) then
		doTeleportThing(cid, pos, true)
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Zostales przeteleportowany.')
	else
		doTeleportThing(cid, fromPosition)
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Nie masz wykonanego zadania.')
	end
	exhaustion.set(cid, storage, exhaust)
	return true
end

Data/movement/movevent.xml Dodaj :

PHP:
<movevent type="StepIn" actionid="1337" event="script" value="NAZWA.lua"/>

Skrypt ma wbudowany exhaust.

PRO?BA
Rodzaj: Action (chyba ;X)
Wersja tibii: 8.54
O czym ma by? skrypt: Co? w stylu car system, musimy mie? na g?owie pewien item, klikamy na co? na mapie, a wtedy teleportuje nas do danej lokacji. Zabiera pieni?dze, nie mo?emy mie? pz. Je?li nie mamy przedmiotu na g?owie to nie dzia?a.
Szczeg??y: brak

Data/Actions/Scrpipts/NAZWA.lua

Code:
local newPosiion = (x = 1000, y = 1000 , z = 7)
local itemId = 2148  -- ID itemu, kt?ry ma byc

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_HEAD).itemid ~= itemId then
	return doPlayerSendCancel(cid, 'You do not have '..getItemNameById(itemId)..' on your head.')
end
if isPlayerPzLocked(cid) or getCreatureCondition(cid, CONDITION_INFIGHT) then
	return doPlayerSendCancel(cid, 'You are currently in a fight.')
end
if not doPlayerRemoveMoney(cid, 20000) then
	return doPlayerSendCancel(cid, 'You don\'t have money.')
end
	doTeleportThing(cid, newPosiion)
	doSendMagicEffect(getThingPos(cid), CONST_ME_TELEPORT)
	doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, 'You have successfully teleported to .')
	return true
end

Data/Actions/Actions.xml

PHP:
<action actionid="XXXX" event="script" value="NAZWA.lua"/>
 
Last edited:

Deejays

Advanced User
Joined
Feb 15, 2013
Messages
270
Reaction score
32
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

Rodzaj: Actions
Wersja tibii: 8.50
O czym ma by? skrypt: To tak: naciskamy d?wigni? o unique *6767* teleportuje nas na pos x odrazu pojawia si? potworek przed nami na pos x i gdy go zabijemy teleportuje zn?w na pos x i zn?w potworek tez przed nami na pos x po zabiciu go teleportuje na pos x.
Potworek "Demon King"
PS. nie mo?e wej?? nikt inny je?eli kto? ju? w roomie jest, 2 roomy s? ko?o siebie, end jest na innej pozycji.
Szczeg??y: brak
 

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,657
Reaction score
117
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

Rodzaj: Actions
Wersja: 8.54
O czym ma by? skrypt: Ma dzia?a? na takiej zasadzie - uzywasz itemu o id XXXX na ziemie [mozesz tylko wokol sieibe] to wyskakuje "Position SAVED" [na zapisanie pozycji mamy exu [2min ~~ jesli uzyjemy przed 2min to wyskakuje "You must wait xx:xx minutes", gdy mamy zapisana pozycje to uzywamy item XXXX na siebie i on nas teleportuje na zapisana pozycje, a jak nie mamy zapisanej to "You must first save position" ~~1min exu :) Skrypt mam ale chce go porownac z moim [wstawie/edytuje post jak wstawisz swoj]
 
Last edited:

Maniucza

Advanced User
Joined
Jan 18, 2009
Messages
374
Reaction score
57
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

PRO?BA

Rodzaj: Actions
Wersja tibii: 8.50
O czym ma by? skrypt: To tak: naciskamy d?wigni? o unique *6767* teleportuje nas na pos x odrazu pojawia si? potworek przed nami na pos x i gdy go zabijemy teleportuje zn?w na pos x i zn?w potworek tez przed nami na pos x po zabiciu go teleportuje na pos x.
Potworek "Demon King"
PS. nie mo?e wej?? nikt inny je?eli kto? ju? w roomie jest, 2 roomy s? ko?o siebie, end jest na innej pozycji.
Szczeg??y: brak

Proponuje zrobic Ci to tak, gdy gracz X u?yje dzwigni o danym unique zostanie przeteleportowany na pozycje X (Zrobic room) gdy zabije 1 Demon Kinga stworzy TP i zostanie przeteleportowany na Y pozycje (zrobic 2 room), gdy zabije 2 demon kinga stworzy TP i zostanie przeteleportowany w dana pozycje. ; )

Data/Actions/Script/NAZWA.lua

Code:
local positions = 
{ 
    {"Demon King", {x = 1000, y = 1000, z = 7}}, -- Pozycja 1 demon kinga
	{"Demon King", {x = 1000, y = 1000, z = 7}}, -- Pozycja 2 demon kinga
} 
local exh = 30 
local storage = 1905  -- wolne storage

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) 
local newPos = {x = 1000, y = 1000, z = 7} -- 1 pozycja teleportacji gracza
    if getGlobalStorageValue(cid, storage) <= os.time() then 
        for _, v in ipairs(positions) do 
            doCreateMonster(v[1], v[2]) 
        end 
        setGlobalStorageValue(cid, storage, os.time() + exh) 
        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Fight awaits you Demons King!") 
		doTeleportThing(cid, newPos)
		doSendMagicEffect(getThingPos(cid), CONST_ME_TELEPORT
    else 
        doPlayerSendCancel(cid, "You have to wait ".. getGlobalStorageValue(cid, storage) - os.time() .." seconds in order to use this again!") 
    end 
    return true 
end

Data/actions/actions.xml

PHP:
<action uniqueid="6767" event="script" value="NAZWA.lua"/>

Data/creaturescript/NAZWA.lua

Code:
local m = {
    ["Demon King"] = {  -- 1 Demon King
        message = "Gratulacje zabiles Demon Kinga! Zostales przeteleportowany.",
        cfg = {
            {
                time = 10, -- Czas do zamkniecia teleportu
                to = { x = 95, y = 117, z = 7 }, -- Gdzie Stworzy tp.
                tp = { x = 95, y = 112, z = 7 } -- Dokad ma teleportowac TP
            },
        }
    },
    ["Demon King"] = {  -- 2 Demon King
        message = "Gratulacje zabiles Demon Kinga! Zostales przeteleportowany.",
        cfg = {
            {
                time = 10, -- Czas do zamkniecia teleportu
                to = { x = 95, y = 117, z = 7 }, -- Gdzie Stworzy 2 tp.
                tp = { x = 95, y = 112, z = 7 } -- Dokad ma teleportowac 2 TP.
            },
        }
    }
}

function onKill(cid, target)
    if isPlayer(target) then
        return true
    end
    local monster = m[getCreatureName(target)]
    if monster then
        for i = 1, #monster.cfg do
            local c = monster.cfg[i]
                local function deleteTeleport()
                local teleport = getTileItemById(c.tp, 1387).uid
                    if(teleport > 0) then
                        doRemoveItem(teleport)
                        doSendMagicEffect(c.tp, CONST_ME_POFF)
                    end
                    return true
                end
            doCreateTeleport(1387, c.to, c.tp)
            doSendMagicEffect(c.tp, CONST_ME_ENERGYAREA)
            addEvent(deleteTeleport, c.time * 1000)
        end
        doCreatureSay(cid, monster.message, TALKTYPE_ORANGE_1)
    end
    return true
end

Data/creaturescripts.xml

PHP:
<event type="kill" name="MonsterKill" event="script" value="NAZWA.lua"/>

data/creaturescripts/scripts/login.lua

PHP:
registerCreatureEvent(cid, "MonsterKill")
 

Deejays

Advanced User
Joined
Feb 15, 2013
Messages
270
Reaction score
32
Odp: [8.1-8.5+] [Skrypty] - Zam?wienia

Da si? zrobi? ze jak kto? pada na roomie, to potworki nie zostaj?? tylko zostaja usuni?te. bo jak padnie kto? i p?jdzie kto? zn?w to ma ju? 2 potwory na karku w 1 roomie, czyli razem 4.
@Reload@
Nie tworzy teleportu po zabiciu, je?eli mo?na to najlepiej by?oby gdyby tak by?o: po naci?ni?ciu d?wigni, teleportuje na pos x odrazu pojawia si? 1 potworek, 2 nie, po zabiciu potworka 1 teleportuje nas na pos x automatycznie bez tworzenia teleportu, jak tepa odrazu pojawia si? ten 2 mob i gdy go zabijemy tepa nas na exita. je?eli nie jest to mo?liwe to mog? by? tworzone teleporty.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top