What's new

[8.1][mapa] Mapka do OTS Golden World

Status
Not open for further replies.

FMA

Advanced User
Reaction score
11
Witam , ots ju? powstaje. Poszukujemy ju? tylko programisty. Je?li tak owy to czyta , niech napisz? do mnie ... 5496626

Teraz mapka (ss)
43713609vo1.gif

21277398ch5.jpg

21pj3.jpg

41466896gi7.jpg

25hx0.jpg

213ge6.jpg

Narazie tyle , z czasem dojdzie wi?cej :)

Last edited by a moderator:

Hoster

Senior User
Reaction score
34
No, no... Bardzo fajna mapka ;) Niestety ni jestem programist?, ale... na pewno zagram jak b?dzie ON dla ludzi :]

Woristin

Forum friend
Reaction score
85
Og?lnie nawet ?adnie, lecz gdzieniegdzie przyda?oby si? umie?ci? wi?cej szczeg???w.

Jeszcze co do pierwszego screena - ?le zrobi?e? dachy dom?w i jest pewien bug przy brzegu (??czenie zwyk?ego wybrze?a z pla??).

Marszal

Senior User
Reaction score
18
Jeszcze co do pierwszego screena - ?le zrobi?e? dachy dom?w i jest pewien bug przy brzegu (??czenie zwyk?ego wybrze?a z pla??).
Zgadzam sie ale co do tych dachow to orginalnie ;p

WaderoS

Advanced User
Reaction score
11
przy wodzie kwadratowo, nie potrzebnie jakie? "g?wno" doda?e? obok trawy, a ziemi ...
i po co oszukujesz ?
Wida?, ?e w RME robisz ( nic do tego nie mam ), a ukrywasz i w??czasz otmap editor i robisz screeny-.-

FMA

Advanced User
Reaction score
11
Na kt?rym ss ? Mapa jest mappera , nie moja. On wszystko robi , wi?c je?li robi w rme , a w?tpie , to na niego ;P

Je?eli chodzi o przedostatni , woda jest na ni?szym poziomie ;)

Miska

User
Reaction score
4
jak mam oceniac to 9/10 Naprawde ladnie sie prezetuje :D Zobaczymy jak bedzie wygladac na ots i jak sie na niej bedzie grac :D

Dine

User
Reaction score
1
Mapka super, ekstra wyko?czona...
Czemu wy wstawiacie na forum screeny nie wyko?czonych teren?w ;s?
Kwadratowo itp., itd. 4/10

ZaPy

Advanced User
Reaction score
25
Fajna mapka ale zr?b jakie? expowiska:D

Kamil

Wielki powr?t
Reaction score
236