What's new

Actions [8.54] Transformation Tool

Status
Not open for further replies.

Kenor

Senior User
Joined
May 23, 2009
Messages
967
Reaction score
21
Witam ponownie! :wow:
Przed chwil? wymy?li?em prosty skrypt do OTSa RPG, co? jak fushion items, i postanowi?em wrzuci? go tutaj. Oto w?a?nie ca?y problem, ?e nie jest to skrypt na fushion items, a po prostu na transformowanie itemk?w, a mianowicie inny upgrade system. Chodzi o to, ?e za pomoc? danego "transformation tool'a" mo?emy sobie utworzy? now? generacj? itemk?w np. od broni a do broni z, kt?ra jest silniejsza (no chyba, ?e kto? chce zamiast Systemu Upgrade, System Downgrade :crying:, te? dzia?a? b?dzie). Z tego powodu ?e si? otsami na razie nie zajmuj? - zajmuj? si? pisaniem prostych kod?w c++, lua (chyba ?atwiejszy), php itp. udost?pniam ten kod za darmo, wiem, ?e skrypterzy zaraz powiedz?, ?e nic nie wnosz? - nie prawda - s? ludzie co maj? problemy z mostem zwodzonym na jedn? d?wignie. Zrobi?em ten skrypt w?a?nie z my?l? o nich.

To lecimy:

1. Wlepiamy ten kod do pliku, kt?ry tworzymy w folderze actions > scripts > transformationtool.lua

Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if isPlayer(cid) then
    topos = getPlayerPosition(cid)
    if(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11390) then
        doRemoveItem(item.uid,-1)
        doRemoveItem(item2.uid,-1)
        doSendMagicEffect(topos,22,cid)
        doCreateItem(11391,1,topos)
        return true
    elseif(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11391) then
        doRemoveItem(item.uid,-1)
        doRemoveItem(item2.uid,-1)
        doSendMagicEffect(topos,22,cid)
        doCreateItem(11392,1,topos)
        return true
    elseif(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11392) then
        doRemoveItem(item.uid,-1)
        doRemoveItem(item2.uid,-1)
        doSendMagicEffect(topos,22,cid)
        doCreateItem(11393,1,topos)
        return true
    elseif(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11393) then
        doRemoveItem(item.uid,-1)
        doRemoveItem(item2.uid,-1)
        doSendMagicEffect(topos,22,cid)
        doCreateItem(11394,1,topos)
        return true
    else
     doPlayerSendCancel(cid, 'You dont have any dispersionpistols to upgrade!')
    end
end
return true
end

2) I wchodzimy do actions.xml, a oto kod:

Code:
<action itemid="11389" script="transformationtool.lua" />

3) mo?emy zmieni? itemki reguluj?c warto?ci numeryczne kodu,
11389 -> 5786
11390 -> 17458
11391 -> 17459
11392 -> 17460
11393 -> 17461
11394 -> 17462

4) przydatne do ots?w RPG, a oto efekt ko?cowy:

od:

do:


Pozdrawiam,.
 
Status
Not open for further replies.
Top