Kenor
Senior User
- Joined
- May 23, 2009
- Messages
- 967
- Reaction score
- 21
Witam ponownie! :wow:
Przed chwil? wymy?li?em prosty skrypt do OTSa RPG, co? jak fushion items, i postanowi?em wrzuci? go tutaj. Oto w?a?nie ca?y problem, ?e nie jest to skrypt na fushion items, a po prostu na transformowanie itemk?w, a mianowicie inny upgrade system. Chodzi o to, ?e za pomoc? danego "transformation tool'a" mo?emy sobie utworzy? now? generacj? itemk?w np. od broni a do broni z, kt?ra jest silniejsza (no chyba, ?e kto? chce zamiast Systemu Upgrade, System Downgrade :crying:, te? dzia?a? b?dzie). Z tego powodu ?e si? otsami na razie nie zajmuj? - zajmuj? si? pisaniem prostych kod?w c++, lua (chyba ?atwiejszy), php itp. udost?pniam ten kod za darmo, wiem, ?e skrypterzy zaraz powiedz?, ?e nic nie wnosz? - nie prawda - s? ludzie co maj? problemy z mostem zwodzonym na jedn? d?wignie. Zrobi?em ten skrypt w?a?nie z my?l? o nich.
To lecimy:
1. Wlepiamy ten kod do pliku, kt?ry tworzymy w folderze actions > scripts > transformationtool.lua
2) I wchodzimy do actions.xml, a oto kod:
3) mo?emy zmieni? itemki reguluj?c warto?ci numeryczne kodu,
11389 -> 5786
11390 -> 17458
11391 -> 17459
11392 -> 17460
11393 -> 17461
11394 -> 17462
4) przydatne do ots?w RPG, a oto efekt ko?cowy:
od:
do:
Pozdrawiam,.
Przed chwil? wymy?li?em prosty skrypt do OTSa RPG, co? jak fushion items, i postanowi?em wrzuci? go tutaj. Oto w?a?nie ca?y problem, ?e nie jest to skrypt na fushion items, a po prostu na transformowanie itemk?w, a mianowicie inny upgrade system. Chodzi o to, ?e za pomoc? danego "transformation tool'a" mo?emy sobie utworzy? now? generacj? itemk?w np. od broni a do broni z, kt?ra jest silniejsza (no chyba, ?e kto? chce zamiast Systemu Upgrade, System Downgrade :crying:, te? dzia?a? b?dzie). Z tego powodu ?e si? otsami na razie nie zajmuj? - zajmuj? si? pisaniem prostych kod?w c++, lua (chyba ?atwiejszy), php itp. udost?pniam ten kod za darmo, wiem, ?e skrypterzy zaraz powiedz?, ?e nic nie wnosz? - nie prawda - s? ludzie co maj? problemy z mostem zwodzonym na jedn? d?wignie. Zrobi?em ten skrypt w?a?nie z my?l? o nich.
To lecimy:
1. Wlepiamy ten kod do pliku, kt?ry tworzymy w folderze actions > scripts > transformationtool.lua
Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if isPlayer(cid) then
topos = getPlayerPosition(cid)
if(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11390) then
doRemoveItem(item.uid,-1)
doRemoveItem(item2.uid,-1)
doSendMagicEffect(topos,22,cid)
doCreateItem(11391,1,topos)
return true
elseif(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11391) then
doRemoveItem(item.uid,-1)
doRemoveItem(item2.uid,-1)
doSendMagicEffect(topos,22,cid)
doCreateItem(11392,1,topos)
return true
elseif(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11392) then
doRemoveItem(item.uid,-1)
doRemoveItem(item2.uid,-1)
doSendMagicEffect(topos,22,cid)
doCreateItem(11393,1,topos)
return true
elseif(item.itemid == 11389 and item2.itemid == 11393) then
doRemoveItem(item.uid,-1)
doRemoveItem(item2.uid,-1)
doSendMagicEffect(topos,22,cid)
doCreateItem(11394,1,topos)
return true
else
doPlayerSendCancel(cid, 'You dont have any dispersionpistols to upgrade!')
end
end
return true
end
2) I wchodzimy do actions.xml, a oto kod:
Code:
<action itemid="11389" script="transformationtool.lua" />
3) mo?emy zmieni? itemki reguluj?c warto?ci numeryczne kodu,
11389 -> 5786
11390 -> 17458
11391 -> 17459
11392 -> 17460
11393 -> 17461
11394 -> 17462
4) przydatne do ots?w RPG, a oto efekt ko?cowy:
od:
do:
Pozdrawiam,.