• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Account Manager - nowe profesje

Status
Zamknięty.

dembo

New User
Dołączył
Kwiecień 6, 2008
Posty
3
Liczba reakcji
0
Witam.
Chcialem dodac do mojego ACC lub AAC(jak kto woli) nowe profesje. Account Managera mam na passach i zupelnie nie wiem co ja mam tam wpisac.
Prosze o pomoc.
 
Chodzi ci ?eby by?y nowe profesje w Account Managerze czy w Account makerze bo mi si? powali?o ;p
 
Szcze?e nie rozr??niam tych wszystkich ACC :P Chodzi mi o tego w kt?rym si? posta? i konto robi.
 
Aha. Dzi?ki za wyt?umaczenie. Czyli mam problem z A.M.
Jak kto? to potrafi to prosz? o pomoc.
 
Do A.M. nie dodasz nowych profesji poniewa? jest to w kompilowany w silnik.
 
Nie zgodz? si? z Tob?, Kelo.

Jest jeden spos?b by doda? profesje do A.M.

Nale?y je poprostu doda? do vocations.xml.

U mnie to pomog?o :)

?eby doda? now? profesj? o nazwi? przyk?adowej Screamer musimy zedytowa? vocations.xml:

-Skopiuj jak?? posta? o id od 1 do 4:
<vocation id="1" name="Sorcerer" description="a sorcerer" gaincap="10" gainhp="5" gainmana="30" gainhpticks="6" gainhpamount="1" gainmanaticks="3" gainmanaamount="10" gainsoulticks="120" gainsoulamount="1" maxsoul="100" manamultiplier="1.1" attackspeed="1500" prevoc="1" basespeed="220">
<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
<formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
<skill id="0" multiplier="1.5"/>
<skill id="1" multiplier="2.0"/>
<skill id="2" multiplier="2.0"/>
<skill id="3" multiplier="2.0"/>
<skill id="4" multiplier="2.0"/>
<skill id="5" multiplier="1.5"/>
<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>

Skoro ju? to zrobili?my czas na zabaw?:

- Na pocz?tek zmie?my ID tej postaci na np.: 11 (Pami?taj by wybra? takie ID postaci kt?rego nie ma w tym pliku!)

Na pocz?tku:
vocation id="11"
A tak?e na ko?cu:

"prevoc" to id profesji kt?ra jest nie premiowana (tj.: Podstawowa)
Je?eli jest to podstawowa wokacja jej id jest r?wne id na pocz?tku.
W przypadku Master Sorcerera wygl?da?oby to tak:

vocation id="5"

Tutaj mamy prevoc="1" co oznacza, ?e Master Sorcerer przed premi? to Sorcerer.

Nast?pnie u?o?enie danych:

description="a sorcerer" gaincap="10" gainhp="5" gainmana="30" gainhpticks="6" gainhpamount="1" gainmanaticks="3" gainmanaamount="10" gainsoulticks="120" gainsoulamount="1" maxsoul="100" manamultiplier="1.1" attackspeed="1500" prevoc="1" basespeed="220">

Obja?nienie:
description="a sorcerer"
Czyli to co wy?wietla si? po podejrzeniu postaci.

gaincap="10" gainhp="5" gainmana="30"
Czyli o ile podnosi si? cap, hp i mana wraz z levelem.

attackspeed="1500"
Szybko?? z jak? bije profesja. Im mniejsza warto?? tym szybciej bije.


<skill id="0" multiplier="1.5"/>
<skill id="1" multiplier="2.0"/>
<skill id="2" multiplier="2.0"/>
<skill id="3" multiplier="2.0"/>
<skill id="4" multiplier="2.0"/>
<skill id="5" multiplier="1.5"/>
<skill id="6" multiplier="1.1"/>
Jak szybko profesja "wbija skille".



Je?eli chcemy by nasz Screamer szybko bi?, hp mana i cap z levelem wzrasta?y mu po 70, skille ros?y mu szybko, a przy podgl?dzie wy?wietla? si? screamer nasz plik powinien wygl?da? tak:

<vocation id="11" name="Screamer" description="a screamer" gaincap="70" gainhp="70" gainmana="70" gainhpticks="6" gainhpamount="1" gainmanaticks="3" gainmanaamount="10" gainsoulticks="120" gainsoulamount="1" maxsoul="100" manamultiplier="1.1" attackspeed="800" prevoc="1" basespeed="220">
<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
<formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
<skill id="0" multiplier="1.2"/>
<skill id="1" multiplier="1.2"/>
<skill id="2" multiplier="1.2"/>
<skill id="3" multiplier="1.2"/>
<skill id="4" multiplier="1.0"/>
<skill id="5" multiplier="1.5"/>
<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>

Mam nadziej?, ?e wyja?ni?em :)

@/Post Scriptum/@

U Mnie Account Menager zauwa?y? automatycznie dodan? profesj? :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry