Kahras
Senior User
- Joined
- Aug 26, 2011
- Messages
- 2,714
- Reaction score
- 167
- Age
- 26
Witam was bardzo drodzy!
Dzisiaj nadszed? dzie? kiedy napisa?em swojego 1 rozbudowanego skrypta - umieszczam go tutaj poniewa? czasami widzia?em takie osoby kt?re prosi?y o ten skrypt.
Skrypt dzia?a tak: gdy gracz wbije poziom(ustawiony przez nas) wy?wietli si? napis:
To by?o by zbyt ?atwe gdybym nic wi?cej nie doda? m.in doda?em jeszcze ?e np. przy awansie na dany poziom mo?na zrobi? ?e gracz dostaje dany item w danej ilo?ci(oczywi?cie tylko raz wy?wietla si? napis i tylko raz mo?na dosta? item) przyk?ad:
Instrukcja:
Instalacja:
Wchodzimy w OTS -> data -> creaturescripts-tworzymy nowy plik.lua i wklejamy to:
Teraz cofamy si? o jeden folder i otwieramy creaturescripts.xml i na samym dole wklejamy to:
Nast?pnie resetujemy silnik b?d? w grze piszemy /reload creaturescripts
Informacj?:
Author: Kahras
Help: Matt - og?lnie pom?g? mi w paru rzeczach.
Testowane: TFS 0.4 (ver t.9.60) use 8.42+
My?l? ?e skrypt wam si? przyda - zapraszam do komentowania mo?e macie jakie? propozycje ?eby urozmaici? skrypt to prosz? bardzo piszcie.:lol:
ZABRANIAM UMIESZCZANIA SKRYPTU NA INNYM FORUM!
Dzisiaj nadszed? dzie? kiedy napisa?em swojego 1 rozbudowanego skrypta - umieszczam go tutaj poniewa? czasami widzia?em takie osoby kt?re prosi?y o ten skrypt.
Skrypt dzia?a tak: gdy gracz wbije poziom(ustawiony przez nas) wy?wietli si? napis:
PHP:
Gracz cid awansowa? na poziom 400
PHP:
[50] = {give = "yes", itemid = 2160, count = 5, storage = 350000},
[100] = {give = "yes", itemid = 2160, count = 50, storage = 350001},
[200] = {give = "no", itemid = 2650, count = 1, storage = 350002}
- Gracz gdy wbije 50 poziom wy?wietli si? wiadomo?? oraz dostanie 5 cc.
- Gracz gdy wbije 100 poziom wy?wietli si? komunikat oraz dostanie 50 cc.
- Gracz gdy wbije 200 poziom wy?wietli si? komunikat i nic nie dostanie.
Instrukcja:
- give = "yes/no" gdy wpiszemy "yes" to gracz otrzyma item a gdy wpiszemy "no" to nie otrzyma.
- itemid = "id itemku" chyba nie trzeba t?umaczy?
- count = "5" ilo?? itemu kt?rego zadeklarowali?my up.
- storage = "350000" najlepiej nie zmienia? a gdy dodajemy now? tabelk? dodawa? +1
Instalacja:
Wchodzimy w OTS -> data -> creaturescripts-tworzymy nowy plik.lua i wklejamy to:
PHP:
-- Author: Kahras // TIBIA.NET.PL \\ Help: Matt --
function onAdvance(cid, skill, oldLevel, newLevel)
-- [level] = {give = "yes/no", itemid = iditem, count = count, storage = storage}
local poziomy = {
[50] = {give = "no", itemid = 2382, count = 5, storage = 350001},
[100] = {give = "yes", itemid = 2160, count = 15, storage = 350002},
[150] = {give = "yes", itemid = 2160, count = 50, storage = 350003},
[200] = {give = "no", itemid = 2650, count = 100, storage = 350004}
}
for k, v in pairs(poziomy) do
if getPlayerStorageValue(cid, v.storage) == -1 then
if(newLevel == k) then
setPlayerStorageValue(cid, v.storage, 1)
doBroadcastMessage("Gracz "..getPlayerName(cid).." awansowal na poziom "..newLevel.." !\n Gratulujemy!")
if(v.give) then
v.give = getBooleanFromString(v.give)
end
if(not v.give) then
return false
end
doPlayerAddItem(cid, v.itemid, v.count)
end
end
end
return TRUE
end
Teraz cofamy si? o jeden folder i otwieramy creaturescripts.xml i na samym dole wklejamy to:
PHP:
<event type="advance" name="Osiagniecia" event="script" value="plik.lua"/>
Nast?pnie resetujemy silnik b?d? w grze piszemy /reload creaturescripts
Informacj?:
Author: Kahras
Help: Matt - og?lnie pom?g? mi w paru rzeczach.
Testowane: TFS 0.4 (ver t.9.60) use 8.42+
My?l? ?e skrypt wam si? przyda - zapraszam do komentowania mo?e macie jakie? propozycje ?eby urozmaici? skrypt to prosz? bardzo piszcie.:lol:
ZABRANIAM UMIESZCZANIA SKRYPTU NA INNYM FORUM!