What's new

-Windows XP instalacja windowsa

Status
Not open for further replies.

holm

User
Reaction score
0
witajcie ;) chcialbym zainstalowac windowsa ale jestem zielony (wczesniej nie mialem takiej potrzeby instalacji i sie tym nie interesowalem) lecz teraz musze to zrobic i nie wiem jak... kolega poleca mi windows black 8.2 i trzeba sciagnac sterowniki do kompa ;( sciagnalem program everest i nie wiem ktore informacje sa potrzebne. ogolnie to nic nie wiem wiec prosze o wytlumaczenie bo pierw trzeba sciagnac sterowniki

holm

User
Reaction score
0
Odp: instalacja windowsa

malo pomogles stary... szukalem tego ale nie umiem znalezc sterownikow

Michukng

WPIERDOTRUSKUL
Reaction score
279

LOL, sterowniki naj?atwiejsze co mo?e by? XD

holm

User
Reaction score
0

jak taki kozak jestes to pomoz... piszesz glupoty nabijaczu postow a nic nie pomagasz masz reporta

Zbizu

Luakami
Reaction score
104

Najlepiej kup jaki? system w sklepie(komputerowym lub internetowym) i w??cz automatyczne aktualizacje, reszta zrobi si? za ciebie - mam legalny windows 7 home i rzadko si? zdarza ?ebym musia? sam szuka? sterownik?w.
A? takie drogie nie s? - xp proffessional teraz od 150 z? kupisz, windows 7 home nawet od 100

holm

User
Reaction score
0

Najlepiej kup jaki? system w sklepie(komputerowym lub internetowym) i w??cz automatyczne aktualizacje, reszta zrobi si? za ciebie - mam legalny windows 7 home i rzadko si? zdarza ?ebym musia? sam szuka? sterownik?w.
A? takie drogie nie s? - xp proffessional teraz od 150 z? kupisz, windows 7 home nawet od 100

szkoda mi kasy bo mam inne wydatki aktualnie. wiec pomoze ktos ogarnac sterowniki? z instalacja jakos dam rade

---------- Tre?? dodana o 18:00 ----------

ten tego... szukam tych sterownikow bez skutku kto pomoze

Zheyr

Naczelny programista tibia.net.pl
Reaction score
113