dominikms1
Senior User
- Joined
- Feb 6, 2010
- Messages
- 696
- Reaction score
- 65
Wejd? w protocolgame.cpp
odnajd? linijk?
I ca?y skrypt ma tak wygl?da?
Potem ctrl+9 (kompiluj)
data/talkactions/magiceffect.lua
Podmie? ca?y kod na taki
Pami?taj!! od teraz mo?esz dodawa? max do 254 efekt?w.
Je?eli w kliencie masz 100, a spr?bujesz u?y? funkcji doSendMagicEffect(pos, 125) to client dostanie debuga (to nie tyczy si? funkcji /z 125, gdy? go sobie blokujesz w magiceffect.lua
Je?eli kto? ma problem, pisa?!
odnajd? linijk?
PHP:
void ProtocolGame::sendMagicEffect(const Position& pos, uint8_t type)
PHP:
void ProtocolGame::sendMagicEffect(const Position& pos, uint8_t type)
{
if(type >= MAGIC_EFFECT_NONE || !canSee(pos))
return;
NetworkMessage_ptr msg = getOutputBuffer();
if(msg)
{
TRACK_MESSAGE(msg);
AddMagicEffect(msg, pos, type);
}
}
data/talkactions/magiceffect.lua
Podmie? ca?y kod na taki
function onSay(cid, words, param, channel)
ilosc_efektow = 234
param = tonumber(param)
if(not param or param < 0 or param > ilosc_efektow) then
doPlayerSendCancel(cid, "Numeric param may not be lower than 0 and higher than "..ilosc_efektow..".")
return true
end
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), param)
return true
end
Pami?taj!! od teraz mo?esz dodawa? max do 254 efekt?w.
Je?eli w kliencie masz 100, a spr?bujesz u?y? funkcji doSendMagicEffect(pos, 125) to client dostanie debuga (to nie tyczy si? funkcji /z 125, gdy? go sobie blokujesz w magiceffect.lua
Je?eli kto? ma problem, pisa?!