• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

Skrypty & Kody Jak to zrobic?

Status
Zamknięty.

vegetroex

Active User
Ok chce zrobic questa na nowe przemiany mam juz skrpty itd tylko teraz jak zrobic ze po kliknienciu na skrzynie on dostanie ta nowa przemiane ;d

czyli praktycznie jak dodac unique id do tej przemiany i actionid zeby dzialalo questa itd juz mam ;]

Za POMOC REPUT
 

Our partners and their custom servers:

Odp: Jak to zrobic?

Nie rozumiem... Przemiane w co? :O
Na mapce klikasz na wybran? skrzynk? prawym " properties " i tam ustawisz UID. ustaw takie ?eby nie powtarza?o si? i potem w XML je deklarujesz.
 
Odp: Jak to zrobic?

ten trans ma byc staly czy na pewien okres czasu? byloby milo gdybys dal tez skrypt od lpq, lekko bym przerobil i zaoszczedzil czasu mi i tobie xd
 
Odp: Jak to zrobic?

ok juz ci daje ten trans ma byc staly ;]

hmm sa dwa inne bo na lpq(czarna przemiane) jest to

Kod:
local newpos9 = {x = 2432,y = 2350,z = 8}
	function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

	    if item.uid == 50047 then
	      queststatus = getPlayerStorageValue(cid,50047)
	        if queststatus == -1 then	   
		     doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You have learned legendary strong!.')
			doTeleportThing(cid, newpos9)
	        setPlayerStorageValue(cid,9997,1)  
	        else
	        doPlayerSendTextMessage(cid,22,"It is empty.")
end
end
   	return 1
   end


a na spq (czerwona przemiane jest takie cos)

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

if item.uid == 50049 and item.itemid == 1945 then
player1pos = {x=2459, y=2518, z=8, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)

player2pos = {x=2460, y=2518, z=8, stackpos=253}
player2 = getThingfromPos(player2pos)

player3pos = {x=2461, y=2518, z=8, stackpos=253}
player3 = getThingfromPos(player3pos)



if player1.itemid > 0 and player2.itemid > 0 and player3.itemid > 0 then
queststatus1 = getPlayerStorageValue(player1.uid,50049)
queststatus2 = getPlayerStorageValue(player2.uid,50049)
queststatus3 = getPlayerStorageValue(player3.uid,50049)


if queststatus1 == -1 and queststatus2 == -1 and queststatus3 == -1 then
nplayer1pos = {x=2527, y=2566, z=8}
nplayer2pos = {x=2528, y=2566, z=8}
nplayer3pos = {x=2529, y=2566, z=8}



doSendMagicEffect(player1pos,2)
doSendMagicEffect(player2pos,2)
doSendMagicEffect(player3pos,2)


doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos)
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos)
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos)



doSendMagicEffect(nplayer1pos,100)
doSendMagicEffect(nplayer2pos,100)
doSendMagicEffect(nplayer3pos,100)


doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Somebody in your team has already done this quest.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You need three players for this quest.")
end

elseif item.uid ==50049 and item.itemid == 1946 then
if getPlayerLevel(cid) >= 400 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, not possible.")
end
else
return 0
end

return 1
end
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: Jak to zrobic?

nie do konca o to mi chodzilo bo to co tutaj dales odpowiada za przenoszenie do pokoju z questem i otwieranie skrzynki xd
ale masz tutaj cos banalnego
[lua]function onUse(cid, item)
local storage = 5454545
if getPlayerStorageValue(cid, storage) == -1 then
if getPlayerVocation(cid) == 3 then --tutaj zamiast 3 wpisz numer profesji z vocations.xml transa ktory ma byc wymagany do klikniecia skrzynki (i noszony w czasie questu)
doPlayerSetVocation(cid, 5) --zamiast 5 zmien na nowy vocation ktory zrobiles
local outfit = {lookType = 40, lookHead = 0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = 0} --zmien liczbe 40 na nowy wyglad postaci
setPlayerStorageValue(cid, storage, 1)
doSetCreatureOutfit(cid, outfit, -1)


elseif getPlayerVocation(cid) == 6 then --tutaj zamiast 6 wpisz numer profesji z vocations.xml transa ktory ma byc wymagany do klikniecia skrzynki (i noszony w czasie questu)
doPlayerSetVocation(cid, 7) --zamiast 7 zmien na nowy vocation ktory zrobiles
local outfit = {lookType = 40, lookHead = 0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = 0} --zmien liczbe 40 na nowy wyglad postaci
setPlayerStorageValue(cid, storage, 1)
doSetCreatureOutfit(cid, outfit, -1)


end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Wykonales ten quest!")
end
return true
end[/lua]
prostszego sie zrobic nie da, a edycja tego jest latwa. w razie dodawania nowych postaci ktore moga robic ten quest kopiujesz tylko od elseif do doSetCreatureOutfit(cid, outfit, -1) i wklejasz przed end
 
Ostatnia edycja:
Odp: Jak to zrobic?

Zajebiscie leci reput ;]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Mozna Zamknac
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry Bottom