marcin7848
User
- Dołączył
- Wrzesień 14, 2008
- Posty
- 23
- Liczba reakcji
- 2
Podczas gry wci?nij [CTRL] + [SHIFT] +C. Otworzy si? okno dialogowe do wprowadzania kod?w. Dodatkowo: [!] powtarza ostatni wprowadzony kod, natomiast [;] umieszczony mi?dzy kodami pozwala na uruchomienie kilku kod?w jednocze?nie.
cht [filename] - uruchamia list? kod?w zapisanych w pliku "file.cht"
rosebud - 1000 Simoleons
auto_level - narz?dzia architektoniczne automatycznie dostrajaj? si? do wymaganego poziomu
house [house number] -za?adowanie okre?lonego domu
flush - przeniesienie aplikacji do pliku VM w systemie Windows NT.
crash - wyrzucenie gry z pami?ci
water_tool - tworzenie wodnej fosy lub strumienia
edit_char - tryb modyfikacji postaci
interests - wy?wietla charakterystyk? postaci
draw_all_frames on/off - w??czenie/wy??czenie animacji
preview_anims on/off - w??cza/wy??cza podgl?d animacji
draw_floorable on/off - w??cza/wy??cza siatk? pod?ogi
assert - wymusza potwierdzanie do test?w
map_edit on/off - w??cza/wy??cza edytor map
move_objects on/off - w??cza/wy??cza mo?liwo?? przesuwania przedmiot?w
cht [filename] - uruchamia list? kod?w zapisanych w pliku "file.cht"
rosebud - 1000 Simoleons
auto_level - narz?dzia architektoniczne automatycznie dostrajaj? si? do wymaganego poziomu
house [house number] -za?adowanie okre?lonego domu
flush - przeniesienie aplikacji do pliku VM w systemie Windows NT.
crash - wyrzucenie gry z pami?ci
water_tool - tworzenie wodnej fosy lub strumienia
edit_char - tryb modyfikacji postaci
interests - wy?wietla charakterystyk? postaci
draw_all_frames on/off - w??czenie/wy??czenie animacji
preview_anims on/off - w??cza/wy??cza podgl?d animacji
draw_floorable on/off - w??cza/wy??cza siatk? pod?ogi
assert - wymusza potwierdzanie do test?w
map_edit on/off - w??cza/wy??cza edytor map
move_objects on/off - w??cza/wy??cza mo?liwo?? przesuwania przedmiot?w