• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

[Kupno Kompa] Pomocy

bobikkkqq

New User
Procesor:
Intel Core i7-2600K - 3.40GHz

P?yta G?owna:
AsRock P67 Pro3 B3

Ch?odzenie:
Thermalright HR-02 Macho

Pami?? Ram:
GoodRam 8GB (2x4GB) 1600MHz CL9 Play

Dysk Twardy:
Western Digital Black 1 TB 7200rpm 64MB cache

Obudowa:
Zalman Z9

Zasilacz:
Fortron Aurum 600W 90+ gold

Karta Graficzna:
MSI Radeon HD 7970
(lub)
Amd Readon HD 7970

To, chyba wszystko z czego sk?ada si? komputer...
Je?eli czego? zabrak?o to prosz? o napisanie poni?ej.
Jestem wg w tym zielony lecz ucz? si? szybko
Prosz? o wyrozumia?o??, po prostu nie chc? kupi? jakiego? szajsu.
Wiec dlatego pisz? na tym forum aby?cie ocenili i wypowiedzieli si? na dan? rzecz czy to mi si? op?aca, i jest dobre...
O pieni?dze nie chodzi, w wakacj? id? na ulotki i dzienie 200 z?.
Ja mam blisko Gie?d? Komputerow?, mieszkam w stolicy i tam jest naprawd? tanio lecz nie wszystko jest prawd? co oni m?wi? (Pami?tajcie).
Prosz? o wyrozumia?o??, i nie pisanie o to ?e jestem g?upi ?e nie umiem dobra? cz??ci do swojego komputera itp...
Komputer b?dzie s?u?y? oczywi?cie do gier, i nakr?cania film?w.
Chc? aby np Wied?min 2 chodzi? mi bardzo, bardzo dobrze, na najwy?szych obrotach.​

Our partners and their custom servers:

Odp: [Kupno Kompa] Pomocy

Cholera, mo?e pytanie nie na temat ale gdzie roznosisz te ulotki za 200z? dziennie?

Co do komputera op?aca si?, ja bym kupi?.

@Ksajan
Chyba warny lubisz. :D

@topic
Jak najbardziej si? op?aca nawet bym si? nie zastanawia? tylko od razu kupowa?. Dobry systemik, a gierki b?d? ?miga? a? mi?o.

200z? Dziennie? Ja w tamtym roku w Lipcu wyci?gn??em 1900 w Firmie budowlanej. Ale ze na ulotkach 200z? dni?wka?

PS: Jaki masz fundusz? Bo i7 2600k niema sensu bra? jak tylko Gry, lepiej i5 2500k + Lepsze ch?odzenie na procka bo Boxowe to suszarki s?.