What's new

Actions Kupowanie za pomoc? d?wigni TFS 0.3.6

Maloria

Active User
Joined
Jul 20, 2009
Messages
146
Reaction score
6
Tworzymy plik w actions/scripts kupowanie.lua
Code:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	local kasa = 20000 -- koszt za dany itemek - w gp
	local id_itemka = 2268 -- id itemka ktory ma dawac dzwignia
	local sztuk = 100 -- ile sztuk itemka o powyzszym id ma dawac dzwignia
	local tekst1 = "~*~*~*~*~  Nie posiadasz " ..kasa.. " gp  ~*~*~*~*~" -- tekst ktory ma sie pojawiac nad chatem gdy gracz nie posiada pieniedzy NIE USUWAJ " ..kasa.. "
	local tekst2 = "Yeah!" -- krotki tekst nad glowa gracza po zakupie
			if getPlayerMoney(cid) >= kasa then
				doPlayerRemoveMoney(cid,kasa)
				doPlayerAddItem(cid,id_itemka,sztuk)
				doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),34) 
			else
				doPlayerSendTextMessage(cid,23,tekst1)
				doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),2) 
			end
end

nast?pnie w actions.xml dodajemy
Code:
     <action uniqueid="16000" script="kupowanie.lua" />
action uniqueid="16000 Mo?na to zmieni? w moim przypadku wolne id to 16000. W mapie klikamy PPM na d?wigni? i ustawiamy uniqueid 16000
I cieszymy si? szybkim kupowaniem d?wigni? :))
 

equero

Active User
Joined
May 3, 2011
Messages
68
Reaction score
0
Odp: Kupowanie za pomoc? d?wigni TFS 0.3.6

W moim przypadku nie dzia?a. tf 0.3.4 8.6
 

Venaria

Active User
Joined
Sep 29, 2016
Messages
62
Reaction score
0
Odp: Kupowanie za pomoc? d?wigni TFS 0.3.6

equero jest to kod pod 0.3.6. Nie wiem jaki jest sens dawania skryptu, kt?ry jest w silniku a ty po prostu go wklei?e? ?
 
Top