DanJ93
ElfBot Helper
- Dołączył
- Styczeń 18, 2009
- Posty
- 2631
- Liczba reakcji
- 198
Temat jest w 100% napisany przez DanJ93.
Zabraniam kopiowania na inne strony, bez mojej wiedzy!
Najbardziej przydatne funkcje:
Poziom naszego ?ycia
Poziom naszego ?ycia podany w procentach (%)
Poziom naszej many
Poziom naszej many podany w procentach (%)
Ilo?? naszego ud?wigu
Je?li jeste?my w pz (Protection Zone), czyli Depo, Temple itp.
Sprawdza czy znajdujemy si? na pozycji waypointa
Sprawdza czy NIE znajdujemy si? na pozycji waypointa
Sprawdza liczb? wybranego przedmiotu
Sprawdza czy jeste?my niewidzialni (pod wp?ywem czaru Utana Vid, lub stealth ringu)
Sprawdza czy jeste?my 'ulepszeni' (zielona strza?ka w g?r?, pod eq postaci)
Sprawdza czy jeste?my zalogowani np. $connected != 1, je?li NIE jeste?my zalogowaniu to...
Sprawdza czy liczba potwor?w w odleg?o?ci X kratek wynosi Y
Sprawdza czy liczba graczy w odleg?o?ci X kratek wynosi Y
Sprawdza czy targeting jest w??czony
Sprawdza czy cavebot jest w??czony
Liczy wszystkich graczy na ekranie i dodaje nas do wyniku
Sprawdza czy jeste?my sparali?owani
Sprawdza nasz? pozycj? osi X
Sprawdza nasz? pozycj? osi Y
Sprawdza nasz? pozycj? osi Z
Sprawdza czy cel jest w odleg?o?ci X
Sprawdza czy NIE jeste?my w stanie walki (Dwa mieczyki pod eq)
Wylogowuje nasz? posta?
Sprawdza czy mamy co?/kogo? zaznaczonego
Sprawdza czy NIE mamy co?/kogo? zaznaczonego
Leczy z parali?u czarem X
Szybsze bieganie
Porusza nasz? posta? w X stron? (N - P??noc, S - Po?udnie, W - Zach?d, E - Wsch?d)
W??cza targeting
Wy??cza targeting
W??cza cavebota
Wy??cza cavebota
Odznacza nasz cel
Leczy czarem Exura Sio
Sprawdza czy osoba jest wpisana w Friend List
Sprawdza czy jest gracz na ekranie
Sprawdza czy NIE ma gracza na ekranie
Segreguje takie same przedmioty (gp do gp, meat do meat itp.)
Atakuj
Cel
Sprawdza czy mamy za?o?one Y i czy za?o?ony przedmiot to X
Y - Slot (dost?pne sloty: boots - buty, ammy - amulet, ring - pier?cie?, lhand - lewa r?ka, rhand - prawa r?ka, helmet - he?m, armor - pancerz, legs - nogawice, bp - plecak, arrow - miejsce na strza?y)
X - ID przedmiotu
Zak?ada przedmiot Y w miejsce X
?ci?ga X do Y
X - slot
Y - id plecaka
U?ywa przedmiot X na graczu/potworze Y
Ty
Pisze X
Pisze Y na wybranym kanale np. tradesay Y
Podnosi wszystkie przedmioty kt?re znajduj? si? pod naszymi nogami, do naszego plecaka o id X
Podnosi przedmioty o id X1 oraz X2 (mo?na doda? wi?cej, lub zmniejszy? liczb? do jednego przedmiotu) do naszego plecaka o id Y
Pokazuje wy?sze pi?tra
Pokazuje ni?sze pi?tra
automatyczne czaru Utani Hur, gdy ten tylko si? sko?czy
automatyczne czaru Utani Gran Hur, gdy ten tylko si? sko?czy
automatyczne czaru Utani Tempo Hur, gdy ten tylko si? sko?czy
automatyczne czaru Utamo Vita, gdy ten tylko si? sko?czy
U?yje czaru X, tylko wtedy gdy jaki? potw?r/gracz stoi w zasi?gu czaru Exevo Vis/Tera Hur
Patrzy dwie kratki do przodu
Exivuje ostatnio zaznaczon? osob?
Exivuje ostatnio szukan? osob?
Wyrzuca przedmioty o id X1 oraz X2 (mo?na doda? wi?cej, lub zmniejszy? liczb? do jednego przedmiotu)
Przesuwa przedmioty o id X, do plecaka od id Y
Przesuwa przedmioty le??ce na po?udnie od nas, na p??noc od nas (mo?na dowolnie zmienia?) - trzy pierwsze pozycje to pozycje sk?d przesuwamy, trzy nast?pne to pozycje na kt?re przesuwamy
U?ywa przedmiotu le??cego na ziemi o id X
U?ywa przedmiotu z naszego plecaka od id Y na przedmiocie od id X le??cym na ziemi
Sprawdza czy target jest w odleg?o?ci X od naszej postaci
Zabraniam kopiowania na inne strony, bez mojej wiedzy!
Najbardziej przydatne funkcje:
PHP:
$hp
PHP:
$hppc
PHP:
$mp
PHP:
$mppc
PHP:
$cap
PHP:
$izpz
PHP:
$islocation
PHP:
$isnotlocation
PHP:
$itemcount.XX
PHP:
$invisible
PHP:
$strengthtime
PHP:
$connected != 1
PHP:
$monstersaround.X == Y
PHP:
$playersaround.X == Y
PHP:
$targetingon
PHP:
$waypointson
PHP:
$playersaround.20+1
PHP:
$paralyzed
PHP:
$posx
PHP:
$posy
PHP:
$posz
PHP:
$target.distance == X
PHP:
$battlesign == 0
PHP:
logout
PHP:
isattacking
PHP:
isnotattacking
PHP:
healparalysis X
PHP:
dash
PHP:
moveX
PHP:
settargeting on
PHP:
settargeting off
PHP:
setfollowwaypoints on
PHP:
setfollowwaypoints off
PHP:
stopattack
PHP:
sio
PHP:
friend
PHP:
ifplayeronscreen
PHP:
ifnoplayeronscreen
PHP:
stackitems
PHP:
attack
PHP:
target
PHP:
$Yslot.X
Y - Slot (dost?pne sloty: boots - buty, ammy - amulet, ring - pier?cie?, lhand - lewa r?ka, rhand - prawa r?ka, helmet - he?m, armor - pancerz, legs - nogawice, bp - plecak, arrow - miejsce na strza?y)
X - ID przedmiotu
PHP:
equipX Y
PHP:
unequip 'X' 'Y'
X - slot
Y - id plecaka
PHP:
useoncreature X Y
PHP:
self
PHP:
say 'X'
PHP:
Xsay 'Y'
PHP:
pickupitems X
PHP:
collectitems Y X1 X2
PHP:
spyup
PHP:
spydown
PHP:
haste
PHP:
stronghaste
PHP:
charge
PHP:
manashield
PHP:
wave X
PHP:
scrollview
PHP:
exivatarget
PHP:
exivalast
PHP:
dropitems X1 X2
PHP:
moveitems X 'Y'
PHP:
moveitemonground $posx [$posy-1] $posz $posx [$posy+1] $posz
PHP:
usegrounditem X
PHP:
useongrounditem X Y
PHP:
$target.distance == X