- Reaction score
- 166
Cze??. Jestem Adrian, student, lat 20. Postanowi?em za?o?y? ten w?tek i zaoferowa? swoje us?ugi mapperskie. Pierwszy raz w Tibi? zagra?em w 2007, OpenTibi? zainteresowa?em si? jeszcze w tym samym roku. Do teraz mappowa?em g??wnie dla siebie. Zapraszam do skorzystania z moich us?ug!
Przyk?adowe prace
wi?cej w tym temacie
Co robi?, a czego nie?
Wykonuj? mapy wszelkiego rodzaju, od zera i revampy. Najlepiej czuj? si? w najnowszych klientach, co nie znaczy, ?e nie mog? zrobi? te? mapy 7.92 czy starszej/nowszej. Najmniej do?wiadczenia mam w klimacie ?nie?no/lodowym, ale te? podejmuje si? takich zlece?. Nie przyjmuj? zlece? na zrobienie sporej mapy od samego pocz?tku albo dorobienie wielkiego, brakuj?cego fragmentu.
Ile bior?, za co, jak przebiega transakcja?
Jak wygl?da transakcja? Zlecasz mi wykonanie mapy, konsultuj? z Tob? szczeg??y, ustalamy cen?. Nast?pnie zabieram si? do pracy, gdy b?dzie sko?czona to wysy?am ca?? minimap? (wszystkie poziomy) oraz kilka przyk?adowych zdj??. Je?li si? podoba to wysy?asz pieni?dze, a ja gdy otrzymam je na konto, wysy?am ci map? w ustalonym wcze?niej miejscu (gg, google drive itp.). Gwarantuj? od siebie, ?e raz wykonana mapa, nie b?dzie opublikowana w sieci, ty natomiast mo?esz z ni? robi? co ci si? tylko podoba. Nie ma czego? takiego jak zaliczki, ale je?li kto? kombinuje (a bo bank, a bo co? tam) i pr?buje dosta? map? bez zap?aty to trafia do tematu Nie wiesz czy mo?esz komu? ufa?? Sprawd? go! wraz z ca?? korespondencj?.
P?atno?ci przyjmuj? tylko przelewem bankowym, nie interesuje mnie paypal, ccki na realu, druid na medivie i tym podobne. Cen? ustalamy prywatnie, wszystko zale?y od tego jakiego typu ma by? to zlecenie, jak bardzo szczeg??owe i rozbudowane. Dlatego nie m?wi?, ?e bior? x PLN za y kratek czy x PLN za y godzin pracy, poniewa? ka?de zlecenie jest inne.
Jak si? skontaktowa??